Starostwo Powiatowe w Prudniku ogłasza przetarg
- Adres: 48-200 Prudnik, ul. Tadeusza Kościuszki 76
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4381 700 , fax. 077 4381 701
- Data zamieszczenia: 2010-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Prudniku
ul. Tadeusza Kościuszki 76 76
48-200 Prudnik, woj. opolskie
tel. 077 4381 700, fax. 077 4381 701
REGON: 53142102900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprudnicki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie systemów służących poprawie zarządzania i jakości świadczonych usług oraz wzrostu zaufania społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie dotyczy Opracowania systemów służących poprawie zarządzania i jakości świadczonych usług oraz wzrostu zaufania społecznego w ramach projektu pn. Podniesienie kompetencji kadr samorządów Powiatu Prudnickiego realizowany w ramach Działania 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) dla czterech urzędów jednostek samorządu terytorialnego (JST): Starostwo Powiatowe w Prudniku, Urząd Miejski w Białej, Urząd Gminy w Lubrzy i Urząd Miejski w Prudniku. W ramach zadania Wykonawca dokona: diagnozy stanu, opracowania oraz wdrożenie systemów służących poprawie zarządzania i jakości świadczonych usług oraz wzrostu zaufania społecznego w tym: 1) systemu zarządzania jakością 2) systemu monitorowania satysfakcji klientów, 3) procedury konsultacji społecznych 4)współpracy z organizacjami pozarządowymi i procedura aktualizowania mapy aktywności organizacji pozarządowych 5.1.1 Zadanie będzie realizowane w następujących etapach: Etap 1 - Diagnoza stanu i opracowanie systemu zarządzania jakością, Etap 2 - Wdrożenie systemu zarządzania jakością, Etap 3 - Diagnoza stanu i opracowanie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów, Etap 4 - Wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów, Etap 5 - Diagnoza stanu kondycji i opracowania procedury konsultacji społecznych, Etap 6 - Wdrożenia procedury konsultacji społecznych, Etap7- Diagnozy kondycji współpracy z organizacjami pozarządowymi i opracowania procedury aktualizowania mapy, Etap 8 - Wdrożenie procedury aktualizowania mapy organizacji pozarządowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794140009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatprudnicki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną