Dom Pomocy Społecznej SYRENA ogłasza przetarg
- Adres: 01-155 Warszawa, ul. Syreny
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 226 327 509 , fax. 226 327 509
- Data zamieszczenia: 2019-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej SYRENA
ul. Syreny 26
01-155 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 226 327 509, fax. 226 327 509
REGON: 63771770000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpssyrena.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie, wytworzenie, dostawa i instalacja kiosków diagnostycznych (stacjonarnego i mobilnych) wraz z certyfikacją urządzeń, oprogramowaniem oraz integracją danych z urządzeń do systemu Syrena w ramach projektu pt. „Budowa i wdrożenie zintegrowanego systemu wsparcia usług opiekuńczych opartego na narzędziach TIK na terenie Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego (E-Opieka)” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie, wytworzenie, dostawa i instalacja kiosków diagnostycznych (stacjonarnego i mobilnych) wraz z certyfikacją urządzeń, oprogramowaniem oraz integracją danych z urządzeń do systemu Syrena w ramach projektu pt. „Budowa i wdrożenie zintegrowanego systemu wsparcia usług opiekuńczych opartego na narzędziach TIK na terenie Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego (E-Opieka)”. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: 1. Opracowanie, wytworzenie, dostawa i instalacja 1 szt. kiosku stacjonarnego oraz 1 szt. kiosku mobilnego z oprogramowaniem dla Domu Pomocy Społecznej „Syrena”; 2. Wytworzenie, dostawa i instalacja 5 szt. kiosku mobilnego z oprogramowaniem, takich samych jak w DPS „Syrena”, dla 5 DPS-ów na terenie m.st. Warszawy; 3. Integracja danych z urządzeń do systemu Syrena; 4. Certyfikacja wszystkich kiosków/urządzeń z zamówienia; 5. Przeszkolenie personelu z DPS „Syrena” w Warszawie z funkcjonalności kiosków diagnostycznych. Kiosk diagnostyczny składa się z następujących modułów: 1) stacjonarnego kiosku diagnostycznego przeznaczonego do wykonania pomiarów diagnostycznych dla podopiecznych domu pomocy społecznej; 2) mobilnego kiosku diagnostycznego przeznaczonego do wykonania pomiarów diagnostycznych przez personel u osób z ograniczoną ruchowością lub leżących; 3) oprogramowania umożliwiającego komunikację, konfigurację, prezentację danych jak również integrację i przekazywanie danych do istniejącego systemu informatycznego DPS „Syrena”. System ma być przeznaczony do zbierania w prosty i nieinwazyjny sposób podstawowych danych o stanie zdrowia podopiecznych w celu: 1) oceny stanu, kwalifikacji i przyjęcia pod opiekę DPS; 2) okresowego monitoringu stanu zdrowia w trakcie opieki DPS prowadzonego przez personel. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres co najmniej: 24 miesięcy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Szczegółowe warunki wniesienia wadium określa pkt 11 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, który należy złożyć do upływu terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu – według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, które należy złożyć wraz z formularzem ofertowym do upływy terminu składania ofert. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu. 3) Dowód wpłaty wadium, który należy złożyć wraz z formularzem ofertowym do upływu terminu składania ofert. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia SIWZ - według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, do złożenia którego Wykonawca zostanie wezwany na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy, jeżeli w oświadczeniu powoła się na zasoby tych podmiotów i jeżeli nie załączy go do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora w podziale na części
Dodano: 2024-04-16 - „Zakup sprzętu umożliwiającego rozwój nowoczesnych metod diagnostyki i leczenia w zakresie hematologii i onkologii w Mazowiecki Szpitalu Specjalistycznym Sp. z o.o. w Radomiu”
Dodano: 2024-04-12 - Dostawa asortymentu do wykonywania zabiegów kostnych dla Bloku Operacyjnego SP ZZOZ w Kozienicach
Dodano: 2024-02-26 - Zakup i dostawa aparatu OCT na potrzeby Poradni Okulistycznej SPZZOZ w Zwoleniu
Dodano: 2024-02-23 - „ Utworzenie gabinetu rehabilitacji i fizjoterapii na terenie gminy Mokobody” WYPOSAŻENIE GABINETU REHABILITACJI I FIZJOTERAPII
Dodano: 2023-12-27 - Dostawa sprzętu okulistycznego na potrzeby SPZOZ w Tarczynie
Dodano: 2023-12-10 - zakup i dostawa lasera dermatologicznego
Dodano: 2023-12-08 - Dostawa aparatu do witrektomii
Dodano: 2023-12-03 - Zakup, dostawa, instalacja oraz uruchomienie densytometru rentgenowskiego
Dodano: 2023-11-22 - Zakup sprzętu medycznego do mycia, transportu i przechowywania endoskopów
Dodano: 2023-11-17