Przetargi.pl
Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Zgorzelec Północ w Zgorzelcu

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Zgorzelec Północ w Zgorzelcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia 1.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Zgorzelec Północ w Zgorzelcu. 1.2 Zamówienie podzielono na 2 części, będące odrębnymi zadaniami. 1.3 ZADANIE NR 1 Przedmiot zamówienia zadania nr 1 obejmuje opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Zgorzelec Północ w rejonie ulicy Lubańskiej w Zgorzelcu wraz z koncepcją zagospodarowania terenu, która powinna zawierać zasady podziału nieruchomości pod garaże wraz z formą architektoniczną budynków garażowych. 1.3.1 Zakres zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Zgorzelec Północ w rejonie ulicy Lubańskiej określony został Uchwałą Nr 287/09 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 01 lipca 2009r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Zgorzelec Północ w Zgorzelcu w rejonie ul. Lubańskiej w Zgorzelcu. 1.3.2 Przedmiot zamówienia dot. projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Zgorzelec Północ w rejonie ulicy Lubańskiej w Zgorzelcu należy wykonać zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z póź.zm.), oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587). 1.3.3 Wymagana skala planu 1:2000 1.3.4 Obszar objęty zmianą planu obejmuje powierzchnię ok. 0,82 ha. 1.4 ZADANIE NR 2 Przedmiot zamówienia zadania nr 2 obejmuje opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Zgorzelec Północ w rejonie ulicy Żwirki i Wigury w Zgorzelcu. 1.4.1 Zakres zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Zgorzelec Północ w rejonie ulicy Żwirki i Wigury w Zgorzelcu określony został Uchwałą Nr 313/09 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 07 października 2009r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Zgorzelec Północ w Zgorzelcu w rejonie ulicy Żwirki i Wigury. 1.4.2 Przedmiot zamówienia dot. projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Zgorzelec Północ w rejonie ulicy Żwirki i Wigury w Zgorzelcu należy wykonać zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z póź.zm.), oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587). 1.4.3 Wymagana skala planu 1:2000. 1.4.4 Obszar objęty zmianą planu obejmuje powierzchnię ok. 0,3 ha. 1.5 Zakres prac dla dwóch części zamówienia obejmuje: 1) analizę wniosków do zmiany planów i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, z uwzględnieniem obowiązujących planów i studium, 2) przygotowanie zawiadomień na piśmie o przystąpieniu do sporządzenia zmian planów dla instytucji i organów właściwych do uzgodnienia i opiniowania, 3) sporządzenie projektów zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, uwzględniając ustalenia obowiązujących studium, 4) uzyskanie od miejskiej komisji urbanistyczno-architektonicznej opinii o projektach zmian MPZP, 5) prezentacja koncepcji zmian MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, władzom Gminy, 6) sporządzenie prognoz skutków finansowych uchwalenia zmian MPZP, 7) uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień do projektów MPZP, 8) sporządzenie wniosków i uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, 9) wprowadzenie zmian do projektów zmian MPZP, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, 10) przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o wyłożeniu projektów zmiany MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, do publicznego wglądu, 11) udział w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projektach zmian MPZP i w prognozach oddziaływania na środowisko, 12) analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektów zmian MPZP i prognoz oddziaływania na środowisko, 13) wprowadzenie zmian w projektach zmian MPZP, wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag, 14) ewentualne ponowne uzgodnienia projektów zmian MPZP w niezbędnych zakresach, 15) przygotowanie projektów uchwał w sprawie przyjęcia zmian MPZP wraz z listą nieuwzględnionych uwag oraz przedstawienie radzie Miasta, 16) przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentacji prac planistycznych dotyczących zmian planów wraz z załącznikami, w celu oceny ich zgodności z przepisami przez wojewodę. 1.6 Do czasu stwierdzenia przez Wojewodę zgodności zmian planów z przepisami prawnymi, wszystkie czynności związane z obowiązkiem sporządzenia zmian planów należą do Wykonawcy. 1.7 Przedmiot zamówienia zadania nr 1 należy wykonać etapami zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym dot. opracowania projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Zgorzelec Północ w rejonie ulicy Lubańskiej wraz z koncepcją zagospodarowania terenu, która powinna zawierać zasady podziału nieruchomości pod garaże wraz z formą architektoniczną budynków garażowych - załącznik Nr 6 do SIWZ. 1.8 Przedmiot zamówienia zadania nr 2 należy wykonać etapami zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym dot. opracowania projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Zgorzelec Północ w rejonie ulicy Żwirki i Wigury w Zgorzelcu - załącznik Nr 7 do SIWZ. 1.9 Wykonawcę zobowiązuje się do przygotowania kompletu dokumentów, wykazów, pism i zawiadomień wynikających z trybu opracowania zmian poszczególnych planów, udziału w dyskusjach publicznych poświęconych zmianie planów, uczestniczenia w posiedzeniach Komisji Rady Miasta oraz w sesjach Rady Miasta poświęconych pracom nad zmianą planów, przygotowaniem projektów pism, zawiadomień i uchwał wraz z uzasadnieniem w przypadku uwag do zmiany poszczególnych planów. 1.10 Opracowania muszą zawierać część tekstową i graficzną, uwzględniającą określenia wyszczególnione odpowiednio w art. 10 i art. 15 ust. 2 i 3, z uwzględnieniem art. 16 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 1.11 Przedmiot zamówienia dla zadania nr 1 i zadania nr 2 należy wykonać techniką tradycyjną wraz z elekrtonicznym zapisem na płycie CD tekstu (format MS Office 2003 .doc oraz format .XML) i rysunków planów w plikach cyfrowych (format JPEG - standard kompresji statycznych obrazów rastrowych, przy minimalnej kompresji, z zachowaniem jak najwyższej jakości). 1.12 Rysunki i plany do publikacji (umieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego) dla zadania nr 1 i zadania nr 2 należy wykonać w formacie JPEG oraz w formacie SVG ( uniwersalny format dwuwymiarowej grafiki wektorowej). 1.13 W związku z tym, że przedmiotowa dokumentacja publikowana będzie jako prawo miejscowe, Zamawiający wymaga aby przygotowana dokumentacja w formacie XML była zgodna z: a) ustawą z dnia 20 lipca 2000r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (tekst jednolity z 2007r. Dz.U.Nr 68, poz.449), b) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z 25 kwietnia 2008r. w sprawie wymagań technicznych dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, elektronicznej formy dzienników urzędowych oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. Nr 75, poz.451; zmiany Dz.U. Nr 113, poz. 722 i Dz. U. Nr 232, poz. 1568). 1.14 Warunki dotyczące dostarczenia dokumentacji dla zadania nr 1 i zadania nr 2 do Zamawiającego. 1.14.1 Dokumenty należy wykonać dla każdej części zadania oddzielnie w następujących ilościach: 1) tekst zmiany planu - 4 egz. oprawione + płyta CD, 2) rysunek zmiany planu w skali 1:2000 - 4 egz. (w tym min 2 egz. w kolorze) + płyta CD, 3) rysunek zmiany planu czarno-biały, pomniejszony do publikacji - 4 egz., 4) rysunek zmiany planu w wersji umożliwiającej jego zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego na nośniku CD - 1 egz., 5) prognoza oddziaływania na środowisko - 4 egz. oprawione + płyta CD, 6) prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - 4 egz. oprawione + płyta CD. 1.15 Wykaz materiałów planistycznych, które Zamawiający dostarczy Wykonawcy do opracowania zmiany MPZP dzielnicy Północ w Zgorzelcu: 1) dane z ewidencji gruntów, 2) ekofizografię ogólną miasta - do zwrotu, 3) wytyczne konserwatorskie dla miasta Zgorzelec - do zwrotu, 4) kopię obowiązującego Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zgorzelec-do zwrotu, 5) Uchwała Nr 287/09 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 01.07.2009r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany MPZP dzielnicy Północ w rejonie ulicy Lubańskiej w Zgorzelcu, 6) Uchwała Nr 313/09 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 07.10.2009r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany MPZP dzielnicy Zgorzelec Północ w Zgorzelcu w rejonie ulicy Żwirki i Wigury, 7) kopia mapy zasadniczej w skali 1:2000 będące w państwowym zasobie geodezyjnym, 8) kopia obowiązującego MPZP dzielnicy Północ w Zgorzelcu - do zwrotu. 1.16. Materiały o których mowa w pkt. 1.15, Zamawiający przekaże Wykonawcy protokołem przekazania, w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy Zamówienie powyżej 14.000 euro a poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu 1.1 O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 2 metodą spełnia / nie spełnia. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu; zgodny z wymogami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i treścią Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 oraz Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058). 2.1 W celu potwierdzenia, warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1.1 podpunkt 1 (dla zadania nr 1 i zadania nr 2), Zamawiający żąda załączenia: 1/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (§ 1 ust.1, pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) . Za aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uznaje się zarówno dokument wystawiony odpowiednio nie wcześniej niż sześć m-cy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument, wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli istnienie określonych w nim okoliczności potwierdzone zostanie przez właściwy organ w wymaganym terminie i opatrzone urzędową adnotacją potwierdzającą jego aktualność. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa każdy z przedsiębiorców tworzących konsorcjum. 2/ zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego a/ w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b/ zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert (§ 1 ust 1. pkt 4 i 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa każdy z przedsiębiorców tworzących konsorcjum. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1 podpunkty 1 i 2b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W zakresie dokumentu określonego w pkt. 2.1 podpunkt 2a Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wyżej wymienionych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007r. Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z póź zm.), złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wypełniają załącznik nr 3A. 2.2 W celu potwierdzenia, warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1.1 podpunkt 2, dla zadania nr 1 lub zadania nr 2 (w przypadku składania oferty na 1 z zadań) Zamawiający żąda: 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wykaz zawierał: - jeden uchwalony i opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa miejscowy plany zagospodarowania przestrzennego lub zmiany o wartości min. 10 000,00zł., sporządzony według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz.717 z póź. zm.), wraz z podaniem daty i miejsca wykonania usług, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 4 do SIWZ Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek, musi spełnić co najmniej jeden z przedsiębiorców. 2) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga by: - co najmniej jedna osoba, która będzie wykonywać przedmiotowe zamówienie posiadała uprawnienia zgodne z art. 5 ust.3 ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 z póź. zm.) wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby urbanistów - załącznik nr 5 do SIWZ. W celu potwierdzenia tego warunku należy załączyć do oferty kopię dokumentu potwierdzającą posiadanie uprawnień przez w/w osoby. 3) dołączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 2.2 podpunkt 2, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik nr 5 do SIWZ 2.2.1 W celu potwierdzenia, warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1.1 podpunkt 2, w przypadku składania oferty na 2 części zamówienia tj. na zadanie nr 1 i zadanie nr 2, Zamawiający żąda: 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wykaz zawierał: - dwa uchwalone i opublikowane w Dzienniku Urzędowym Województwa miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego lub zmiany o wartości min. 10 000,00zł. każdy, sporządzony według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz.717 z póź. zm.), wraz z podaniem daty i miejsca wykonania usług, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 4A do SIWZ 2) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga by: - co najmniej jedna osoba, która będzie wykonywać przedmiotowe zamówienie posiadała uprawnienia zgodne z art. 5 ust.3 ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz.42 z póź. zm.) wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby urbanistów - załącznik nr 5 do SIWZ. W celu potwierdzenia tego warunku należy załączyć do oferty kopię dokumentu potwierdzającą posiadanie uprawnień przez w/w osoby. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek, musi spełnić co najmniej jeden z przedsiębiorców. 3) dołączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 2.2.1 podpunkt 2, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga! W przypadku składania oferty na 2 części zamówienia, Wykonawca złoży dokumenty o których mowa w pkt. 2 w jednym egzemplarzu. 3. Wymagania dotyczące oferty Do oferty Wykonawca musi załączyć następujące dokumenty: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy dla każdej części zamówienia odrębny(wg. załączonego wzoru), 2. informacja na temat Wykonawcy (wg zał. wzoru ) - załącznik nr 1 do SIWZ (w przypadku złożenia oferty wspólnej, dokument składa każdy z członków konsorcjum), 3. oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - dla zadania nr 1 załącznik nr 2 do SIWZ, dla zadania nr 2 załącznik nr 2A do SIWZ, 4. Wypełniony i podpisany Harmonogram rzeczowo-finansowy prac planistycznych związanych z opracowaniem projektu zmian MPZP dzielnicy Północ w Zgorzelcu w rejonie ulicy Lubańskiej wraz z koncepcją zagospodarowania terenu, która powinna zawierać zasady podziału nieruchomości pod garaże wraz z formą architektoniczną budynków garażowych - załącznik nr 6 do SIWZ - (w przypadku składania oferty na zadanie nr 1), 5. Wypełniony i podpisany Harmonogram rzeczowo-finansowy prac planistycznych związanych z opracowaniem projektu zmian MPZP dzielnicy Północ w Zgorzelcu w rejonie ulicy Żwirki i Wigury - załącznik nr 7 do SIWZ (w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach