Przetargi.pl
opracowanie, zaprojektowanie, przetestowanie i wdrożenie do użytkowania nowej aplikacji mobilnej pod nazwą Mobilny Animator Rynku Pracy

Instytut Wspierania Nowych Technologii ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Jurija Gagarina 5/102
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Wspierania Nowych Technologii
    Jurija Gagarina 5/102
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 363276092
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://iwnt.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    opracowanie, zaprojektowanie, przetestowanie i wdrożenie do użytkowania nowej aplikacji mobilnej pod nazwą Mobilny Animator Rynku Pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, zaprojektowanie, przetestowanie i wdrożenie do użytkowania nowej aplikacji mobilnej pod nazwą Mobilny Animator Rynku Pracy, dalej zwane Systemem, zgodnie z zapisami OPZ - opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 10 do SWZ) oraz z projektem umowy (Załącznik nr 7 do SWZ).2. W ramach realizacji niniejszej Umowy, Wykonawca zobowiązuje się do :1) stworzenia i dostarczenia, Systemu działającego na Infrastrukturze Zamawiającego;2) przetestowanie Systemu oraz udzielenie Zamawiającemu wsparcia przy testowaniu poszczególnych modułów Systemu oraz całości Systemu przed uruchomieniem;3) migracji danych z innych baz danych do Systemu;4) przeprowadzania szkoleń dla wybranych i wskazanych przez Zamawiającego użytkowników, na zasadach wskazanych w SWZ;5) uruchomienia w pełni funkcjonalnego Systemu;6) stworzenia oraz dostarczenie Zamawiającemu aktualnej dokumentacji Systemu, w tym dokumentacji technicznej, organizacyjnej oraz użytkowej dla każdego dostarczanego w ramach Umowy oprogramowania,7) zapewnienia świadczenia usług asysty wdrożeniowej po Uruchomieniu poszczególnych elementów Systemu,8) udzielenia Gwarancji na wdrożony System przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu Umowy. Okres gwarancji nie może być krótszy niż minimalny wymagany przez Zamawiającego od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca może udzielić dłuższej gwarancji. Okres gwarancji biegnie od dnia podpisania bezzastrzeżeń protokołu zdawczo-odbiorczego wykonanej aplikacji przez osobę upoważnioną do odbioru ze strony Zamawiającego i Wykonawcę.2. W opisie przedmiotu zamówienia określono wymagania minimalne, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować inne rozwiązania zgodne z wymaganiami minimalnymi lub o wyższych parametrach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:4.500,00 zł. (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100),przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:2.1 pieniądzu,2.2 gwarancjach bankowych,2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:INSTYTUT WSPIERANIA NOWYCH TECHNOLOGIIUl. Jurija Gagarina 7/4787-100 Toruńtel: +48 694 247 727, +48 504 747 071e-mail: zamowienia@eidprojekt.plkonto nr 62 1090 1506 0000 0001 3419 8368z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu EiD/Pt/2 /2022”Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie zamawiającego!4. W przypadku wnoszenia wadium w innych niż „pieniądz” formach, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia w postaci elektronicznej,5. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp.6. Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia powinno zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona.8. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania, określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.1.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.1.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:1.4.1 wykonał w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na stworzeniu oprogramowania realizującego minimum poniższe funkcjonalności łącznie :- pozwalającą na autentykację i logowanie się użytkowników zarówno przy użyciu loginu i hasła jak i z wykorzystaniem mediów społecznościowych,- pozwalającą użytkownikowi na przygotowanie i prezentację informacji o sobie (swojego profilu),- pozwalającą na umawianie spotkań online,- pozwalającą na prowadzenie spotkań online wewnątrz aplikacji (głos oraz wizja),- pozwalającą na wymianę informacji poprzez wbudowany chat,- pozwalającą na wystawianie ocen innym użytkownikom systemu,- umożliwiającą filtrowanie i sortowanie użytkowników według zadanych kryteriów,- działającą jako serwis web oraz aplikację na smartfon,o wartości nie mniejszej niż 220.000,00 złotych brutto; (z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie).1.4.2 dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wyznaczy do realizacji przedmiotu zamówienia Zespół składający się z:1) Kierownika projektu posiadającego co najmniej:- doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch usług, obejmujących przygotowanie specyfikacji projektu IT, w ramach których do jego obowiązków należało : definiowanie celów i założenia projektów; wyznaczanie zakresów projektów; opracowywanie harmonogramu i budżetu projektów; analiza ryzyka projektów; opracowywanie planów organizacyjnych2) Analityka biznesowego posiadającego łącznie:- co najmniej 5 letnie doświadczenie w projektach IT na stanowisku analityka lub architekta lub kierownika projektu;- doświadczenie w pełnieniu roli analityka biznesowego lub architekta IT lub kierownika projektu w realizacji co najmniej dwóch projektów, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda, obejmujących przygotowanie specyfikacji projektu IT.3) Programisty posiadającego łącznie:- doświadczenie w pełnieniu roli Programisty lub Architekta oprogramowania w realizacji co najmniej dwóch projektów obejmujących przygotowanie specyfikacji projektu IT, a przynajmniej jedna usługa dotyczyła tworzenia systemu opartego na przetwarzaniu danych w rozwiązaniach chmurowych – prywatnych, publicznych lub hybrydowych;- doświadczenie w projektowaniu systemów opartych na bazach danych, określaniu parametrów technicznych i wydajnościowych oprogramowania, specyfikowaniu architektury oprogramowania, sporządzaniu treść specyfikacji wykorzystywanej w trakcie tworzenia produktu IT;- doświadczenie w co najmniej dwóch projektach związanych z tworzeniem systemu autoryzacji i autentyfikacji opartych na rozwiązaniach chmurowych.4) Specjalisty ds. Ochrony danych osobowych posiadającego doświadczenie wprzynajmniej dwóch projektach z wykorzystaniem przetwarzania danychosobowych, doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji dla systemów, w których przetwarzane są dane osobowe;Zamawiający dopuszcza łączenie dwóch z ww. funkcji przez jedną osobę, pod warunkiem posiadania przez osobę wymaganego doświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach