Przetargi.pl
Opracowanie, wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych w ramach projektu LIFE+ pn.: Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Iny i jej dopływów

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-415 Szczecin, Al. Papieża Jana Pawła II 42
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 440 51 00 , fax. 91 440 51 01
  • Data zamieszczenia: 2011-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
    Al. Papieża Jana Pawła II 42 42
    70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 440 51 00, fax. 91 440 51 01
    REGON: 00103633600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie, wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych w ramach projektu LIFE+ pn.: Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Iny i jej dopływów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2. Miejsce realizacji: 1. Miejscem dostawy będzie siedziba Zamawiającego w Szczecinie. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. 3. Dostawa towaru winna się odbyć w dzień roboczy, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00. 1.3. Zakres przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych w ramach projektu pn. Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Iny i jej dopływów dofinansowanego w ramach Instrument Finansowy LIFE+ Komponent przyroda. Szczegółowy wykaz materiałów reklamowych i promocyjnych określa załącznik nr 5 do SIWZ - Harmonogram realizacji zadania. 1.4. Realizacja zamówienia jest niezbędna w celu spełnienia wytycznych projektu obejmujących promocję wniosku. 1.5. Zamówienie składa się z sześciu etapów. Pierwszy etap polega na opracowaniu, wykonaniu i dostawie plakatu projektu oraz plakatu informacyjnego o konkursie fotograficznym, etap drugi polega na opracowaniu, wykonaniu i dostawie kalendarzy ściennych na rok 2012, trzeci etap polega na opracowaniu, wykonaniu i dostawie kalendarzy książkowych na rok 2012. Etap czwarty polega na opracowaniu, wykonaniu i dostawie - długopisów, ołówków, notatników, teczek konferencyjnych, teczek papierowych, pendriv-ów, smyczy, kubków, koszulek, czapek, toreb ekologicznych parasoli oraz elementów odblaskowych. Etap piąty opracowanie, wykonanie i realizacja kalendarzy (ściennych, książkowych i biurkowych) na rok 2013. Etap szósty opracowanie wykonanie i realizacja kalendarzy (ściennych, książkowych i biurkowych) na rok 2014r. Etap I: Opracowaniu wykonaniu i dostawie plakatu projektu oraz plakatu informacyjnego o konkursie fotograficznym 1. Plakat projektu zawierający logo: LIFE+, NFOSiGW, ZZMiUW, RDOŚ, NATURA 2000 oraz PZW Szczecin, Gaja Szczecin, Towarzystwo Przyjaciół rzeki Iny i Gowienicy, Nadleśnictwo Choszczno, Politechnika Koszalińska, Powiaty Goleniów, Choszczno i Stargard Szczeciński, Ministerstwo Środowiska, GDOŚ (logo zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ) format A1 - 200 szt., format A2 - 200 szt., wydruk wysokiej jakości na papierze kredowym, min. 135 g/m2 2. Plakat informacyjny o konkursie fotograficznym zawierający logo: LIFE+, NFOSiGW, ZZMiUW RDOŚ (logo zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ) format A2, 100 szt., wydruk wysokiej jakości na papierze kredowym z połyskiem, min. 135 g/m2 W celu potwierdzenia, że oferta odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego Zamawiający żąda próbek jakościowych oferowanych przedmiotów. Etap II: Opracowanie wykonanie i dostawa kalendarzy ściennych na rok 2012z logo: LIFE+, NFOSiGW, ZZMiUW RDOŚ i NATURA 2000 (logo zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ) 1) kalendarze ścienny na rok 2012 (100 szt.) typ - trójdzielny format A2 lub zbliżony główka drukowana na papierze kredowym o gramaturze min. 135g/m2 oklejona na grubym kartonie w pełnym kolorze otwór na zawieszkę, kalendaria format min. 32x15 cm dwukolorowe, czterojęzyczne. Podkład min 35x58,5cm, druk jednokolorowy. W celu potwierdzenia, że oferta odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego Zamawiający żąda próbek jakościowych oferowanych przedmiotów. ETAP III Opracowanie wykonanie i dostawa kalendarzy książkowych na rok 2012 z logo: LIFE+, NFOSiGW, ZZMiUW RDOŚ i NATURA 2000 (logo zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ) 1) kalendarz książkowy na rok 2012 - 100 szt. Układ dzienny + 8 stron z mapami, papier chamois min. 70g, oprawa przeszywana, tłoczone logo, wciętymi registrami, oprawa z tworzywa biodegradowlanego lub naturalnego, perforowane narożniki, tłoczenie na oprawie, format B5 lub A4, indywidualizowana wklejka w pełnym kolorze. W celu potwierdzenia, że oferta odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego Zamawiający żąda próbek jakościowych oferowanych przedmiotów. Etap IV: Opracowanie, wykonanie i dostawia materiałów promocyjnych zawierających logo: LIFE+, NFOSiGW, ZZMiUW, RDOŚ, NATURA 2000 (logo zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ) 1. długopisy - 300 szt. Długopis z niebieskim wkładem. Wykonany z drewna lub biodegradowalnego tworzywa. Dodatkowe elementy w kolorze błękitnym. 2. ołówki - 300 szt. Ołówek drewniany HB lub z tworzywa biodegradowalnego, naostrzony, wyposażony w gumkę. 3. Notatniki - 100 szt. Notes format A4, wykonany z surowców wtórnych, min 70 białych kartek. Spiralne bindowanie. W zestawie biodegradowlany długopis z niebieskim wkładem. Dodatkowe elementy w kolorze błękitnym. 4. teczki konferencyjne - 100 szt. Teczka konferencyjna na suwak z licznymi przegródkami i kieszonkami na wizytówki. Dołączony notes min 20 kartek. Wymiary orientacyjne 36x24x1,5 cm 5. teczka papierowa - 100 szt. Teczka papierowa A4. Wykonana z sztywnego papieru . 6. pendrive - 300 szt. Pamięć 1 GB. Obudowa plastikowa lub metalowa 7. kalosze - 80 szt. Kalosze damskie 40 szt. wykonane z gumy wewnątrz pokryte materiałem, okrągły czubek, bez zapięcia, wysokość obcasa 2-4 cm.. Rozmiary 38 - 15 szt.; 39 - 15 szt.; 40 - 5 szt.; 41 - 5 szt. Kalosze męskie 40 szt., wykonane z gumy wewnątrz pokryte materiałem. Okrągły czubek, bez zapięcia. Rozmiary 41 - 5 szt.; 42 - 10 szt.; 43 - 10 szt.; 44 - 10 szt.; 45 - 5 szt. 8. smycze - 400 szt. Szerokość od 10 mm do 20 mm. Smycz zakończona karabińczykiem metalowym posiadająca łącznik z plastikowym. Nadruk dwustronny full color na całej smyczy inny z każdej strony. 9. kubki - 200 szt. Pojemność 280 - 300 ml, wysokość 95 - 105 mm, średnica 70 - 90 mm, 10. koszulki - 100 szt. Koszulka 100% bawełna, ściągacz z dodatkiem 5% tworzywa sztucznego, krótki rękaw, unisex, gramatura nie mniejsza niż 200 g/m2 ,okrągłe wycięcie pod szyją, podwójne szwy przy rękawach i u dołu koszulki. Nadruki na koszulce muszą być trwałe i nie podlegać uszkodzeniu w wyniku wielokrotnego prania. Koszulki w następujących rozmiarach: S - 20; M - 30; L - 30; XL - 20 11. czapeczki - 150 szt. Czapka z daszkiem. 100% bawełny, zapięcie regulowane. 12. torb ekologicznych - 1000 szt. Torba ekologiczna wykonana z bawełny, o gramaturze 150 - 200 g/m2, kolor tkaniny błękitny z pełno kolorowym nadrukiem. Poszerzane boki i dno, wymiary: szerokość 300 - 380 mm, wysokość 280 - 330 mm, głębokość 70 - 100 mm. 13. parasoli - 40 szt. Parasol uniwersalny, poszycie poliester lub podobne, jasna lamówka, metalowe szyny, odporny na wiatr, 2 x składana metalowa laska, plastikowy uchwyt. 14. elementy odblaskowe dla dzieci - 200 szt. Naklejka lub brelok w kształcie ryby kolor niebieski kształt łososia lub zbliżony rozmiar min. 6 cm - 100szt., szelki (uprzęże odblaskowe) - 50 szt., opaska odblaskowa niebiesko żółta, rozmiar min 34x3 cm - 50szt. W celu potwierdzenia, że oferta odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego Zamawiający żąda próbek jakościowych oferowanych przedmiotów. Etap V: Opracowanie wykonanie i realizacja kalendarzy na rok 2013 z logo: LIFE+, NFOSiGW, ZZMiUW RDOŚ i NATURA 2000 (logo zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ) 1. ścienny - 200 szt. Kalendarz planszowy 12 miesięczny (6 kartek, nadruk dwustronny) + okładka, spiralkowy. Papier kredowany min 180g/m2. Format A2 lub zbliżony. Zdjęcia dostarczone przez zamawiającego. Zamawiający nie wymaga próbek jakościowych oferowanych kalendarzy na rok 2013, ponieważ zasugeruje się oceną jakości wykonania przedmiotu zamówienia z etapu II i III. 2. książkowe - 200 szt. Układ dzienny, bloki terminarza szyte nićmi z wciętymi registrami, oprawa z tworzywa biodegradowlanego lub naturalnego, perforowane narożniki, tłoczenie na oprawie, format B5 lub A4, indywidualizowana wklejka w pełnym kolorze. Zamawiający nie wymaga próbek jakościowych oferowanych kalendarzy na rok 2013, ponieważ zasugeruje się oceną jakości wykonania przedmiotu zamówienia z etapu II i III. 3. biurkowe (podkłady)- 200 szt. Format A2, objętość min 50 kart. Papier offset 80g. W celu potwierdzenia, że oferta odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego Zamawiający żąda próbek jakościowych oferowanego przedmiotu. Etap VI: Opracowanie wykonanie i realizacja kalendarzy na rok 2014 z logo: LIFE+, NFOSiGW, ZZMiUW RDOŚ i NATURA 2000 (logo zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ) 1. ścienny - 200 szt. Kalendarz planszowy 12 miesięczny (6 kartek, nadruk dwustronny) + okładka, spiralkowy. Papier kredowany min 180g/m2. Format A2 lub zbliżony. Zdjęcia dostarczone przez zamawiającego. 2. książkowy - 200 szt. Układ dzienny, bloki terminarza szyte nićmi z wciętymi registrami, oprawa z tworzywa biodegradowlanego lub naturalnego, perforowane narożniki, tłoczenie na oprawie, format B5 lub A4, indywidualizowana wklejka w pełnym kolorze. 3. Biurkowe (podkład) - 200 szt. Format A2, objętość min 50 kart. Papier offset 80g. Kolorystyka i zdobienie zgodnie z wymaganiami projektu. Zamawiający nie wymaga próbek jakościowych oferowanych kalendarzy na rok 2014, ponieważ zasugeruje się oceną jakości wykonania przedmiotu zamówienia z etapu II i III i V. Zakres opracowania oraz dodatkowe obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 1.500,00 PLN 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 13 października 2011r., W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. I Oddział w Szczecinie, nr: 34 1020 4795 0000 9002 0122 0631. z adnotacją: WADIUM - przetarg ozn. NP/II/333/151/2011 Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, al. Papieża Jana Pawła II 42, w kasie (pok. 20), przed upływem terminu składania ofert a kopię tego dokumentu należy załączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy. UWAGA! Stosownie do zapisów art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach