Gmina Ścinawa ogłasza przetarg
- Adres: 59-330 Ścinawa, Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 7400225, 76 7400245 , fax. 76 7400201
- Data zamieszczenia: 2018-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ścinawa
Rynek 17
59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie
tel. 76 7400225, 76 7400245, fax. 76 7400201
REGON: 39064756400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Ścinawa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1) uzyskanie podkładów mapowych w skali określonej w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1073), 2) opracowanie projektu zmiany planu wraz z uzasadnieniem przyjętych rozwiązań zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1073) i rozporządzeniem Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 3) opracowanie prognozy środowiskowej do projektu zmiany planu, 4) opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu, 5) opracowanie wniosku o uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, jeśli wymagać tego będą przepisy odrębne, 6) prowadzenie procedury planistycznej: a) przygotowanie ogłoszeń o przystąpieniu do opracowania zmiany planu i o wyłożeniu projektu zmiany planu, b) przygotowanie wystąpień o uzgodnienia i opinie do projektu zmiany planu, c) analiza wniosków i uwag składanych do zmiany planu oraz przygotowanie propozycji odpowiedzi dla składających wnioski i uwagi, d) udział w dyskusji publicznej nad rozwiązaniami proponowanymi w projekcie zmianie planu, e) udział w posiedzeniu komisji Rady Miejskiej lub sesji Rady Miejskiej – prezentacja projektu zmiany planu przed jego uchwaleniem, 7) przygotowanie dokumentacji planistycznej w 2 egz. (oryginał + kopia), 8) edycja końcowa zmiany planu – przekazanie tekstu zmiany planu i rysunku zmiany planu w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej, 9) przekazanie końcowej wersji prognozy środowiskowej i finansowej w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla poszczególnych obrębów gminy Ścinawa- przedmiot zamówienia został podzielony na 19 części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71400000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 500,00 zł dla każdej części. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część należ wpłacić wadium w kwocie: wadium = ilość części zamówienia dla których Wykonawca składa ofertę x 500,00 zł 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: 52 8669 0001 2035 0351 9390 0005. 4) W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginalny dokument gwarancyjny powinien być złożony luźno, w jednej kopercie z ofertą. Kserokopię złożonego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy trwale spiąć z ofertą. 5) Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 6) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 7) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), c) kwotę gwarancji(poręczenia), d) termin ważności gwarancji(poręczenia), e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zapłaci kwotę gwarancji jeżeli: Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ,, Opracowanie planu ogólnego Gminy Góra wraz ze sporządzeniem opracowania ekofizjograficznego,,
Dodano: 2024-04-17 - Sporządzenie dokumentacji planistycznej w Dusznikach – Zdroju
Dodano: 2023-03-06 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części działki o numerze ewidencyjnym 354/25 oraz działki 354/2 Obręb Bobolice Gmina Ząbkowice Śląskie
Dodano: 2020-07-08 - Wykonanie usługi polegającej na opracowaniu koncepcji rewitalizacji części folwarcznej Centrum Edukacyjno-Rozwojowego Pałac Wrocław Pawłowice zlokalizowanego przy ul. Pawłowickiej 87/89, która obejmie wszystkie obecnie istniejące obiekty wchodzące w skład części folwarcznej
Dodano: 2019-02-05 - Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałami Rady Gminy Kobierzyce - 13 zadań.
Dodano: 2016-11-02