Przetargi.pl
Opracowanie wielobranżowej koncepcji funkcjonalno-użytkowej dla Szpitala Miejskiego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Knurowie

Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. Niepodległości 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2352467 , fax. 032 2352442
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie
    ul. Niepodległości 8 8
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 032 2352467, fax. 032 2352442
    REGON: 27150632400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozknurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie wielobranżowej koncepcji funkcjonalno-użytkowej dla Szpitala Miejskiego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Knurowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie wielobranżowej koncepcji funkcjonalno-użytkowej wraz z inwentaryzacją budowlaną (bez instalacji wewnętrznych lecz z umiejscowieniem przyborów sanitarnych-instalacyjnych typu miski ustępowe, umywalki, zlewy, brodziki oraz wielkogabarytowych urządzeń technicznych typu wentylatory, centrale wentylacyjne, rozdzielnie elektryczne) dla Szpitala Miejskiego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Knurowie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 2 Opis przedmiotu zamówienia do SIWZ. Ww. koncepcję należy sporządzić w zakresie i formie zgodnej z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 213, poz. 1568 z późn. zm.) oraz przepisami w zakresie BHP i ppoż. Koncepcja powinna uwzględniać także docelową koncepcję dróg i parkingów w tym także dróg pożarowych. Ponadto koncepcja musi ujmować etapową realizację prac w niej zawartych. Podział na etapy powinien być tak opracowany, aby realizacja prac określonych w poszczególnych etapach umożliwiała ich wykonywanie przy zachowaniu ciągłości pracy Szpitala. Koncepcja musi zawierać także kompleksową ekspertyzę warunków technicznych bezpieczeństwa pożarowego zatwierdzoną w trybie § 2 pkt. 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690, z 2003 Nr 33, poz. 270 oraz z 2004 Nr 109, poz. 1156 z późn. zm.) oraz w świetle wymogów ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.). Zaleca się by Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie Zamawiającego i zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 206000euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży dokument wskazany w pkt. 8.1 a SIWZ; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - na potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży dokument wskazany w pkt. 8.1 b i 8.2 a, b SIWZ; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży dokument wskazany w pkt. 8.1 b i 8.3 a SIWZ; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) - na potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży dokument wskazany w pkt. 8.1 b SIWZ; Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pod warunkiem, iż oferta taka będzie spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy; b) oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; c) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną (łączną) musi złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ; d) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt 8 SIWZ. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia tj. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy do oferty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 8.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - wymagane dokumenty a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz , że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007, Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) - Załącznik nr 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 8.1a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty o których mowa w pkt. 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1 a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.2 W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - wymagane dokumenty a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem przynajmniej jednej usługi w zakresie opracowania wielobranżowej koncepcji funkcjonalno-użytkowej wykonanej kompleksowo dla Szpitala o powierzchni min. 5 tyś. m2 oraz przynajmniej jednego projektu budowlano-wykonawczego bloku operacyjnego i projektu budowlano-wykonawczego przebudowy części/całości szpitala - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do oferty dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 6; b) dokumenty stwierdzające, że osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. aktualne uprawnienia budowlane niezbędne do wykonywania w/w prac określonych w opisie przedmiotu zamówienia, aktualny wpis: - w przypadku projektantów do właściwej izby, - w przypadku architektów do Izby Architektów, - w przypadku pozostałych osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wpis do Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - z podaniem wykazu tych osób, ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik Nr 7. Uwaga jeżeli w ww. wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował do oferty należy dołączyć także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 8.3 W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wymagane dokumenty a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 600 000 złotych. 8.4 Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty, jakie należy załączyć do oferty a) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez Wykonawcę, b) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 - podpisany, c) Wzór umowy - Załącznik nr 3 (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany); d) Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Załącznik nr 5, e) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum/spółka cywilna) - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy, f) W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej, Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy do oferty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 8.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - wymagane dokumenty a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz , że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007, Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) - Załącznik nr 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 8.1a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społecznei zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty o których mowa w pkt. 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1 a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.2 W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - wymagane dokumenty a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem przynajmniej jednej usługi w zakresie opracowania wielobranżowej koncepcji funkcjonalno-użytkowej wykonanej kompleksowo dla Szpitala o powierzchni min. 5 tyś. m2 oraz przynajmniej jednego projektu budowlano-wykonawczego bloku operacyjnego i projektu budowlano-wykonawczego przebudowy części/całości szpitala - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do oferty dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 6; b) dokumenty stwierdzające, że osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. aktualne uprawnienia budowlane niezbędne do wykonywania w/w prac określonych w opisie przedmiotu zamówienia, aktualny wpis: - w przypadku projektantów do właściwej izby, - w przypadku architektów do Izby Architektów, - w przypadku pozostałych osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wpis do Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - z podaniem wykazu tych osób, ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik Nr 7. Uwaga jeżeli w ww. wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował do oferty należy dołączyć także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 8.3 W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wymagane dokumenty a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 600 000 złotych. 8.4 Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty, jakie należy załączyć do oferty a) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez Wykonawcę, b) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 - podpisany, c) Wzór umowy - Załącznik nr 3 (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany); d) Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Załącznik nr 5, e) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum/spółka cywilna) - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy, f) W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej, Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozknurow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach