Przetargi.pl
Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych znajdujących się na terenie powiatu wieruszowskiego

Powiat Wieruszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 98-400 Wieruszów, Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 62 78 13 370, 62 78 13 386, , fax. 62 78 13 386
  • Data zamieszczenia: 2019-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wieruszowski
    Rynek 1-7
    98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
    tel. 62 78 13 370, 62 78 13 386, , fax. 62 78 13 386
    REGON: 25085483700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wieruszowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych znajdujących się na terenie powiatu wieruszowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych znajdujących się na terenie powiatu wieruszowskiego. Opracowania będą obwiązywały w okresie 10 lat. Łączna powierzchnia gruntów objętych pracami urządzeniowymi wynosi ok. 4.528,4192 ha. Prace urządzeniowe muszą być wykonane zgodnie ze standardami określonymi w niżej wymienionych aktach normatywnych: 1) ustawie z dnia 28 września 1991r. o lasach ( tj. Dz. U. z 2018r., poz. 2129 ze zm.), 2) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu ( Dz. U. z 2012r., poz. 1302), 3) ustawie z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2018r., poz. 2081 ze zm.), 4) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody ( tj. Dz. U z 2018r., poz. 1614 ze zm.) 5) Zarządzeniu Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych nr 49 z dnia 17 listopada 2016r. w sprawie przeznaczenia środków, związanych z funduszem leśnym, na sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt 2 ustawy o lasach (wraz z późniejszymi jego zmianami) w szczególności załącznikach: - nr 2 ( standard uproszczonej leśnej mapy numerycznej), - nr 3 ( standard opracowań kartograficznych dla uproszczonych planów urządzenia lasu), - nr 4 ( standard wymiany danych o lasach), - nr 5 ( wytyczne do sporządzenia projektów uproszczonych planów urządzenia lasu). Wyżej wymienione Zarządzenie i jego zmiany są dostępne na stronie https://bip.lasy.gov.pl. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić stan prawny oraz treść cytowanych zarządzeń na dzień odbioru przedmiotu zamówienia. 6) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów ( Dz. U. z 2006r., Dz. U. Nr 58, poz. 405), 7)rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2015r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów ( Dz. U. z 2015r., poz. 1070), 8) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 sierpnia 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie wyposażenia technicznego i wielkości potencjału kadrowego niezbędnego do należytego i terminowego wykonywania prac urządzeniowych ( Dz. U. z 2012r., poz. 949), 9) ustawie z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych ( tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1781 ze zm.) oraz rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ( Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016r.). W ramach opracowania zostanie przeprowadzona inwentaryzacja. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na: Część nr 1: opracowanie uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Gminy Bolesławiec, Czastary, Sokolniki. Powierzchnia ogółem ok. 784,4208 ha. Część nr 2: opracowanie uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Gminy Galewice. Powierzchnia ogółem ok. 1.427,0521 ha. Część nr 3: opracowanie uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Gminy Lututów. Powierzchnia ogółem ok. 519,7989 ha. Część nr 4: opracowanie uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Gminy Łubnice. Powierzchnia ogółem ok. 557,3735 ha. Część nr 5: opracowanie uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Gminy Wieruszów ( obszar miejski i wiejski). Powierzchnia ogółem: 1.239,7739 ha.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77231500-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: Część nr 1: 800,00 zł – słownie - osiemset złotych 0 groszy, Część nr 2: 1.600 zł – słownie - jeden tysiąc sześćset złotych 0 groszy, Część nr 3: 500,00 zł – słownie - pięćset złotych 0 groszy, Część nr 4: 600,00 zł – słownie - sześćset złotych 0 groszy, Część nr 5:1.400,00 zł – słownie - jeden tysiąc czterysta złotych 0 groszy. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tzn.: a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu ( warunek konieczny, ale nie wystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego), b) oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w innych dopuszczonych formach. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 2) Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych , d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2018r., poz. 110, 650, 1000 i 1669 ). 3) Miejsce i sposób wniesienia wadium. a)wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego w REJONOWYM BANKU SPÓŁDZIELCZYM W LUTUTOWIE O/ WIERUSZÓW NR 33 9256 0004 2600 0169 2000 0030. b)wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez zamawiającego formach należy złożyć w oryginale wraz z ofertą. 4) Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać kompetencje do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia stosownie do postanowień art. 19 ust. 5 i 19 c ustawy z dnia 28 września 1991r. o lasach ( tj. Dz. U. z 2018r., poz. 2129 ze zm.) tj. posiadać potencjał kadrowy i wyposażenie techniczne określone w rozporządzeniu z dnia 9 sierpnia 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie wyposażenia technicznego i wielkości potencjału kadrowego niezbędnego do należytego wykonania prac urządzeniowych ( Dz. U. z 2012r., poz. 949),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Dowód wniesienia wadium, 3) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5)Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty ( oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza), chyba że zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ( Dz.U. z 2017r., poz. 570 oraz z 2018r., poz. 1000, 1544 i 1669). 6) Oświadczenie o przynależności lub o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 7) W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4 ogłoszenia. 8) Stosownie do zakresu udostępnianych wykonawcy zasobów przez inny podmiot oraz warunków, których spełnianiu one służą wykonawca jest zobowiązany złożyć dokumenty tych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach