Urząd Gminy Białowieża ogłasza przetarg
- Adres: 17-230 Białowieża, ul. Spotowa 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 6812487 , fax. 085 6812487
- Data zamieszczenia: 2009-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Białowieża
ul. Spotowa 1 1
17-230 Białowieża, woj. podlaskie
tel. 085 6812487, fax. 085 6812487
REGON: 00053132900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialowieza.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie Strategii rozwoju turystyki obszarów położonych w południowej części województwa podlaskiego - w oparciu o markę Białowieży - Wszystkie szlaki prowadzą do Białowieży - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i przekazanie Zamawiającemu Strategii rozwoju turystyki obszarów położonych w południowej części województwa podlaskiego - w oparciu o markę Białowieży - Wszystkie szlaki prowadzą do Białowieży przewidzianego do przygotowania w ramach projektu Aktywizacja potencjału turystycznego południowej części województwa podlaskiego poprzez stworzenie sieciowej oferty turystycznej w oparciu o markę Białowieża w ramach Działania 3.1 Rozwój atrakcyjności turystycznej regionu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013, zwanego dalej Projektem. Strategia rozwoju turystyki obszarów położonych w południowej części województwa podlaskiego - w oparciu o markę Białowieży - Wszystkie szlaki prowadzą do Białowieży, zwanego w dalszej części niniejszego dokumentu Strategią, jest drugim etapem realizacji Projektu realizowanego przez Gminę Białowieża w partnerstwie z Gminą Boćki i Diecezja Drohiczyńską. Strategia, będąca przedmiotem niniejszego zamówienia, ma stanowić materiał wyjściowy dla promocji obszarów położonych w południowej części województwa podlaskiego, w tym przede wszystkim wykorzystując ich aktualny i przyszły potencjał turystyczny. Zamówienie winno być zrealizowane zgodnie z poniższymi zasadami i założeniami, mając na względzie konieczność zawarcia w opracowaniu dokumentu części analitycznej, strategicznej oraz wniosków i rekomendacji. Opracowanie Strategii wymaga od Wykonawcy znajomości i uwzględnienia treści oraz wytycznych wynikających z ogólnopolskich i regionalnych dokumentów strategicznych. Przy realizacji zamówienia muszą być uwzględnione przede wszystkim następujące dokumenty: I.o zasięgu ogólnopolskim: 1.Strategia Rozwoju Kraju 2007-2015 (SRK); 2.Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia na lata 2007-2013 (NSRO); 3.Aktualny projekt Strategii Rozwoju Turystyki w Polsce na lata 2007-2013; 4.Marketingowa Strategia Polski w Sektorze Turystyki na lata 2008-2015 II.o zasięgu ponadregionalnym: 1.Studium uwarunkowań atrakcyjności turystycznej Polski Wschodniej stanowiącego komponent projektu Promowanie zrównoważonego rozwoju turystyki realizowanego w ramach Działania V.1 Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007 - 2013; 2.Strategia Rozwoju Społeczno-Gospodarczego Polski Wschodniej do roku 2020 oraz ekspertyzy wykonane na zamówienie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego na potrzeby opracowania Strategii Rozwoju Społeczno Gospodarczego Polski Wschodniej do roku 2020; 3.Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013; 4.Szczegółowy opis osi priorytetowych Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej; III.o zasięgu regionalnym: 1.Strategia Rozwoju Województwa Podlaskiego do roku 2020; 2.Program Rozwoju Turystyki i Zagospodarowania Turystycznego Województwa Podlaskiego do 2010 roku bądź jeśli będzie już opracowany - aktualny projekt Programu Rozwoju Turystyki i Zagospodarowania Turystycznego Województwa Podlaskiego w latach 2010-2015; 3.Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013; 4.Szczegółowy opis priorytetów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013; 5.Plan Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Podlaskiego; 6.Założenia wieloletniego planu promocji Województwa Podlaskiego. Do niezbędnych elementów przedmiotu zamówienia zalicza się następujące etapy: ETAP 1 - ANALIZY I BADANIA ETAP 2 - KONSULTACJE WYNIKÓW ANALIZ I BADAŃ ETAP 3 - OPRACOWANIE STRATEGII ROZWOJU TURYSTYKI - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena przedstawionej koncepcji realizacji zadania
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialowieza.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie działań promocyjnych w projekcie Hub of Talents
Dodano: 2016-05-13 - Przeprowadzenie elementu kampanii wizerunkowej Województwa Podlaskiego polegającej na promocji poprzez sport w formie udziału w profesjonalnych rozgrywkach zawodów sportowych organizowanych w Polsce przez Polski Związek Tenisa Stołowego na poziomie ekstraklasy, widowiskach sportowych oraz spotkaniach promujących sport w 2014 roku.
Dodano: 2014-09-17 - Przeprowadzenie elementu kampanii promocyjnej Województwa Podlaskiego poprzez udział w lekkoatletycznych zawodach sportowych rangi międzynarodowej (konkurencja indywidualna).
Dodano: 2014-05-21 - Przygotowanie kampanii informacyjno-promocyjnej w zakresie nowego systemu segregacji odpadów komunalnych na terenie Miasta Białystok
Dodano: 2014-04-25 - Przeprowadzenie elementu kampanii wizerunkowej Województwa Podlaskiego polegającej na promocji poprzez sport.
Dodano: 2014-03-06 - Przeprowadzenie elementu kampanii wizerunkowej Województwa Podlaskiego polegającej na promocji poprzez sport
Dodano: 2014-01-30 - Przygotowanie kampanii informacyjno-promocyjnej w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Miasta Białystok
Dodano: 2014-01-13 - Przeprowadzenie elementu kampanii wizerunkowej Województwa Podlaskiego polegającej na promocji poprzez sport.
Dodano: 2013-12-19 - Promocja miasta Białystok poprzez ekspozycję logo Wschodzący Białystok podczas imprez o charakterze sportowym w lekkoatletyce
Dodano: 2013-10-23 - Promocja miasta Białystok poprzez ekspozycję logo Wschodzący Białystok podczas imprez o charakterze sportowym w lekkoatletyce
Dodano: 2013-09-13