Przetargi.pl
Opracowanie Strategii Promocji Marki Zakopane na lata 2012-2020

Biuro Promocji Zakopanego ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Gen. Galicy 8
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 20 66 950 , fax. 18 20 666 56
  • Data zamieszczenia: 2011-11-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Promocji Zakopanego
    ul. Gen. Galicy 8 8
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 18 20 66 950, fax. 18 20 666 56
    REGON: 49052629000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Strategii Promocji Marki Zakopane na lata 2012-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie Strategii Promocji Marki Zakopane na lata 2012-2020, której głównym celem jest: 1) budowa silnej, prestiżowej marki Zakopane, 2) efektywna poprawa konkurencyjności oferty turystycznej Zakopanego, prowadzącej do zwiększenia ruchu turystycznego zwłaszcza w tzw. sezonie niskim 3) efektywna poprawa gospodarczej atrakcyjności oraz wykorzystanie i zwiększenie przedsiębiorczości mieszkańców (w tym np. kwestia likwidacji tzw. szarej strefy) 4) wytworzenie u mieszkańców silnego poczucia identyfikacji z nowym wizerunkiem Zakopanego 5) powstanie długookresowych wytycznych strategicznych dla marki Zakopane wraz z planem wdrożenia tych wytycznych Etapy realizacji przedmiotu zamówienia: Etap I - analiza zasobów i obecnych produktów turystycznych oraz efektywności turystycznej Zakopanego. Etap II - opracowanie koncepcji, czyli wyróżniającej się oferty sprzedażowej dla miasta wraz z projektem badawczym uzasadniającym opracowaną koncepcję. Etap III - opracowanie dokumentu strategicznego dla marki Zakopane (cele, grupy docelowe, źródła przewag konkurencyjnych) pn. Strategia Promocji Marki Zakopane na lata 2012-2020. Etap IV - opracowanie portfela usług turystycznych, obejmującego proces kreowania nowych produktów zgodnie przyjętą strategią. Etap V - przygotowanie operacyjnego planu promocji Zakopanego wraz z budżetem i harmonogramem. W/w etapy są ze sobą powiązane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 733000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w wybranej przez Zamawiającego formie określonej w art. 45 ust. 6 pkt. 1 ustawy tj.: w pieniądzu, 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w PEKAO SA, nr 02 1240 4748 1111 0000 4881 8324 w terminie zapewniającym jego wpływ na wskazane konto przed terminem składania ofert. 4. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. Zwrot wadium nastąpi w terminach i na warunkach określonych w art. 46 ustawy 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość wykonania usług wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach