Przetargi.pl
Opracowanie zmiany Studium uwarunkowan i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobromierz.

Gmina Dobromierz ogłasza przetarg

  • Adres: 58-170 Dobromierz, Plac Wolności 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8586217 , fax. 074 8586460
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobromierz
    Plac Wolności 24 24
    58-170 Dobromierz, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8586217, fax. 074 8586460
    REGON: 89071834300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobromierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie zmiany Studium uwarunkowan i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobromierz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest:Opracowanie zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobromierz dla obszaru w granicach administracyjnych gminy Dobromierz o pow. około 86,5 km2 - zawierającego część tekstową i graficzną - zgodnie z uchwałą Nr XLII 207 09 Rady Gminy w Dobromierzu z dnia 28 września 2009 r. w sprawie przystąpienia do zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobromierz. 2 Symbol CPV 71410000-5 Usługi planowania przestrzennego. 3 Lokalizacja: Obszar w granicach administracyjnych gminy - pow. ok. 86,5 km2 (obejmujący gminę Dobromierz, powiat Świdnicki, woj. dolnośląskie) 4 Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 4.1 Projekt zmiany Studium musi spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233) oraz innych obowiązujących przepisów szczególnych. 4.2 Z aktualnym Studium można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Dobromierzu w Referacie Infrastruktury Technicznej. 4.3 Kompletne opracowanie, stanowiące przedmiot odbioru, które Wykonawca przekaże Zamawiającemu składać się będzie: 4.3.1 z projektu Studium przeznaczonego do uchwalenia - w części tekstowej i graficznej - 5 egz. + 1 egz. na płycie CD/DVD, 4.3.2 ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego - w części tekstowej i graficznej plansze kolorowe w skali 1:10000 - po 3 egz. + 2 egz. na płycie CDDVD oraz z 1 egz. formatu A-3 w kolorze-forma książkowa, 4.3.3 z części graficznej Studium w skali 1:10000 w wersji kolorowej, na utwardzonym i zabezpieczonym przed zniszczeniem podłożu - 1 egz., 4.3.4 z teczek dokumentów formalno - prawnych i materiałów związanych ze sporządzeniem Studium- 2 egz., 4.3.5 z opracowania ekofizjograficznego - 2 egz. oraz 1 egz. na płycie CD/DVD, 4.3.6 z prognozy oddziaływania na środowisko - 2 egz. oraz 1 egz. na płycie CD/DVD, 4.3.7 z 2 kompletów opracowań uzupełniających niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy, w tym wymaganych przepisami szczególnymi lub przez organy uzgadniające.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadiu w wysokosci 2.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności.: 1.2.1 wykonali minimum dwa opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego terenu obejmującego swoim zakresem powierzchnię co najmniej całego miasta lub gminy, 1.3 dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: 1.3.1 posiadają lub dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania zawodu urbanisty na podstawie obowiązujących przepisów, wpisaną na listę członków właściwej izby. 1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2 Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów na zasadzie spełnia warunek/nie spełnia warunku. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, których opis sposobu oceny spełniania został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1 Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie(Załącznik nr 4). 1.2 wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 6). 1.3 oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2 Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 4. 3 Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji dotyczącej tych podmiotów. VII. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA 1 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1 oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia 1.2 aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 1.3 aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 1.4 aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobromierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach