Przetargi.pl
Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn. Budowa dróg publicznych - ul. Lipowa oraz ul. Świerkowa w miejscowości Lipa

Gmina Zaklików ogłasza przetarg

  • Adres: 37-470 Zaklików, ul. Zachodnia 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8738476 , fax. 15 8738324
  • Data zamieszczenia: 2013-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaklików
    ul. Zachodnia 15 15
    37-470 Zaklików, woj. podkarpackie
    tel. 15 8738476, fax. 15 8738324
    REGON: 83040913000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn. Budowa dróg publicznych - ul. Lipowa oraz ul. Świerkowa w miejscowości Lipa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Część 1 Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn. Budowa drogi publicznej - ul. Lipowa w miejscowości Lipa na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 855 Olbięcin - Stalowa Wola do działki nr 1584/2, wraz z włączeniem do drogi wojewódzkiej nr 855. Usługa obejmować będzie wykonanie prac przedprojektowych oraz projektowych wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, w szczególności: 1. Prace przedprojektowe: 1.1. Aktualizację (lub wykonanie) mapy zasadniczej do celów projektowych 1.2. Badania geologiczne - wykonanie dokumentacji technicznych badań podłoża gruntowego. 1.3. Materiały niezbędne do przeprowadzenia postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji - w tym raport o oddziaływaniu na środowisko (jeśli będzie wymagany) 1.4. Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień projektu oraz warunków technicznych do projektów branżowych i rozwiązań ewentualnych kolizji z uzbrojeniem podziemnym, 1.5. Wykonawca dokona niezbędnych uzgodnień w ZUD, branżowych i innych w zakresie wymaganym dla w/w prac projektowych 1.6. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) 1.7. Materiały do przeprowadzenia postępowania o uzyskanie decyzji w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (w tym operat geodezyjny podziałowy oraz wszelkie wymagane uzgodnienia i opinie, kompletny wniosek o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej) i uzyskanie ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. 1.8. Przeprowadzenie podziału działek zgodnie z liniami rozgraniczającymi teren ustalonymi decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (w tym przygotowanie dokumentów do dokonania wpisów w księdze wieczystej i w katastrze nieruchomości). 2. Prace Projektowe 2.1. Wielobranżowy projekt budowlany i wykonawczy w zakresie: 2.1.1. Część drogowa - budowa jezdni o długości około 2,0 km (kilometraż drogi w linii prostej 0+000 skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 855 - 2+000 działka nr 1584/2), kategorii KR2 o szer. 5,0 m (2 pasy ruchu po 2,5 m). Droga ma obsługiwać ruch pieszy w obu kierunkach, wydzielony poza jezdnią (chodnik po jednej stronie jezdni) 2.1.2. Część elektryczna - budowa oświetlenia drogowego - w uzgodnieniu z Zamawiającym 2.1.3. Część sanitarna - odwodnienie nawierzchni (rozwiązanie opracowane w uzgodnieniu z Zamawiającym) oraz wyprowadzenia sieci kanalizacji sanitarnej z istniejących studni poza obręb projektowanego pasa drogowego. 2.2. Projekt budowlany opracowany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniającego wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 kwietnia 2012 r.. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2012.462. z późn. zm.). 2.3. Projekt wykonawczy opracowany w sposób uszczegóławiający projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez Wykonawcę Budowlanego i realizację robót budowlanych. Projekt ten musi uwzględniać wymagania określone w §5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U.2013.1129) 2.4. Projekt stałej organizacji ruchu obejmujący również skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 855 2.5. Sporządzenie Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i § 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U.2013.1129.). 2.6. Sporządzenie przedmiaru robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w paragrafach od 6 do 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U.2013.1129 ). 2.7. Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, opracowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130,poz.1389) Część 2 Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn. Budowa drogi publicznej - ul. Świerkowa w miejscowości Lipa na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną nr 101413R Lipa - Goliszowiec do skrzyżowania z drogą gminną nr 101417R Lipa - Goliszowiec. Usługa obejmować będzie wykonanie prac przedprojektowych oraz projektowych wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, w szczególności: 1. Prace przedprojektowe: 1.1. Aktualizację (lub wykonanie) mapy zasadniczej do celów projektowych 1.2. Badania geologiczne - wykonanie dokumentacji technicznych badań podłoża gruntowego. 1.3. Materiały niezbędne do przeprowadzenia postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji - w tym raport o oddziaływaniu na środowisko (jeśli będzie wymagany) 1.4. Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień projektu oraz warunków technicznych do projektów branżowych i rozwiązań ewentualnych kolizji z uzbrojeniem podziemnym, 1.5. Wykonawca dokona niezbędnych uzgodnień w ZUD, branżowych i innych w zakresie wymaganym dla w/w prac projektowych 1.6. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) 1.7. Materiały do przeprowadzenia postępowania o uzyskanie decyzji w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (w tym operat geodezyjny podziałowy oraz wszelkie wymagane uzgodnienia i opinie) i uzyskanie ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, 1.8. Przeprowadzenie podziału działek zgodnie z liniami rozgraniczającymi teren ustalonymi decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (w tym przygotowanie dokumentów do dokonania wpisów w księdze wieczystej i w katastrze nieruchomości) 2. Prace Projektowe 2.1. Wielobranżowy projekt budowlany i wykonawczy w zakresie: 2.1.1. Część drogowa - budowa jezdni o długości około 0,8 km (kilometraż drogi zgodnie z przebiegiem drogi obecnie użytkowanej przez mieszkańców: 0+000 skrzyżowanie z drogą gminną nr 101413R Lipa - Goliszowiec nr ew. działki 2029; 0+800 skrzyżowanie z drogą gminną nr 101417R Lipa - Goliszowiec działka nr ew. 1964), kategorii KR2 o szer. 5,0 m (2 pasy ruchu po 2,5 m). Droga ma obsługiwać ruch pieszy w obu kierunkach, wydzielony poza jezdnią (chodnik po jednej stronie jezdni) 2.1.2. Część elektryczna - budowa oświetlenia drogowego, kontynuacja istniejącej linii oświetleniowej 2.1.3. Część sanitarna - odwodnienie nawierzchni (rozwiązanie opracowane w uzgodnieniu z Zamawiającym) oraz wyprowadzenia sieci kanalizacji sanitarnej z istniejących studni poza obręb projektowanego pasa drogowego. 2.2. Projekt budowlany opracowany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniającego wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 25 kwietnia 2012 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. (Dz.U.2012.462. z późn. zm). 2.3. Projekt wykonawczy opracowany w sposób uszczegóławiający projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez Wykonawcę Budowlanego i realizację robót budowlanych. Projekt ten musi uwzględniać wymagania określone w §5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202 poz. 2072) 2.4. Projekt stałej organizacji ruchu obejmujący również skrzyżowanie z drogami gminnymi nr 101413R i 101417 R 2.5. Sporządzenie Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i § 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego ( Dz. U. z 2004 r. nr 202 poz. 2072). 2.6. Sporządzenie przedmiaru robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w paragrafach od 6 do 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego ( Dz. U. z 2004 r. nr 202 poz. 2072). 2.7. Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, opracowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130,poz.1389) 3. Informacje dodatkowe: 3.1. Na odcinku projektowanej ul. Lipowej znajduje się około 163 działek ewidencyjnych, z czego 31 działek jest wydzielonych pod pas drogowy. Na odcinku projektowanej ul. Świerkowej znajduje się około 55 działek ewidencyjnych, z czego 20 działek jest wydzielonych pod pas drogowy. Podane wielkości są wielkościami szacunkowymi określonymi na podstawie danych, którymi Zamawiający dysponuje na dzień sporządzenia SIWZ - Wykonawca zobowiązany jest do oszacowania rzeczywistej ilości działek i skalkulowania ceny oferty zgodnie z oszacowaną ilością. 3.2. Przy pracach projektowych należy wykorzystać istniejące podziały działek - szerokość pasa drogowego należy dopasować do istniejących podziałów. W przypadku braku technicznej możliwości wykorzystania istniejącego podziału danej działki należy poinformować o tym Zamawiającego i uzyskać akceptację na nowy podział. 3.3. Preferowana przez Zamawiającego szerokość pasa drogowego nie powinna przekraczać 10 m. Każdorazowe odstępstwo od tej zasady należy potwierdzić pisemnie u Zamawiającego. 3.4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zamawiającego harmonogram prac projektowych z podaniem terminu realizacji poszczególnych etapów zadania, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ 3.5. W projektowanym pasie drogowym zlokalizowana jest sieć kanalizacji sanitarnej oraz istniejąca i projektowana sieć wodociągowa. Wykonawca zobowiązany jest zaprojektować wyprowadzenia z istniejących studni kanalizacyjnych poza projektowany pas drogowy oraz uwzględnić dodatkowe studzienki kanalizacyjne niezbędne do skanalizowania obszaru, na którym zlokalizowany będzie ciąg drogi publicznej. 3.6. Teren objęty opracowaniem znajduję się w obszarze Natura 2000 4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.24.00.00-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania. 5. Wykonawca w terminie 45 dni od podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu minimum dwa warianty budowy dróg publicznych z uwzględnieniem odprowadzenia wód z pasa drogowego w formie kanalizacji deszczowej lub rowów melioracyjnych - dla każdej części stanowiącej przedmiot zamówienia, wraz z wstępnym kosztorysem robót dla każdego z wariantów. Wykonawca przystąpi do dalszych czynności projektowych po uzyskaniu akceptacji danego rozwiązania przez Zamawiającego, które nastąpi w terminie 15 dni od daty dostarczenia dokumentów do siedziby Zamawiającego. 6. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana w taki sposób, aby przyjęte rozwiązania projektowe nie utrudniały uczciwej konkurencji przy opisywaniu przedmiotu zamówienia w postępowaniu na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji tj. zgodnie z art. 29 i 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2010 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907). 7. Dokumentacja projektowa powinna być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zawierać opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia wynikające z obowiązujących przepisów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), odrębnie dla każdej części zamówienia. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Zaklikowie konto BSZK w Kraśniku o/Zaklików 07 8717 1093 2012 1200 0101 0006, z zaznaczeniem, że wadium dotyczy przetargu nieograniczonego na Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn. Budowa dróg publicznych - ul. Lipowa oraz ul. Świerkowa w miejscowości Lipa z dopisaniem części, której oferta dotyczy, tzn. Część 1 Budowa drogi publicznej - ul. Lipowa w miejscowości Lipa lub Cześć 2 Budowa drogi publicznej - ul. Świerkowa w miejscowości Lipa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w formie niepieniężnej (zgodnie z art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanej oferty. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 5, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca w takim wypadku wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 w/w ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zaklikow.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach