Przetargi.pl
Opracowanie studium wykonalności wraz z sporządzeniem kompletnego wniosku aplikacyjnego dla projektu Modernizacja SP ZOZ w Sanoku - alokacja Oddziału Kardiologii

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. 800-lecia 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4656290 , fax. 013 4656290
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. 800-lecia 26 26
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4656290, fax. 013 4656290
    REGON: 37044434500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zozsanok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie studium wykonalności wraz z sporządzeniem kompletnego wniosku aplikacyjnego dla projektu Modernizacja SP ZOZ w Sanoku - alokacja Oddziału Kardiologii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium wykonalności wraz z sporządzeniem kompletnego wniosku aplikacyjnego dla projektu Modernizacja SP ZOZ w Sanoku - alokacja Oddziału Kardiologii w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 oś priorytetowa V - Infrastruktura Publiczna, Działanie 5.2 Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej (na podstawie dostarczonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowo kosztorysowej). A.Wspólny słownik zamówień: CPV - 74.24.10.00-9 studia wykonalności, usługi doradcze, analizy B.Opis szczegółowy zamówienia: 1)Studium wykonalności należy bezwzględnie sporządzić zgodnie z wytycznymi obowiązującymi dla projektów aplikujących o wsparcie ze środków RPO WP . Wytyczne - projekty kubaturowe i wyposażenie stanowią załącznik nr 7 do s.i.w.z. 2)Sporządzenie Studium wykonalności w inny sposób niż wg wytycznych wymienionych w pkt. 1 stanowić będzie podstawę do uznania, że przedmiot zamówienia został wykonany wadliwie i nie zostanie on odebrany przez Zamawiającego. 3)Studium wykonalności należy wykonać w sześciu egzemplarzach, w tym cztery egzemplarze w postaci papierowej oraz dwa egzemplarze w wersji elektronicznej (na płycie CD). Wersje elektroniczne dokumentów tekstowych należy zapisać w formacie .doc Dla zapisu obrazów preferowanym formatem jest format JPEG lub PDF. 4)Dla przeprowadzonej analizy finansowej i ekonomicznej należy stworzyć aktywny model finansowy wraz z formułami sporządzony w programie Microsoft Excel. Do obowiązków Wykonawcy należy pełna aktualizacja stworzonego modelu finansowego do momentu ostatecznej oceny projektu przez Jednostkę Zarządzającą Programem. 5)Wykonawca jest zobowiązany sporządzić kompletny Wniosek aplikacyjny o dofinansowanie z RPO WP, zwany dalej Wnioskiem aplikacyjnym. Przy wypełnianiu Wniosku aplikacyjnego Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z aplikacji elektronicznej wg Instrukcji wypełnienia wniosku o dofinansowanie realizacji projektu ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013 dla osi priorytetowej V- infrastruktura Publiczna, Działanie 5.2 Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej 6)Zamawiający na każdorazowy wniosek Wykonawcy dostarczy mu wszystkie niezbędne informacje do opracowania Studium wykonalności. Przewiduje się następujący sposób komunikowania się: - Wykonawca zwraca się z zapytaniem drogą pisemną, faksem lub drogą elektroniczną, - Zamawiający odpowiada: a)w przypadku konieczności udostępnienia danych, które są w posiadaniu Zamawiającego - w tym samym dniu lub następnym, b)w przypadku konieczności udostępnienia danych, które Zamawiający musi dopiero uzyskać - w ciągu maksymalnie pięciu dni 7)Zamawiający może dokonywać dla potrzeb realizacji projektu aktualizacji danych dot. przedmiotu zamówienia (zmiany liczb i nazw oraz wielkości środków związanych z realizacją projektu) w trakcie opracowywania Studium wykonalności informując o zmianie Wykonawcę Studium wykonalności najpóźniej 10 dni przed terminem odbioru przedmiotu zamówienia. 8) Wykonawca Studium wykonalności bezwzględnie zobowiązany jest do śledzenia informacji dotyczących ogłoszonego konkursu zamieszczanych na stronie internetowej Instytucji Zarządzającej RPO WP www.wrota.podkarpackie.p l , a wszelkie zmiany warunków powinny znaleźć odzwierciedlenie w przedmiocie zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu zmian z Zamawiającym. 9)Wykonawca w trakcie opracowywania Studium wykonalności jest bezwzględnie zobowiązany do przedstawiania Zamawiającemu na każde jego życzenie bieżącego zaawansowania postępu prac. 10)Wykonawca sporządzi wniosek aplikacyjny oraz studium wykonalności w oparciu o posiadane przez Zamawiającego dokumenty, projekty techniczne oraz kosztorysy inwestorskie (zostaną udostępnione po podpisaniu umowy) C. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie Zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 5.1. Wykonawca winien w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracować z należytą starannością co najmniej jedno/en: a) studium wykonalności sporządzone zgodnie z wymogami obowiązującymi dla projektów aplikujących o wsparcie ze środków unijnych dla zadania inwestycyjnego którego przedmiotem był kubaturowy obiekt użyteczności publicznej o wartości inwestycyjnej nie mniejszej niż 5 000 000 PLN (bez VAT) (słownie : pięć milionów złotych bez podatku VAT). Przez wartość przedsięwzięcia należy rozumieć przyjęty koszt inwestycyjny wskazany w Studium Wykonalności. Dla zamówień zrealizowanych w innej walucie należy przyjąć przeliczenie wg średniego kursu tej waluty ogłoszonego przez NBP i obowiązującego w dniu wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia; b) wniosek o dofinansowanie z środków unijnych inwestycyjnego projektu kubaturowego obiektu użyteczności publicznej o wartości inwestycyjnej nie mniejszej niż 5 000 000 PLN zakończony podpisaniem umowy dotacyjnej ze środków unijnych. Przez wartość projektu należy rozumieć przyjęty koszt inwestycyjny wskazany w Studium Wykonalności. Dla zamówień zrealizowanych w innej walucie należy przyjąć przeliczenie wg średniego kursu tej waluty ogłoszonego przez NBP i obowiązującego w dniu wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2. Wykonawca winien dysponować potencjałem osobowym zdolnym do wykonania zamówienia w tym: a). ekspertem ds. ekonomiczno-finansowych z wykształceniem ekonomicznym, który w ciągu ostatnich trzech lat brał udział w przygotowaniu analiz ekonomicznych i finansowych dla co najmniej jednego projektu unijnego związanego realizacją zadania inwestycyjnego którego przedmiotem był kubaturowy obiekt użyteczności publicznej o wartości inwestycyjnej nie mniejszej niż 5 000 000 PLN (przez wartość przedsięwzięcia należy rozumieć przyjęty koszt inwestycyjny wskazany w Studium Wykonalności ) b) ekspertem ds. opracowania studium wykonalności z wykształceniem wyższym, który brał udział w opracowaniu studium wykonalności dla co najmniej jednego obiektu kubaturowego użyteczności publicznej o wartości inwestycyjnej nie mniejszej niż 5 000 000 PLN (przez wartość przedsięwzięcia należy rozumieć przyjęty koszt inwestycyjny wskazany w Studium Wykonalności ), c). ekspertem ds. przygotowania wniosków o środki z UE, który w ciągu ostatnich trzech lat uczestniczył w przygotowaniu co najmniej jednego wniosku o środki z UE dla zadań inwestycyjnych których przedmiotem był kubaturowy obiekt użyteczności publicznej o wartości inwestycyjnej nie mniejszej niż 5 000 000 PLN (przez wartość przedsięwzięcia należy rozumieć przyjęty koszt inwestycyjny wskazany w Studium Wykonalności ), Sposób oceny: Warunki podane w pkt. 1),2),3),4),5.1),5.2) zostaną ocenione w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druki, które należy wypełnić i podpisać (wyłącznie przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy), załączyć do oferty: a)Formularz ofertowy - zał. nr 1 b)Oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 Ustawy - zał. nr 2 c)Parafowany wzór umowy- zał. Nr 3- d)Informacja (wykaz) o podwykonawcach (wzór zawiera zał.nr.4 do siwz) [gdy dotyczy] e)Wykaz zrealizowanych usług - zał. Nr 5 f)Wykaz osób - zał. Nr 6 2. Oświadczenia oraz dokumenty, które należy złożyć w oryginałach, ewentualnie w odpisach lub kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoba/osoby uprawniona/e do reprezentowania firmy): W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółki cywilnej), każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej musi udokumentować spełnianie warunków o jakich mowa w części X SIWZ. tj. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlegania wykluczeniu z postępowania. Przy ocenie spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, będzie brany pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców, ich łączne kwalifikacje, doświadczenie oraz łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. Dopuszcza się możliwość składania wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających, że razem spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2.1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy pzp 2.2) wymagane dokumenty na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna): - należy przedłożyć oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) udzielonego (y-ch) przez wszystkich wspólników spółki cywilnej lub przez wszystkich członków konsorcjum do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia - jeżeli wspólną ofertę składają podmioty prowadzące działalność w formie spółki cywilnej lub powołano konsorcjum dla wykonania zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp). Umocowanie może także wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej 2.3) wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Jeżeli w wykazie , o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, wykonawca przedkłada także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. b) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 2.4) WYKONAWCA zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2 a) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.z 2006 r., Nr 87, poz. 605) wraz ze zmianami wprowadzonymi Rozporządzeniem Prezesa Rady ministrów dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie dokumentów jakich może żadać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ. U. Z 2008 nr 188 poz. 1155) tj. dokumenty potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Powyższe dokumenty winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsanok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach