Przetargi.pl
Opracowanie, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego broszury informacyjno-promocyjnej pt. Plany Zadań Ochronnych w pigułce na przykładzie obszarów Natura 2000 w województwie zachodniopomorskim - Znak sprawy: WOF.261.30.2013

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-382 Szczecin, ul. Jagiellońska 32
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4305200 , fax. 91 4305229
  • Data zamieszczenia: 2013-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie
    ul. Jagiellońska 32 32
    70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4305200, fax. 91 4305229
    REGON: 32059057700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczecin.rdos.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego broszury informacyjno-promocyjnej pt. Plany Zadań Ochronnych w pigułce na przykładzie obszarów Natura 2000 w województwie zachodniopomorskim - Znak sprawy: WOF.261.30.2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego broszury informacyjno-promocyjnej pt. Plany Zadań Ochronnych w pigułce na przykładzie obszarów Natura 2000 w województwie zachodniopomorskim w ramach projektu nr POIS.05.03.00-00-186 09 Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 na obszarze Polski współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko działanie 5.3 priorytetu V. B. Wspólny słownik zamówień (CPV): 79.80.00.00-2 - usługi drukowania i powiązane; 79.34.22.00-5 - usługi w zakresie promocji. C. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 1. Zakres zamówienia: 1.1 Opracowanie projektu graficznego broszury informacyjno - promocyjnej na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego (tekst, zdjęcia, mapy i logotypy); 1.2 Obróbka graficzna materiałów dostarczonych przez Zamawiającego; 1.3 Wykonanie broszury informacyjno-promocyjnej (wydruk); 1.4 Dostarczenie gotowych materiałów do siedziby Zamawiającego. 2. Zakres prac: Wykonawca opracuje projekt graficzny broszury informacyjno-promocyjnej na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego - zgodnie z Rozdziałem IV SIWZ. 3. Szczegółowy opis materiałów: 3.1. Dane techniczne: Nakład-2300 egzemplarzy, Objętość - 140 stron wewnętrznych, Format A5 (wymiary stron: 210 x 148 mm), Okładka - karton o gramaturze 350 g/m2, druk dwustronny, pełnokolorowy, lakierowane UV jednostronnie. Zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego - wzór zamieszczony poniżej; Środek - papier: kreda 115 g, druk dwustronny pełnokolorowy; Łączenie- Broszura klejona - wzmocniona technologia 3.2. Wzór okładki Wykonawca zamieści logotypy jak we wzorze z umieszczeniem logotypu Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie, a także cztery zdjęcia wytypowane przez Zamawiającego. Na przodzie zewnętrznej okładki należy zamieścić opis PLANY ZADAŃ OCHRONNYCH W PIGUŁCE na przykładzie obszarów Natura 2000 w województwie zachodniopomorskim oraz napis szczecin.rdos.gov.pl, pozostałe jak przedstawia wzór. Formatowanie jak we wzorze - zgodnie z Rozdziałem IV SIWZ. 3.3. Konspekt broszury: 1. Na wewnętrznej stronie okładki nadrukowana kolorowa mapa z zaznaczonymi obszarami Natura 2000 w województwie zachodniopomorskim. 2. Strona tytułowa. 3. Spis treści - 1 strona. 4. Wstęp - 1 strona. 5. Wprowadzenie - 3-6 stron zgodnie z rozdziałem IV SIWZ/ 6. Zarządzenie obszarami Natura 2000 - charakterystyka 35 obszarów Natura 2000 na terenie województwa zachodniopomorskiego, dla których w ramach projektu opracowywane są plany, ze szczególnym uwzględnieniem informacji zawartych w projektach PZO. Opis każdego obszaru powinien zawierać: informacje ogólne (nazwa, kod, położenie administracyjne, powierzchnia, typ/rodzaj, rok uznania za OZW), mapa poglądowa, przedmioty ochrony, zagrożenia dla przedmiotów ochrony, cele ochrony, najważniejsze ustalenia dotyczące działań ochronnych, zdjęcia przedstawiające charakterystyczne dla danego obszaru siedliska lub gatunki. Charakterystyka każdego z obszarów powinna być opatrzona min. 2 zdjęciami; Na każdy z obszarów Natura 2000 należy przeznaczyć min. 3-4 strony. 7. Dobre praktyki w planowaniu ochrony (przyrodnicze i społeczne). 8. Spis literatury. 9. Tabela zbiorcza zawierająca podstawowe dane o zachodniopomorskich obszarach Natura 2000 (nazwa obszaru, kod, powierzchnia, rodzaj obszaru, położenie: powiaty, gminy, nadleśnictwa, przedmioty ochrony). 4. Warunki realizacji i odbioru zamówienia 4.1. Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia Wykonawcy w dwóch etapach następujących materiałów: - w terminie 14 dni od podpisania Umowy zostaną przekazane na nośniku elektronicznym - zgodnie z Rozdziałem IV SIWZ; - w terminie 21 dni od podpisania Umowy zostaną przekazane na nośniku elektronicznym szczegółowe informacje opisowe. 4.2. Wykonawca po opracowaniu projektu graficznego broszury, a przed przystąpieniem do jego wydrukowania i oprawienia przedstawi Zamawiającemu przedmiotowy projekt w formacie PDF i WORD w wersji elektronicznej do wykorzystania przez Zamawiającego; 4.3. Wykonawca przed przystąpieniem do druku i oprawy broszur winien uzyskać pisemną akceptację projektu graficznego broszury ze strony Zamawiającego (dopuszcza się korespondencję drogą elektroniczną); 4.4. Zamawiający potwierdzi akceptację projektu Wykonawcy w terminie 5 dni roboczych od jego przedłożenia; 4.5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotowego zamówienia do 20.03.2014 roku. 5. Dostarczenie materiałów 5.1. Wykonawca dostarczy zamówione materiały na adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie, ul. Jagiellońska 32, 70-382 Szczecin (I piętro); 5.2. Wykonawca zapewni transport, wyładunek i złożenie materiałów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (RDOŚ w Szczecinie, ul. Jagiellońska 32, 70-382 Szczecin); 5.3. Za szkody powstałe w trakcie transportu oraz wyładunku materiałów odpowiada Wykonawca. 5.4. Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie w godzinach pracy Zamawiającego o terminie dostawy. 5.5. Zamówione materiały należy dostarczyć w opakowaniach z zamieszczoną informacją o liczbie egzemplarzy w danym opakowaniu; 6. Wymagania dotyczące logotypów - zgodnie z Rozdziałem IV SIWZ Projekty graficzne materiałów zostaną opatrzone logotypami zgodnie z wzorami zamieszczonymi w rozdziale IV SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 600,00 PLN (słownie złotych: sześćset 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu, musi być udzielone do końca terminu zawiązania ofertą oraz zawierać wszystkie zobowiązania wynikające z art. 46 ust. 4a i 5 pkt 1 i 3 ustawy. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń i lub gwarancji należy złożyć w oryginale. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: NBP o Szczecin 96 1010 1599 0526 2113 9120 0000 z dopiskiem Broszura informacyjno-promocyjna - Znak sprawy: WOF.261.30.2013. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu Wykonawca powinien dołączyć do oferty. 7. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego łącznie z ofertą (w tej samej lub odrębnej kopercie) lub oddzielnie - ale w takim przypadku Wykonawca musi wyraźnie oznaczyć przesyłkę umieszczając na niej dopisek: Broszura informacyjno-promocyjna - Znak sprawy: WOF.261.30.2013. 8. Negatywne konsekwencje wynikające z nieprawidłowego oznaczenia wnoszonego wadium obciążą Wykonawcę. Wykonawca, którego oferta nie jest zabezpieczona wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a oferta uznana zostanie za odrzuconą. 9. Dla skutecznego wniesienia wadium wymagane jest jego wniesienie przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium w pieniądzu jego wniesienie następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego, o którym mowa w pkt 6, w przypadku pozostałych form wadium ich wniesienie następuje w chwili złożenia ich u Zamawiającego. 10. Zamawiający zwraca wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy; 3) Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - na jego wniosek. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 14. Wadium zostanie zatrzymane wraz z odsetkami, jeżeli zaistnieją okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 5 pkt 1 - 3 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szczecin.rdos.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach