Gmina Jabłonka ogłasza przetarg
- Adres: 34-480 Jabłonka, ul. 3 Maja 1/206
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2611146 , fax. 018 2652468
- Data zamieszczenia: 2013-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonka
ul. 3 Maja 1/206 1/206
34-480 Jabłonka, woj. małopolskie
tel. 018 2611146, fax. 018 2652468
REGON: 00054325500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie zmian planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Jabłonka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmian planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Jabłonka w zakresie zgodnym z Uchwałą Rady Gminy Jabłonka: 1)Nr XLIV/269/2013 z dnia 16 sierpnia 2013 roku w sprawie przystąpieniu do sporządzania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Jabłonka w części obejmującej miejscowość Jabłonka, uchwalonego uchwałą Nr XXVIII/240/2005 Rady Gminy Jabłonka z dnia 18 czerwca 2005 r. (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 516, poz. 3655 z późn. zm.) - wyłącznie w zakresie ustaleń tekstowych planu dotyczących obszaru ograniczonego ulicami: Sobieskiego, Kościuszki, 3-go Maja i Wąską. z przeprowadzeniem toku formalno-prawnego tych zmian Zgodnie z wymogami: -ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) -rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) -rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie Zasad techniki prawodawczej, -pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia. Opis ogólny przedmiotu zamówienia: Wykonawca będzie uczestniczył w czynnościach formalno - prawnych jak: -przygotowywanie wzorów wniosków do wyłożenia planów do publicznego wglądu -przygotowywanie wzorów pism do opinii i uzgodnień planów -przygotowanie ogłoszeń prasowych i innych dotyczących planów -przygotowywanie druków korespondencyjnych, Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu materiały planistyczne (takie jak: wykaz wniosków do planów od osób indywidualnych i instytucji, projekty planu, prognozę oddziaływania na środowisko, prognozę skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, dokumentację do zmiany przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, wykaz uwag do planów które wpłynęły do U.G w trakcie wyłożenia planu do publicznego wglądu oraz inne dokumenty wynikające z ustawy) Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu materiały niezbędne dla prawidłowego przeprowadzenia procedury formalno-prawnej sporządzania planu na poszczególnych etapach opracowania, w ilościach niezbędnych dla prawidłowego przeprowadzenia procedury formalno-prawnej sporządzania planu (projekt planu w ilości odpowiadającej ilości instytucji opiniujących i uzgadniających projekt planu, wniosek do zmiany przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne wykonany zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rolnictwa). Forma przekazywanych projektów planu zależna jest od wymogów organów opiniujących i uzgadniających. Wykonawca po zakończeniu poszczególnych faz projektowych i uzyskaniu opinii i uzgodnień, oraz po uzyskaniu wniosków dokumentów opracuje projekt dokumentów tekstowych i graficznych uwzględniających złożone uwagi i zastrzeżenia. Wykonawca dostarczy kopie robocze kolorowych wydruków wersji planu, przed ich wyłożeniem do publicznego wglądu w skali 1:5000, a w trakcie wyłożenia w skali 1:2000 Wykonawca zapewni bezpośredni udział projektanta planu i kierownika zespołu projektowego (członka izby samorządu zawodowego urbanistów) w pracach planistycznych, oraz kontaktach z Zamawiającym, w spotkaniach: wójtów, burmistrzów gmin albo prezydentów miast (w zakresie rozmieszczenia inwestycji celu publicznego o znaczeniu lokalnym), sesjach Rady Gminy dotyczących opisywanych planów . Wykonawca zapewni udział w dyskusji publicznej w trakcie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć komplet opracowań objętych umową opisanych w § 1 wraz z wykazem opracowań, kompletem wymaganych uzgodnień oraz pisemnym oświadczeniem, że przedmiot umowy jest wykonany zgodnie z umową i obowiązującą ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, aktualną na dzień zakończenia przedmiotu umowy, a także innymi obowiązującymi przepisami i normami wraz z oświadczeniem, że został wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Część graficzna planu niezależnie od wydruków wersji papierowej powinna być wykonana w technice cyfrowej, przy użyciu programu typu EWMAPA min. w wersji 4, z opracowaniem i wykorzystaniem dostępnych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym materiałów, udostępnionych przez Zamawiającego. Ostateczna edycja opracowania obejmuje wykonanie po 5 kompletów dokumentacji planu; wydruki części graficznej kolorowe, w skali 1:2000; jeden wydruk części graficznej planu kolorowy w skali 1:10000, jeden wydruk części graficznej planu kolorowy w skali 1:5000,wersja cyfrowa z zapisem na CD (w formacie programu EWMAPA (określonym w ofercie), oraz w formacie JPG. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa powyżej, stanowią integralną część przedmiotu odbioru. Wykonawca przygotuje pełną dokumentację formalno-prawną planu (dokumentację prac planistycznych) w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi. Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych za pomocą posiadanego sprzętu i oprogramowania. Dokumenty posiadane przez Zamawiającego: a) Aktualnie obowiązujące miejscowe plan zagospodarowania przestrzennego Gminy Jabłonka b) wnioski do zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego złożone przez osoby zainteresowane; c) kopie map sytuacyjno -wysokościowych obejmujących poszczególne wnioski do zmiany planu przestrzennego a w przypadku braku pokrycia terenu mapy sytuacyjno - wysokościowej kopię map ewidencyjnych zapewnia Zamawiający. CPV- 71-41-00-00-6 - Usługi planowania przestrzennego Termin wykonania zamówienia 10 miesięcy od dnia podpisania umowy wymagania organizacyjne - wykonawca opracuje harmonogram prac toku formalno-prawnego uwzględniając okres 10 miesięcy od dnia podpisania umowy, (harmonogram prac zostanie opracowany przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana do realizacji przedmiotu zamówienia i stanowić będzie załącznik do podpisanej umowy). zmiana terminów faz ujętych w załączonym harmonogramie i terminu końcowego może nastąpić w przypadku przedłużenia trwania czynności procedury formalnoprawnej z przyczyn niezależnych od wykonawcy, lub powtarzania toku formalno-prawnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną