Biuro Promocji Zakopanego ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. Gen. Galicy 8
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 20 66 950 , fax. 18 20 666 56
- Data zamieszczenia: 2011-11-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biuro Promocji Zakopanego
ul. Gen. Galicy 8 8
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 18 20 66 950, fax. 18 20 666 56
REGON: 49052629000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie Strategii Promocji Marki Zakopane na lata 2012-2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie Strategii Promocji Marki Zakopane na lata 2012-2020, której głównym celem jest: 1) budowa silnej, prestiżowej marki Zakopane, 2) efektywna poprawa konkurencyjności oferty turystycznej Zakopanego, prowadzącej do zwiększenia ruchu turystycznego zwłaszcza w tzw. sezonie niskim 3) efektywna poprawa gospodarczej atrakcyjności oraz wykorzystanie i zwiększenie przedsiębiorczości mieszkańców (w tym np. kwestia likwidacji tzw. szarej strefy) 4) wytworzenie u mieszkańców silnego poczucia identyfikacji z nowym wizerunkiem Zakopanego 5) powstanie długookresowych wytycznych strategicznych dla marki Zakopane wraz z planem wdrożenia tych wytycznych Etapy realizacji przedmiotu zamówienia: Etap I - analiza zasobów i obecnych produktów turystycznych oraz efektywności turystycznej Zakopanego. Etap II - opracowanie koncepcji, czyli wyróżniającej się oferty sprzedażowej dla miasta wraz z projektem badawczym uzasadniającym opracowaną koncepcję. Etap III - opracowanie dokumentu strategicznego dla marki Zakopane (cele, grupy docelowe, źródła przewag konkurencyjnych) pn. Strategia Promocji Marki Zakopane na lata 2012-2020. Etap IV - opracowanie portfela usług turystycznych, obejmującego proces kreowania nowych produktów zgodnie przyjętą strategią. Etap V - przygotowanie operacyjnego planu promocji Zakopanego wraz z budżetem i harmonogramem. W/w etapy są ze sobą powiązane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 733000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w wybranej przez Zamawiającego formie określonej w art. 45 ust. 6 pkt. 1 ustawy tj.: w pieniądzu, 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w PEKAO SA, nr 02 1240 4748 1111 0000 4881 8324 w terminie zapewniającym jego wpływ na wskazane konto przed terminem składania ofert. 4. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. Zwrot wadium nastąpi w terminach i na warunkach określonych w art. 46 ustawy 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość wykonania usług wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie Strategii rozwoju dla obszaru funkcjonalnego zajmowanego przez gminy Olkusz, Bukowno, Bolesław i Klucze, która określi plan działań wobec ewentualnych podtopień na obszarach znajdujących się w strefie oddziaływania działalności górniczej likwidowanej kopalni.
Dodano: 2014-04-30 - Wykonanie Strategii rozwoju dla obszaru funkcjonalnego zajmowanego przez gminy Olkusz, Bukowno, Bolesław i Klucze, która określi plan działań wobec ewentualnych podtopień na obszarach znajdujących się w strefie oddziaływania działalności górniczej likwidowanej kopalni.
Dodano: 2014-04-08 - Wykonanie Strategii rozwoju dla obszaru funkcjonalnego zajmowanego przez gminy Olkusz, Bukowno, Bolesław i Klucze, która określi plan działań wobec ewentualnych podtopień na obszarach znajdujących się w strefie oddziaływania działalności górniczej likwidowanej kopalni
Dodano: 2014-03-18 - Usługa przeprowadzenia badań starzenia temperaturowo-wilgotnościowego (wg normy SEA/USCAR-2, rev. 4, rozdz. 5.6.2) na próbkach połączeń klejonych dla WIMiR
Dodano: 2014-02-03 - Opracowanie koncepcji, metodyki oraz narzędzi badań wskaźników jakości życia i wskaźników jakości usług publicznych dla JST na przykładzie Krakowa i Poznania, przeprowadzenie badań szkoleń, upowszechnianie
Dodano: 2012-06-12 - Koordynacja i nadzór prac naukowo-badawczych realizowanych w ramach projektu pn. Opracowanie innowacyjnych technologii magazynowania energii w produkcyjnych tunelach foliowych. Nr zamówienia: DZP-291-1010/2012
Dodano: 2012-04-30