Przetargi.pl
Opracowanie studium wykonalności dla inwestycji pod nazwą: Budowa i remont oraz doposażenie baz Lotniczego Pogotowia Ratunkowego, współfinansowanej z funduszy Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, planowanej do realizacji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, na terenie nieruchomości położonych w Białymstoku, Sanoku, Szczecinie, Łodzi, Suwałkach, Poznaniu, Zielonej Górze

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg

  • Adres: 01-934 Warszawa, ul. Księżycowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5681930 , fax. 022 5681929
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
    ul. Księżycowa 5 5
    01-934 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5681930, fax. 022 5681929
    REGON: 01632107400018
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie studium wykonalności dla inwestycji pod nazwą: Budowa i remont oraz doposażenie baz Lotniczego Pogotowia Ratunkowego, współfinansowanej z funduszy Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, planowanej do realizacji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, na terenie nieruchomości położonych w Białymstoku, Sanoku, Szczecinie, Łodzi, Suwałkach, Poznaniu, Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium wykonalności dla inwestycji pod nazwą: Budowa i remont oraz doposażenie baz Lotniczego Pogotowia Ratunkowego, współfinansowanej z funduszy Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, planowanej do realizacji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, na terenie nieruchomości położonych w Białymstoku, Sanoku, Szczecinie, Łodzi, Suwałkach, Poznaniu, Zielonej Górze. Realizacja projektu obejmować będzie swym zakresem w szczególności: 1. budowę / remont hangaru, 2. budowę / remont zaplecza socjalno-operacyjnego, 3. budowa / remont zaplecza gospodarczo - technicznego, 4. budowę / remont płyty przedhangarowej oraz miejsca startów i lądowań, 5. budowa / remont stacji paliw na paliwo lotnicze, 6. budowę / remont dróg wewnętrznych, parkingu (do 10 miejsc - dla samochodów osobowych członków zespołu ratownictwa medycznego), ciągów pieszych, 7. wykonanie oświetlenia terenu, w tym oświetlenia przeszkodowego, oświetlenia miejsca startów i lądowań, 8. budowę / remont ogrodzenia terenu typu lotniczego, 9. monitoring obiektu, 10. budowę / remont elementów małej architektury, 11. wykonanie przyłączy do projektowanych zabudowań, 12. ewentualną konieczną rozbiórkę obiektów budowlanych na terenie planowanych inwestycji, 13. ewentualną konieczną przebudowę obiektów budowlanych na terenie planowanych inwestycji, 14. ewentualną wycinkę drzew. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca: 1. opracuje studium wykonalności dla inwestycji planowanych do realizacji na terenie Białegostoku, Sanoka, Szczecina, Łodzi, Suwałk, Poznania, Zielonej Góry, w tym uzyska niezbędne materiały pomocnicze, mapy, uzgodnienia, opinie, ekspertyzy, badania i poniesie koszty związane z ich uzyskaniem, przekaże uzyskane oryginały materiałów Zamawiającemu, 2. zobowiązany jest do aktualizowania opracowania będącego przedmiotem zamówienia, jeżeli zaistnieje taka konieczność, do czasu uzyskania przez Zamawiającego pozytywnej oceny formalnej i merytorycznej wniosku o dofinansowanie, dokonanej przez ekspertów wyznaczonych przez Instytucję Pośredniczącą / Wdrażającą, 3. sporządzi i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy projektu oraz ustali wskaźniki inwestycji - produkty, rezultaty, 4. przeprowadza wizję lokalną terenów i budynków objętych zamówieniem na własny koszt, 5. uzyska wszystkie dane finansowe niezbędne do realizacji studium we własnym zakresie - dane finansowo - księgowe SP ZOZ LPR oraz wstępny kosztorys projektu koncepcyjnego przekazane zostaną Wykonawcy przez Zamawiającego, 6. zobowiązany jest do wykonania Studium Wykonalności w zakresie, standardzie, formie i dokładności zgodnych z wymogami obowiązującymi dla projektów aplikujących o wsparcie ze środków unijnych, z uwzględnieniem wszelkich, aktualnych na 7 dni kalendarzowych przed terminem wykonania umowy, wytycznych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013, 7. dostarczy wraz ze studium wszystkie obliczenia i analizy własne, na których oparto analizy dokonane w studium.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 210 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena dokumentów będzie polegać na przeprowadzeniu analizy w kontekście: - czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub inny organ uprawiony do jego wystawienia, - czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż), - czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu, - czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, - czy kserokopia załączona przez wykonawcę w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawione, - czy złożony dokument jest kompletny. Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona według formuły spełnia/nie spełnia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 25 uPzp i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę: a) oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp. i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp.; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) wykazu, wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 studiów wykonalności, każde o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że studia te zostały wykonane należycie np. listy referencyjne, protokoły odbioru. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt b), c), d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania ma obowiązek złożyć dokumenty,o których mowa w ust. 1 i 2, w oryginałach lub w kserokopiach opatrzonych na każdej ze stron napisem Za zgodność z oryginałem i podpisem osób uprawnionych lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpr.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną