Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3939379 , fax. 32 287 22 69
- Data zamieszczenia: 2014-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
ul. Bytomska 84 84
41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
tel. 32 3939379, fax. 32 287 22 69 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie wielobranżowego projektu budowy archiwum zakładowego Urzędu Miasta Piekary Śląskie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji budowlanej wraz z przedmiarem, kosztorysem szczegółowym ślepym i kosztorysem inwestorskim oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę dla projektu budowy archiwum zakładowego Urzędu Miasta Piekary Śląskie. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z niżej wymienionymi aktami prawnymi: Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2013 r. nr 229 poz.1409); Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego; Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz.U. z 2004 r. Nr 130 poz.1389) w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym; Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. (Dz.U. z 2011 r. Nr 14 poz. 67) w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Zakres: 1. Przedmiotem opracowania jest budowa archiwum zakładowego Urzędu Miasta Piekary Śląskie. Teren objęty opracowaniem zlokalizowany jest w Piekarach Śląskich w obrębie działki 254/45. Dostępne miejsce przeznaczone na archiwum ma kształt trapezu o szerokości od 3,70 m do 6,10 m jest obecnie zabudowany parterowym kioskiem, który przeznaczony jest do rozbiórki. Po rozebraniu istniejącego obiektu istnieje możliwość realizacji przybudówki (plomby) mieszczącej pomieszczenia archiwum. Przybudówka powinna być budynkiem parterowym z wzmocnionym stropem umożliwiającym dobudowę kolejnych kondygnacji. Dostęp i rozprowadzenie komunikacji wewnętrznej do pomieszczeń archiwum przewidziano od strony Urzędu Stanu Cywilnego. Jest to uwarunkowane rygorystycznymi przepisami dotyczącymi organizacji archiwum i zagwarantowaniem bezpieczeństwa przechowywanym dokumentom. Projekt należy wykonać na podstawie udostępnionej koncepcji - wariant A z założeniem dobudowy w przyszłości kolejnych kondygnacji (wzmocniony strop). Dane techniczne wariantu A: - powierzchnia zabudowy: 54.50 m?, - powierzchnia użytkowa: 44,18 m?, - wysokość: 4,30 m?, - kubatura: 234,35 m3. Projektowane archiwum musi być skomunikowane z przyległym budynkiem Urzędu Stanu Cywilnego. W celu zapoznania się z warunkami technicznymi wykonania przedmiotu zamówienia oraz prawidłowego przygotowania oferty wskazana jest lustracja obiektu. Ograniczenia i warunki: Archiwum zakładowe jest komórką organizacyjną powoływaną w jednostkach organizacyjnych wytwarzających materiały archiwalne i zajmującą się przejmowaniem dokumentacji i innych źródeł informacji niepotrzebnych do bieżącego urzędowania, czasowym ich przechowywaniem, ewidencjonowaniem dokumentacji i tworzeniem baz danych przechowywanego zasobu (również informatycznych), a także udostępnianiem, brakowaniem i przekazywaniem materiałów archiwalnych do właściwego archiwum państwowego. Lokal archiwum powinien być zlokalizowany w budynku biurowym lub administracyjnym jednostki organizacyjnej. Jeżeli lokal archiwum znajduje się na piętrze należy wziąć pod uwagę, że strop musi wytrzymać obciążenie 1200 kg/m2 przy zastosowaniu regałów tradycyjnych, a 1700 - 1800 kg/m2 w przypadku korzystania z regałów kompaktowych . W lokalu archiwum znajdującym się na parterze okna muszą być okratowane oraz zaopatrzone w odpowiednie zasłony uniemożliwiające nasłonecznianie dokumentów. Drzwi do archiwum winny być masywne, zaopatrzone w zamki i okratowane. Archiwum zakładowe musi być wyposażone w odpowiednią ilość sprzętu przeciwpożarowego, tj. w gaśnice proszkowe, koce azbestowe i worki ewakuacyjne również należy zainstalować sygnalizację alarmowo - przeciwpożarową. W pomieszczeniach archiwum powinny znajdować się urządzenia wentylacyjne (zaopatrzone w filtry pochłaniające kurz) doprowadzające powietrze do archiwum lub specjalna instalacja nawiewno - wywiewna. W archiwum zakładowym należy utrzymywać jednakową temperaturę i wilgotność względną. Dopuszczalna temperatura w pomieszczeniach magazynowych archiwum powinna być utrzymywana w granicach 14-18o C, natomiast wilgotność w granicach 30 - 50 %. W tym celu każde oddzielne pomieszczenie magazynowe powinno być wyposażone w higrometr i termometr. 2. Dokumentacja projektowo - kosztorysowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć a rozwiązania technologiczne i zastosowane materiały na etapie projektowania, winny być uzgodnione z Zamawiającym. Dokumentacja będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu - zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych - na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych oraz realizację robót na jej podstawie. Dokumentacja projektowa musi zawierać opis rozwiązań równoważnych dla zawartych w niej znaków towarowych, patentów i miejsc pochodzenia, a także dla norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 Pzp. Kompletną dokumentację projektowo-kosztorysową należy wykonać w formie papierowej i elektronicznej w następującej liczbie egzemplarzy: - projekt budowlany - 4 egz. - projekty wykonawcze - 2 egz. - przedmiar robót - 2 egz. - kosztorys inwestorski szczegółowy - 2 egz. - kosztorys szczegółowy ślepy - 2 egz. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. Każdy egzemplarz przekazanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej musi być zatwierdzony przez rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń pożarowych oraz zaopatrzony w: a) wykaz opracowań, b) aktualne uprawnienia i wpisy projektantów do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa c) zbiorcze zestawienie kosztów, d) klauzulę o jej kompletności oraz pisemne oświadczenie wykonawcy, iż jest ona wykonana zgodnie z umową, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami w tym techniczno- budowlanymi i obowiązującymi Polskimi Normami. Szczegółowe kosztorysy inwestorskie i ślepe winny obejmować całość robót. 3. Całość opracowania projektowego winna być zapisana w formie elektronicznej, w następującym zestawieniu: a) dla Zamawiającego - projekty, kosztorysy inwestorskie, ślepe i przedmiary robót w wersji oryginalnej oraz w postaci plików zapisanych w formacie PDF, b) dla wykonawców do przetargu - projekty, specyfikacje techniczne kosztorysy szczegółowe ślepe oraz przedmiary robót w postaci plików zapisanych w formacie PDF (dla wykonawców nie należy umieszczać stron z zaświadczeniami i kopiami uprawnień projektantów). Każdy projekt, przedmiar robót, specyfikacja techniczna oraz kosztorys inwestorski, kosztorys szczegółowy ślepy mają stanowić jeden oddzielny plik w formacie PDF. 4. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia i ceny ofertowej wykonawca zobowiązany jest do: - aktualizacji mapy do celów projektowych, - dokonania wymaganych uzgodnień i opracowań wynikających z obowiązujących przepisów prawa, - wykonania innych wymaganych opracowań lub działań nieprzewidzianych niniejszym zakresem, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, - konsultacji z Zamawiającym - przedłożenia do akceptacji do Referatu Gospodarczego Wydziału Organizacyjnego opracowanej dokumentacji przed złożeniem do Wydziału Gospodarki Przestrzennej, - przedłożenia pełnej dokumentacji do Wydziału Gospodarki Przestrzennej celem uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia rozpoczęcia robót, - podania kwoty wynagrodzenia za jednorazowy przyjazd nadzoru autorskiego na wezwanie Zamawiającego. 5. Przy wykonaniu projektu należy uwzględnić wszystkie niezbędne przepisy prawne, konieczne do właściwego zaprojektowania obiektów użyteczności publicznej - archiwum zakładowego. Należy przewidzieć materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w budownictwie z określeniem podstawowych parametrów, jakie muszą spełniać. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wykonania jednokrotnej aktualizacji kosztorysów w okresie 3 lat od daty spisania przez strony protokołu odbioru projektu budowlano-wykonawczego. CPV: 71242000-6 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712420006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE STUDIUM WYKONALNOŚCI DLA LIKWIDACJI AZBESTU W BUDYNKACH MIESZKALNYCH PRZY UL. GEN. H. LE RONDA 31A,35A,37A,45B,49B,51A-51B,53A-53B W KATOWICACH WRAZ Z OPRACOWANIEM PRZEDMIARÓW ROBÓT, KOSZTORYSÓW INWESTORSKICH, STWIORB
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego projektu Budowa zintegrowanych węzłów przesiadkowych wraz z budową dróg rowerowych na terenie gmin powiatu lublinieckiego.
Dodano: 2016-06-22 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rewitalizacja parku przy ul. Stanisława Wyspiańskiego w Piekarach Śląskich
Dodano: 2016-04-21 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: Zagospodarowanie terenu zielonego przy ul. Roździeńskiego w Piekarach Śląskich
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z ekspertyzą stanu technicznego sali gimnastycznej w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 1 w Piekarach Śląskich przy ul. Szpitalnej 9
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie maksymalnie do 50 operatów szacunkowych wyceny wzrostu wartości nieruchomości dla celów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy wejścia głównego z wykonaniem pochylni dla osób niepełnosprawnych, wykonania miejsc parkingowych w Miejskim Przedszkolu nr 5 w Piekarach Śląskich przy ul. Alojzjanów 5 - dla zadania Droga do samodzielności - Miejskie Przedszkole nr 5 z oddziałami integracyjnymi
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie pomieszczeń budynku przy ul. Gimnazjalnej 24 w Piekarach Śląskich dla potrzeb Akademickiego Zespołu Szkół
Dodano: 2016-04-12 - Koordynacja przygotowania inwestycji i remontów oraz pełnienie zastępczego nadzoru inwestorskiego, z podziałem na zadania: Zadanie nr 1) Termomodernizacja i budowa instalacji grzewczych pomp ciepła w obiektach użyteczności publicznej na terenie miasta Rybnika Zadanie nr 2) Roboty modernizacyjne i remontowo-budowlane wielobranżowe w obiektach użyteczności publicznej na terenie miasta Rybnika
Dodano: 2016-03-17 - Wykonanie dokumentacji projektowej zadania pn.: Rewitalizacja terenu po przykryciu rzeki Szarlejki przy ulicy Janty w Piekarach Śląskich
Dodano: 2016-02-26