Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza 10
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3705200 , fax. 041 3705290
- Data zamieszczenia: 2011-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
ul. Adama Mickiewicza 10 10
28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3705200, fax. 041 3705290
REGON: 00052369500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie Strategii Rozwoju Turystyki Miasta i Gminy Busko-Zdrój na lata 2011 - 2020 w ramach projektu: Kampania promocyjna Miasta i Gminy Busko-Zdrój oraz utworzenie centrum informacji turystycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu Strategii Rozwoju Turystyki Miasta i Gminy Busko-Zdrój na lata 2011 - 2020, łącznie z programem promocji na lata 2011 - 2020, programem rozwoju marki oraz rozwoju i promocji markowych produktów turystycznych na lata 2011 - 2020, systemem identyfikacji wizualnej, stanowiącymi część Strategii Rozwoju Turystyki Miasta i Gminy Busko-Zdrój na lata 2011-2020, zwanej dalej Strategią Rozwoju Turystyki. 2.Strategia Rozwoju Turystyki zostanie opracowana metodą sesji strategicznych, drogą badań zewnętrznych (badania rynkowe) i wewnętrznych (badania potencjału produktowego), badań wizerunkowych, oraz raportów. Celem przeprowadzenia sesji jest: 2.1.Sesja pierwsza - przed rozpoczęciem prac: zaprezentowanie przez Wykonawcę metodyki pracy, uzyskanie niezbędnych danych wyjściowych będących w posiadaniu Zamawiającego, uzgodnienie z Zamawiającym oraz interesariuszami najistotniejszych barier oraz szans rozwojowych turystyki na terenie Gminy Busko-Zdrój, ustalenie planu działania oraz harmonogramu spotkań konsultacyjnych. 2.2.Sesja druga - po zakończonej fazie analityczno - diagnostycznej: prezentacja wyników badań w tym inwentaryzacji potencjału produktów turystycznych i marki oraz diagnozy strategicznej w celu akceptacji wypracowanych założeń strategicznych, ew. ich korekta. 2.3.Sesja trzecia - po zakończeniu prac nad opracowaniem: prezentacja strategii w wersji ostatecznej wraz z komentarzami do planu i harmonogramu wdrożenia. W każdym spotkaniu powinno uczestniczyć od 25 do 50 osób. Sesje organizowane muszą być na terenie Gminy Busko-Zdrój, w lokalizacji uzgodnionej z Zamawiającym. 3.Wykonawca odpowiada za: organizację przeprowadzanych sesji, zaproszenia, zapewnienie sali, materiałów dla uczestników oraz przygotowanie merytoryczne do poprowadzenia sesji. Wykonawca przedstawia Zamawiającemu do akceptacji listę uczestników, terminy sesji, lokalizację, wzór zaproszeń w terminie 10 dni od podpisania umowy. 4.Opracowanie Strategii Rozwoju Turystyki obejmować będzie następujące części: 4.1.Badania rynkowe, w tym wizerunkowe, na ogólnopolskiej grupie reprezentacyjnej w liczbie 250 osób, przy czym co najmniej 75% powinna zostać przeprowadzona w miejscowościach powyżej 500 000 mieszkańców. 4.2.Diagnoza turystyki Miasta i Gminy Busko-Zdrój, postrzeganie marki Busko-Zdrój, diagnoza podejmowanych działań promocyjnych oraz inwentaryzacja istniejących markowych produktów turystycznych. 4.3.Strategia Rozwoju Turystyki, z programem promocji na lata 2011 - 2020, programem rozwoju marki oraz rozwoju i promocji markowych produktów turystycznych na lata 2011 - 2020 oraz systemem identyfikacji wizualnej. 4.4.Plan wdrożenia Strategii Rozwoju Turystyki. 5.Zakres prac objętych zadaniem Opracowanie Strategii Rozwoju Turystyki Miasta i Gminy Busko-Zdrój na lata 2011 - 2020 w ramach, którego realizowane będą zadania: 5.1.I etap: prace przygotowawcze (minimum dwa spotkania robocze Zamawiającego z Wykonawcą, podczas którego zostanie zatwierdzona ostateczna koncepcja metodyczna i organizacyjna prac zakończona protokołem ustaleń), przedstawienie przez Wykonawcę listy interesariuszy projektu do zatwierdzenia przez Zamawiającego, przedstawienie założeń i metodyki opracowania Strategii Rozwoju Turystyki interesariuszom Strategii. 5.2.II etap: prace badawczo - analityczne, opracowanie diagnozy turystyki Miasta i Gminy Busko-Zdrój, postrzegania marki, promocji oraz istniejących i potencjalnych markowych produktów turystycznych na terenie Miasta i Gminy Busko-Zdrój, segmentacja rynków turystycznych - na podstawie zebranych przez Wykonawcę danych badawczych. Etap ten obejmuje również sporządzenie inwentaryzacji potencjału: walorów, atrakcji materialnych i niematerialnych, usług i towarów, infrastruktury oraz dostępności dla celów planowania strategii. 5.3.III etap: prezentacja wyników prac badawczo-analitycznych podczas sesji strategicznych z udziałem interesariuszy Strategii. 5.4.IV etap: opracowanie Strategii Rozwoju Turystyki Miasta i Gminy Busko-Zdrój na lata 2011 - 2020, w tym programu promocji Miasta i Gminy Busko-Zdrój, programu budowy marki oraz rozwoju i promocji rozwoju markowych produktów turystycznych, systemu identyfikacji wizualnej oraz planu wdrożenia Strategii Rozwoju Turystyki Miasta i Gminy Busko-Zdrój, przekazanie gotowego dokumentu Zamawiającemu, zgodnie z zapisami pkt 7. 6.Strategia Rozwoju Turystyki zostanie dostarczona w terminie wskazanym w pkt. VII SIWZ i złożona na Biurze Obsługi Interesanta w Urzędzie Miasta i Gminy Busko-Zdrój, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój w wersji: 1) pełnej, 2) skróconej (20 - 35% wersji pełnej), 3) formie prezentacji Power Point (wersja pełna i wersja skrócona), 4) formy edycyjne dokumentów końcowych. Wyżej wymienione dokumenty i opracowania należy dostarczyć w wersji papierowej (3 egz.) i elektronicznej na nośniku CD lub DVD (3 egz.). Formy edycyjne dokumentów końcowych należy złożyć jedynie w wersji elektronicznej na nośniku CD lub DVD (3 egz.) Do jednego egzemplarza Strategii Rozwoju Turystyki Miasta i Gminy Busko-Zdrój Wykonawca załączy egzemplarze wszystkich dokumentów, raportów i analiz, z których korzystał przy opracowaniu Strategii Rozwoju Turystyki. 7.Strategia powinna być zgodna z dokumentami lokalnymi, regionalnymi i krajowymi, których treść porusza tematykę opracowywanej strategii: 1)Strategią Rozwoju Kraju na lata 2007 - 2015, 2)Strategią Rozwoju Krajowego Produktu Turystycznego Polski, 3)Marketingową strategią Polski w sektorze turystyki na lata 2008 - 2015, 4)Studium uwarunkowań atrakcyjności turystycznej Polski Wschodniej, 5)Strategią Rozwoju Województwa Świętokrzyskiego do roku 2020, 6)Projektem Strategii Rozwoju Województwa Świętokrzyskiego po roku 2020, 7)Strategią Rozwoju Turystyki w Województwie Świętokrzyskim na lata 2006 - 2014, 8)Programem operacyjnym rozwoju produktów turystyki aktywnej i kulturowej w Województwie Świętokrzyskim, 9)Strategią Rozwoju Miasta i Gminy Busko-Zdrój, 10)dokumentami programowymi Unii Europejskiej, w tym zapisami Strategii Lizbońskiej. 8.Wykonawca jest zobowiązany do stosowania zasad wynikających z wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji dostępnych na stronie http://rpo-swietokrzyskie.pl. Dokument ten zawiera wzory logotypów, które muszą zostać zastosowane do oznaczenia Strategii oraz dokumentów wytworzonych przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 732200000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: koncepcja metodyczna realizacji zadań merytorycznych
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie zintegrowanej strategii dla obszarów funkcjonalnych miast tracących funkcje społeczno-gospodarcze - Ostrowiec Świętokrzyski., Starachowice, Skarżysko-Kamienna w ramach porozumienia Trójmiasto nad Kamienną
Dodano: 2015-11-25 - Wdrożenie Systemu Zarządzania: certyfikat ISO 9001 systemu zarządzania jakością, certyfikat ISO 14001 systemu zarządzania środowiskowego, certyfikat OHSAS 18001 lub PN N 18001 systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy, certyfikat ISO 27 001 systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, certyfikat ISO 22000 systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Pińczowie
Dodano: 2014-03-21 - Opracowanie strategicznych dokumentów rozwojowych dla Miasta Kielce i jego obszaru funkcjonalnego na lata 2014-2020
Dodano: 2013-09-03 - Kompleksowy plan rozwoju innowacyjnej specjalizacji IT/ICT Kieleckiego Parku Technologicznego zdefiniowany za pomocą metodyki żywych laboratoriów (Living Labs)
Dodano: 2013-05-20 - OPRACOWANIE ORAZ DWUKROTNA AKTUALIZACJA ANGLOJĘZYCZNEJ WERSJI DOKUMENTU PN. COMMUNICATION PLAN
Dodano: 2012-04-05 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA OPRACOWANIE STRATEGII DZIAŁANIA KRĘGU EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE ENERGII W RAMACH PROJEKTU PN. KRĘGI INNOWACJI - ROZWÓJ ZINTEGROWANYCH NARZĘDZI WSPIERANIA INNOWACYJNOŚCI WOJEWÓDZTWA W OBSZARACH O DUŻYM POTENCJALE WZROSTU
Dodano: 2011-12-27 - Opracowanie strategii rozwoju Gminy Starachowice na lata 2010-2017
Dodano: 2010-07-29