Przetargi.pl
Opracowanie siedmiu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych na terenie Gminy Bieżuń zgodnie z podjętymi uchwałami przez Radę Miejską w Bieżuniu

Urząd Miasta i Gminy Bieżuń ogłasza przetarg

  • Adres: 09-320 Bieżuń, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6578056 , fax. 23 6578039
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Bieżuń
    ul. Warszawska 2
    09-320 Bieżuń, woj. mazowieckie
    tel. 23 6578056, fax. 23 6578039
    REGON: 53371300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biezun.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie siedmiu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych na terenie Gminy Bieżuń zgodnie z podjętymi uchwałami przez Radę Miejską w Bieżuniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie siedmiu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych na terenie Gminy Bieżuń zgodnie z podjętymi uchwałami przez Radę Miejską w Bieżuniu. 3.2 Przedmiot zamówienia jest podzielony na siedem części: Część I – Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Kocewo, Myślin, Dźwierzno, Kobyla Łąka położonych na terenie gminy Bieżuń. -Obszar: Kocewo, Myślin, Dźwierzno, Kobyla Łąka o pow.1 293,66 ha, Zgodnie z podjętą Uchwałą Nr XXV/203/2017 Rady Miejskiej w Bieżuniu z dnia 30.10.2017 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Kocewo, Myślin, Dźwierzno, Kobyla Łąka położonych na terenie Gminy Bieżuń Część II – Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Mak, Władysławowo, Adamowo położonych na terenie gminy Bieżuń. - Obszar: Mak, Władysławowo, Adamowo o pow. 1 555,33 ha, Zgodnie z podjętą Uchwałą Nr XXV/204/2017 Rady Miejskiej w Bieżuniu z dnia 30.10.2017 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Mak, Władysławowo, Adamowo położonych na terenie Gminy Bieżuń Część III – Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Dąbrówki, Stanisławowo, Pozga położonych na terenie gminy Bieżuń. - Obszar: Dąbrówki, Stanisławowo, Pozga o pow. 1 426,87 ha, Zgodnie z podjętą Uchwałą Nr XXV/205/2017 Rady Miejskiej w Bieżuniu z dnia 30.10.2017 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Dąbrówki, Stanisławowo, Pozga położonych na terenie Gminy Bieżuń Część IV – Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Karniszyn, Karniszyn Parcele, Sadłowo, Sadłowo Parcele położonych na terenie gminy Bieżuń. - Obszar: Karniszyn, Karniszyn-Parcele, Sadłowo, Sadłowo-Parcele o pow. 1 607,66 ha, Zgodnie z podjętą Uchwałą Nr XXV/206/2017 Rady Miejskiej w Bieżuniu z dnia 30.10.2017 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Karniszyn, Karniszyn-Parcele, Sadłowo, Sadłowo-Parcele położonych na terenie Gminy Bieżuń Część V – Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Bielawy Gołuskie, Gołuszyn, Zgliczyn Pobodzy położonych na terenie gminy Bieżuń. - Obszar: Bielawy Gołuskie, Gołuszyn, Zgliczyn Pobodzy o pow. 1 396,43 ha, Zgodnie z podjętą Uchwałą Nr XXV/207/2017 Rady Miejskiej w Bieżuniu z dnia 30.10.2017 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Bielawy Gołuskie, Gołuszyn, Zgliczyn Pobodzy położonych na terenie Gminy Bieżuń Część VI – Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Stawiszyn Łaziska, Sławęcin położonych na terenie gminy Bieżuń. - Obszar: Stawiszyn Łaziska, Sławęcin o pow. 1 233,31 ha, Zgodnie z podjętą Uchwałą Nr XXV/208/2017 Rady Miejskiej w Bieżuniu z dnia 30.10.2017 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Stawiszyn Łaziska, Sławęcin położonych na terenie Gminy Bieżuń Część VII – Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Stawiszyn Zwalewo, Małocin, Trzaski, Wilewo, Pełki, Wieluń Zalesie położonych na terenie gminy Bieżuń. - Obszar: Stawiszyn Zwalewo, Małocin, Trzaski, Wilewo, Pełki, Wieluń Zalesie o pow. 1 861,15 ha. Uchwała Nr XXV/209/2017 Rady Miejskiej w Bieżuniu z dnia 30.10.2017 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Stawiszyn Zwalewo, Małocin, Trzaski, Wilewo, Pełki, Wieluń Zalesie położonych na terenie Gminy Bieżuń. 3.3 Opracowanie w odniesieniu do każdej części zamówienia należy wykonać zgodnie z: - ustawą z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. Z 2017 r., poz. 1073 z późn. zm.) - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Z 2003 r., Nr 164, poz. 1587) - studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Bieżuń - pozostałymi aktami wykonawczymi do ustawy, przepisami odrębnymi. 3.4 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie pełnej dokumentacji planistycznej dla każdej części (siedmiu projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego), w tym między innymi: • Analizę materiałów wyjściowych, inwentaryzację urbanistyczną, przygotowanie wystąpień o uzgodnienie zakresu prognozy oddziaływania na środowisko; • Analizę zgłoszonych wniosków do planu oraz sposób ich rozstrzygnięcia, analizę wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz pozwoleń na budowę w trakcie sporządzania projektu planu; • Sporządzenie koncepcji projektów planów – przedstawienie do akceptacji Zamawiającego, • Opracowanie Prognozy oddziaływania na środowisko, • Opracowanie Prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, • Opracowanie ekofizjograficzne obszaru objętego planem, • Sporządzenie projektu planu dla obszaru określonego w załącznikach graficznych do uchwał Rady Miejskiej w Bieżuniu, obejmujący część tekstową w formie projektów uchwał Rady Miejskiej w Bieżuniu oraz część graficzną (rysunek planu); Rysunki oraz teksty planu należy sporządzić w wersji papierowej i elektronicznej – w skali i ilości niezbędnej do opiniowania – uzgadniania (pliki, doc. pdf, dwg. na nośniku danych) • Przygotowywanie wystąpień wraz z dokumentacją o uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze i nieleśne oraz uzyskanie zgody; • Przedłożenie projektu mpzp Miejskiej Komisji Urbanistyczno – Architektonicznej, • Wykonanie innych niezbędnych opracowań oraz uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami uzgodnień i opinii; • Wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag i opinii oraz ewentualne przygotowanie dokumentacji projektu planu do ponownego uzgodnienia; • Przygotowanie projektu planu do wyłożenia do publicznego wglądu; • Udzielanie informacji zainteresowanym stronom w trakcie dyskusji publicznej zorganizowanej w okresie wyłożenia planu; • Uczestnictwo w dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie planu; • Analiza uwag wniesionych do planu w trakcie i po wyłożeniu do publicznego wglądu wraz z propozycją ich rozpatrzenia w formie tekstowej i graficznej; • Wprowadzenie ewentualnych zmian po przyjęciu wyżej wymienionych rozstrzygnięć przez Zamawiającego i powtórzenie procedury w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian; • Przygotowanie projektów planów i przedłożenie Radzie Miejskiej w Bieżuniu projektów uchwał do uchwalenia; • Przygotowanie kompletnej dokumentacji prac planistycznych wraz z załącznikami w celu przedłożenia Wojewodzie oraz uchwał wraz z załącznikami do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego – wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na nośniku cyfrowym w formie zapewniającej możliwość publikacji na stronie internetowej oraz w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego. 3.5 Zamawiający przekaże Wykonawcy: - obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wraz z uchwałą o jego uchwaleniu - obowiązujące na danym terenie i na terenach przyległych miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, - informacje o obowiązujących decyzjach i na bieżąco wydawanych decyzjach o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, - kopie uchwał o przystąpieniu do planu miejscowego wraz z załącznikami graficznymi i uzasadnieniem, - wnioski do planu (zainteresowanych oraz Zamawiającego) 3.6 Wykonawca (w doniesieniu do każdej części) przekaże Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia opublikowania planu w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego tekst i rysunek planu - w 6 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej w formacie JPG, PDF, na nośniku cyfrowym w formie zapewniającej możliwość publikacji na stronie internetowej oraz do użytku Zamawiającego w formacie aktywnym dwg oraz Word. Projekty planów należy sporządzić w skali wymaganej zapisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Wykonawca z chwilą wydania przedmiotu zamówienia przenosi na Zamawiającego wszelkie prawa autorskie. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dokonania poprawek w projekcie planu: - w razie stwierdzenia przez Wojewodę niezgodności z przepisami prawa; - w przypadku różnic pomiędzy zapisami w tekście planu a jego postacią graficzną, - w przypadku różnic pomiędzy wersją papierową a cyfrową – zarówno w rysunku planu czy danych opisowych. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat za prace realizowane w ramach poprawek (łącznie z kosztami dojazdu, delegacji, noclegów itp). 3.7 Prace należy wykonać w odniesieniu do każdej części w 4 etapach uwzględniających poszczególne zadania, określone art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Etapy prac oraz płatności w odniesieniu do każdej części przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 71400000-2 usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego zagospodarowania terenu 71410000-5 usługi planowania przestrzennego 3.8 Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Zamawiający nie określa wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę z uwagi na fakt, że przedmiot zamówienia charakteryzuje się działalnością twórczą i autorską, wykonywany jest przez osoby prowadzące własną działalność gospodarczą, a realizacja usług będących przedmiotem zamówienia następuje w formie samozatrudnienia więc sposób jego realizacji nie wyczerpuje znamion definicji pracy wynikającej z Kodeksu pracy. 4. Części zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć oferty w odniesieniu do wszystkich części. - I część - obszar: Kocewo, Myślin, Dźwierzno, Kobyla Łąka, - II część - obszar: Mak, Władysławowo, Adamowo, - III część - obszar: Dąbrówki, Stanisławowo, Pozga, - IV część - obszar: Karniszyn, Karniszyn-Parcele, Sadłowo, Sadłowo-Parcele, - V część - obszar: Bielawy Gołuskie, Gołuszyn, Zgliczyn Pobodzy, - VI część - obszar: Stawiszyn Łaziska, Sławęcin, - VII część - obszar: Stawiszyn Zwalewo, Małocin, Trzaski, Wilewo, Pełki, Wieluń Zalesie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71400000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium ( dla każdej części oddzielnie): - dla części I w wysokości 800,00 zł (słownie: osiemset złotych ) - dla części II w wysokości 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych ) - dla części III w wysokości 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych ) - dla części IV w wysokości 1 200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych ) - dla części V w wysokości 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych ) - dla części VI w wysokości 800,00 zł (słownie: osiemset złotych ) - dla części VII w wysokości 1 300,00 zł (słownie: tysiąc trzysta złotych ) 14.2 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016, poz. 359 j.t.). 14.3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 14.4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bieżuniu Nr : 60 8212 0009 0000 3678 2008 0006 z podaniem tytułu: Wadium na „Część …… – Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości ………………………………………………………………... położonych na terenie gminy Bieżuń. 14.5 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego, a kserokopia dowodu wpłaty będzie dołączona do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno znajdować się faktycznie na koncie Zamawiającego przed terminem (godzina) składania ofert. Nie jest wystarczające doręczenie dowodu przelewu. 14.6 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 14.7 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub gdy wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy). 14.8 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14.14. 14.9 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 14.10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.11 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 14.8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.12 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14.15 Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP i pkt 14.14) SIWZ. Gwarancja powinna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium. 14.16 Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, przekazał Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje potwierdzające), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zamawiający dla zachowania terminu 3 dni dopuszcza przesłanie oświadczenia najpierw w formie elektronicznej, a później niezwłoczne dostarczenie Zamawiającemu w formie pisemnej w oryginale. Inne dokumenty, (które należy dołączyć do oferty dla każdej części ) 1) Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 2) Dowód wniesienia wadium (jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz) 3) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach