Lasy Państwowe - Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-804 Gdańsk, ul. Ks. Rogaczewskiego 9/19
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3212200 , fax. 058 3021125
- Data zamieszczenia: 2013-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe - Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Gdańsku
ul. Ks. Rogaczewskiego 9/19 9/19
80-804 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3212200, fax. 058 3021125
REGON: 19003671400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie strategii komunikacji i przeprowadzenie 3 cykli społecznej kampanii informacyjno - edukacyjnej programu Czyste Lasy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie strategii komunikacji i przeprowadzenie 3 cykli społecznej kampanii informacyjno - edukacyjnej programu Czyste Lasy z wykorzystaniem wszelkich dostępnych i skutecznych nośników informacji i środków przekazu. Kampania będzie prowadzona w okresach: - 1 cykl III - V.2013 r., - 2 cykl IX - X.2013 r., - 3 cykl III - V.2014 r. Zamówienie obejmuje wykonanie w każdym cyklu następujących elementów: 1) opracowanie strategii komunikacji społecznej kampanii w formie opisu, 2) przygotowanie i produkcję spotów telewizyjnych i radiowych, 3) opracowanie i wydrukowanie materiałów reklamowych 4) opracowanie i produkcję internetowych banerów reklamowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2013-02-18 do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BOŚ SA O/Gdańsk nr 82 1540 1098 2001 5502 9030 0001; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zgodność z polityką informacyjną PGL LP
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.lasy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 209 000 euro na wykonanie materiałów informacyjno - promocyjnych dla wydarzenia Gdynia E(x)plory Week
Dodano: 2016-07-20 - Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 209 000 euro na przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2016 wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych
Dodano: 2016-04-15 - Organizacja i realizacja kampanii pn. Rowerowy Maj w Gdyni
Dodano: 2016-01-27 - Przygotowanie i realizacja kampanii pn. Odprowadzam Sam w Gdyni
Dodano: 2016-01-22 - Promocja międzynarodowego konkursu rowerowego European Cycling Challenge 2016 w Gdyni
Dodano: 2016-01-20 - Przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnych w Gdyni, w ramach realizacji projektu unijnego CIVITAS DYN@MO
Dodano: 2015-08-06 - Realizacja akcji pn. Parkingowa (r)ewolucja na al. Jana Pawła II, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego i ul. Orłowskiej w Gdyni
Dodano: 2015-06-17 - Realizacja akcji pn. Parkingowa (r)ewolucja na al. Jana Pawła II, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego i ul. Orłowskiej w Gdyni
Dodano: 2015-05-28 - Promocja międzynarodowego konkursu rowerowego - Europejska Rywalizacja Rowerowa (EUROPEAN CYCLING CHALLENGE)
Dodano: 2015-03-25 - Organizacja i realizacja kampanii pn. Wyścig przez Polskę w 2015 r.
Dodano: 2015-03-03