Przetargi.pl
Opracowanie strategii promocji i marki miasta Łeby wraz z strategią komunikacji marketingowej do 2030 r.

Gmina Miejska Łeba ogłasza przetarg

  • Adres: 84-360 Łeba, Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8661510 , fax. 59 8661337
  • Data zamieszczenia: 2020-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Łeba
    Kościuszki 90
    84-360 Łeba, woj. pomorskie
    tel. 59 8661510, fax. 59 8661337
    REGON: 77097974300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bipleba.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie strategii promocji i marki miasta Łeby wraz z strategią komunikacji marketingowej do 2030 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot i zakres zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie strategii promocji i rozwoju marki miasta Łeby wraz ze strategią komunikacji marketingowej do 2030r. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ i stanowi jej część. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień. Kody CPV: • 79315000-5: Usługi badań społecznych • 79341100-7: Doradcze usługi reklamowe • 79342000-3: Usługi marketingowe 3. Do oferty Wykonawca musi dołączyć konspekt przedstawiający sposób realizacji przedmiotu zamówienia umożliwiający Zamawiającemu dokonanie oceny konspektu w kryterium „ jakość zawartości merytorycznej:. Konspekt powinien odpowiadać strukturze przedmiotu zamówienia i zawierać max 20 stron. Konspekt powinien zawierać co najmniej 5 elementów: • Wstępny spis treści obejmujący zakres strategii ( elementy strategii zawierające przewidywane obszary jakie będą przedstawione w strategii). • Propozycję koncepcji ( metodologii) wykonania badań, sposób przygotowania koncepcji badań, przyjęcia wskaźników, zastosowania metod i technik , dobór próby wraz z określeniem jej liczebności oraz zakres źródeł wtórnych użytych do analiz i badań. • Propozycję koncepcji ( metodologii) przeprowadzenia procesu partycypacji z interesariuszami na poziomie wewnętrznym w celu zapewnienia ich partycypacyjnego udziału w powstawaniu dokumentu oraz propozycję koncepcji ( metodologii) konsultacji z przedstawicielami zidentyfikowanych interesariuszy zewnętrznych. • Propozycję koncepcji ( metodologii) identyfikacji elementów unikatowych określających tożsamość marki sposoby ( metody) określenia celó ( strategicznych i operacyjnych, wstępne cele strategiczne i operacyjne, sposoby ( metody) określenia priorytetyzacji celów i segmentacji grup komunikacji. • Propozycję koncepcji metod i narzędzi monitoringu, kontroli i ewakuacji wdrożenia strategii. Powyższe propozycje muszą zawierać dokładny opis metodologii i zakresu badań, warsztatów, spotkań eksperckich będących podstawą do określenia grup interesariuszy strategii. Konspekt musi być opracowany w wersji papierowej wydruk w pełnym kolorze w formacie A4 ( składanym do A4) w 1 egzemplarzu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79315000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących: - kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa osobno w/w oświadczenie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach