Przetargi.pl
OPRACOWANIE STRATEGII BUDOWANIA MARKI, PROMOCJI I KOMUNIKACJI NARODOWEGO CENTRUM BADAŃ I ROZWOJU NA LATA 2014-2015

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju ogłasza przetarg

  • Adres: 00-695 Warszawa, ul. Nowogrodzka 47a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (+48 22) 24 42 858 , fax. (+48 22) 20 13 408
  • Data zamieszczenia: 2013-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
    ul. Nowogrodzka 47a 47a
    00-695 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (+48 22) 24 42 858, fax. (+48 22) 20 13 408
    REGON: 14103240400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncbir.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE STRATEGII BUDOWANIA MARKI, PROMOCJI I KOMUNIKACJI NARODOWEGO CENTRUM BADAŃ I ROZWOJU NA LATA 2014-2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie strategii budowania marki, promocji i komunikacji Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na lata 2014-2015. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość w tym: Logika i efektywność strategii (40%) i Metodologia badania (30%)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ncbr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach