Fundacja Zielone Płuca Polski ogłasza przetarg
- Adres: 15-554 Białystok, ul. Dojlidy Fabryczne 23
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-85 74 12 105 , fax. 0-85 74 12 105
- Data zamieszczenia: 2010-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundacja Zielone Płuca Polski
ul. Dojlidy Fabryczne 23 23
15-554 Białystok, woj. podlaskie
tel. 0-85 74 12 105, fax. 0-85 74 12 105
REGON: 20004164200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.fzpp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: organizacja pozarządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
opracowanie strategii promocyjnej obszaru Zielonych Płuc Polski - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowaniu strategii promocyjnej obszaru Zielonych Płuc Polski, spełniającej wymogi i cele określone w załączonych założeniach programu promocji i marketingu Zielonych Płuc Polski na lata 2010-2013 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość oferowanej strategii promocyjnej
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie działań promocyjnych w projekcie Hub of Talents
Dodano: 2016-05-13 - Przeprowadzenie elementu kampanii wizerunkowej Województwa Podlaskiego polegającej na promocji poprzez sport w formie udziału w profesjonalnych rozgrywkach zawodów sportowych organizowanych w Polsce przez Polski Związek Tenisa Stołowego na poziomie ekstraklasy, widowiskach sportowych oraz spotkaniach promujących sport w 2014 roku.
Dodano: 2014-09-17 - Przeprowadzenie elementu kampanii promocyjnej Województwa Podlaskiego poprzez udział w lekkoatletycznych zawodach sportowych rangi międzynarodowej (konkurencja indywidualna).
Dodano: 2014-05-21 - Przygotowanie kampanii informacyjno-promocyjnej w zakresie nowego systemu segregacji odpadów komunalnych na terenie Miasta Białystok
Dodano: 2014-04-25 - Przeprowadzenie elementu kampanii wizerunkowej Województwa Podlaskiego polegającej na promocji poprzez sport.
Dodano: 2014-03-06 - Przeprowadzenie elementu kampanii wizerunkowej Województwa Podlaskiego polegającej na promocji poprzez sport
Dodano: 2014-01-30 - Przygotowanie kampanii informacyjno-promocyjnej w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Miasta Białystok
Dodano: 2014-01-13 - Przeprowadzenie elementu kampanii wizerunkowej Województwa Podlaskiego polegającej na promocji poprzez sport.
Dodano: 2013-12-19 - Promocja miasta Białystok poprzez ekspozycję logo Wschodzący Białystok podczas imprez o charakterze sportowym w lekkoatletyce
Dodano: 2013-10-23 - Promocja miasta Białystok poprzez ekspozycję logo Wschodzący Białystok podczas imprez o charakterze sportowym w lekkoatletyce
Dodano: 2013-09-13