Przetargi.pl
Opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Gruta

Gmina Gruta ogłasza przetarg

  • Adres: 86-330 Mełno, Gruta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4683121 , fax. 056 4683188
  • Data zamieszczenia: 2011-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gruta
    Gruta
    86-330 Mełno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4683121, fax. 056 4683188
    REGON: 00053429100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gruta.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Gruta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Gruta w obrębie granic administracyjnych gminy. Powierzchnia opracowania 12.262 ha. Podstawa opracowania: uchwała Nr XXXIII/182/10 Rady Gminy Gruta z dnia 27 października 2010 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Gruta. Studium należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi: ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233) i innymi przepisami odrębnymi. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu: kompletny projekt uchwały w sprawie uchwalenia studium zawierający część tekstową i graficzną w formie papierowej - 5 egz. oraz wersję elektroniczną utworzoną w Edytorze Aktów Prawnych (pliki w formacie XML) - 1 egz., prognozę oddziaływania na środowisko - 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej CD/DVD, opracowanie ekofizjograficzne - 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej CD/DVD, rysunek kolorowy studium w skali 1:10 000 w formie planszy do zawieszenia na ścianie (na utwardzonym i zabezpieczonym przed zniszczeniem podłożu np: naklejony na płótno) - 3 egz., studium w formie papierowej zawierające część tekstową i graficzną (plansze kolorowe) - 5 egz., studium w wersji elektronicznej - 5 płyt CD/DVD (nośnik elektroniczny do odczytu i wydruku zawierający tekst studium oraz zapis części graficznej - format plików: (JPG, PDF, DWG), dokumentację formalno - prawną prac nad studium, opracowania graficzne informacji planistycznych stanowiących zasób materiałów wyjściowych i analiz, przedmiot zamówienia obejmuje również przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno - prawnych (projekty pism , ogłoszeń, zawiadomień itp. zgodnie z art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) i współpracę przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych. Zakres zlecenia nie obejmuje wysyłania wymaganej korespondencji. Ponadto Wykonawca zapewni niezbędną liczbę egzemplarzy opracowania studium na etapie prowadzenia uzgodnień. Wykonawca jest zobowiązany do prezentacji projektu studium i uczestnictwa w publicznej dyskusji na temat przyjętych w projekcie rozwiązań, prezentacji projektu studium podczas posiedzeń Komisji Rady Gminy i Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, prezentacji projektu studium podczas sesji Rady Gminy jak również uczestnictwa w innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu zamówienia. Ponadto do zobowiązań wykonawcy należą wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w SIWZ i umowie a wynikające z procedur określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej - czynności te należy uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. Osoba, której Wykonawca zamierza powierzyć funkcję głównego projektanta, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia musi należeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały znajdujące się w jego posiadaniu, a mogące służyć do opracowania przedmiotu zamówienia. Materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym kopię mapy, na której zostanie sporządzony rysunek studium, Wykonawca pozyska we własnym zakresie. Koszt pozyskania tychże materiałów zawiera się w kwocie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gruta.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach