Przetargi.pl
Opracowanie scenariuszy zajęć w ramach projektu Włącz myślenie - innowacyjny program nauczania i obudowy dydaktycznej dla całego I etapu edukacyjnego

Gmina Suchań ogłasza przetarg

  • Adres: 73-132 Suchań, ul. Pomorska 72
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 5624015 , fax. 91 5624015
  • Data zamieszczenia: 2014-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchań
    ul. Pomorska 72 72
    73-132 Suchań, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 5624015, fax. 91 5624015
    REGON: 81168597000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suchan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie scenariuszy zajęć w ramach projektu Włącz myślenie - innowacyjny program nauczania i obudowy dydaktycznej dla całego I etapu edukacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie scenariuszy zajęć. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany w ramach realizacji projektu Włącz myślenie - innowacyjny program nauczania i obudowy dydaktycznej dla całego I etapu edukacyjnego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3. Poprawa jakości kształcenia. 2. W ramach realizacji zamówienia publicznego Wykonawca powinien opracować 958 scenariuszy zajęć, w tym: 1) 310 scenariuszy zajęć dla klas I szkoły podstawowej, 2) 310 scenariuszy zajęć dla klas II szkoły podstawowej, 3) 338 scenariuszy zajęć dla klas III szkoły podstawowej. 3. Każdy scenariusz powinien składać się z 2 - 5 stron formatu A-4 zapisanych czcionką 12. 4. Scenariusze powinny być opracowywane przez zespół minimum 10 specjalistów. 5. Zakres i podział obowiązków nad pracami zespołu będzie spoczywał na koordynatorze administracyjno-merytorycznym ds. obudowy dydaktycznej, który będzie również konsultował i odbierał prace pod względem merytorycznym. 6. Opracowane scenariusze zajęć powinny spełniać następujące warunki: 1) pełna zgodność z zapisami: a) Podstawy Programowej Kształcenia Ogólnego Dla Szkół Podstawowych (I etap edukacyjny - edukacja wczesnoszkolna) b) Wniosku o dofinansowanie (załącznik nr 8), 2) scenariusze zajęć muszą być opracowane w oparciu o m.in. metody: empiryczne i projektu edukacyjnego, 3) każdy scenariusz zajęć musi uwzględniać w szczególności: a) stosowanie rozwiązań rozwijających myślenie naukowe, b) uwarunkowania występujące w niewielkich, ubogich gminach wiejsko-miejskich do 25 tys. mieszkańców (uczniowie i nauczyciele tych gmin będą odbiorcami scenariuszy zajęć), c) zróżnicowane podejście do uczniów klas I-III szkół podstawowych pod względem wieku rozpoczęcia nauki (6 i 7 latkowie), d) potrzeby uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi tzn. wynikającymi z specyficznych trudności w uczeniu się i zaniedbań środowiskowych wynikających z sytuacji bytowej ucznia i jego rodziny, e) oraz inne szerzej opisane we wniosku o dofinansowanie. 4) wartość merytoryczna zawarta w każdym scenariuszu zajęć musi być przewidziana i możliwa do realizacji na przestrzeni 2 godzin lekcyjnych 5) każdy scenariusz zajęć musi zawierać szczegółowy opis doświadczenia oraz zasobów niezbędnych do jego przeprowadzenia, stanowiący punkt wyjścia do prowadzenia zajęć. Wymaga się, aby spośród 958 scenariuszy: a) 478 scenariuszy zajęć zawierało proste doświadczenia możliwe do wykonania samodzielnie przez nauczyciela w oparciu o rekwizyty i zasoby ogólnodostępne w każdej klasie/szkole (np. demonstracja prawa grawitacji na przykładzie upadającego długopisu). Podział scenariuszy zajęć na lata edukacyjne: - I klasa SP: 150, - II klasa SP: 150, - III klasa SP: 178, b) 480 scenariuszy zajęć zawierało szczegółowy opis doświadczenia, które będzie nagrywane kamerą video i montowane przez zespół zew. specjalistów, a następnie emitowane na lekcji za pośrednictwem komputera/telewizora. Wymaga się, ażeby każde tego typu doświadczenie zawierało: opis scenerii (miejsca nagrania- obszar Polski), wykaz rekwizytów niezbędnych do jego wykonania (maksymalny koszt jednostkowy zakupu rekwizytów do 1 filmu to 100 zł brutto, preferowane doświadczenia oparte na powszechnie dostępnych bezpłatnych rekwizytach np. patyk, szyszka, drzewo itp), wykaz aktorów występujących w filmach (max. 3 w jednym filmie), dialogi aktorów występujących w doświadczeniach, tekst czytany przez lektora, cel doświadczenia, pointa doświadczenia. Wymaga się jednocześnie, aby min 80% (384 sztuki) wszystkich nagrywanych doświadczeń, miało miejsce na terenie Gmin Suchań, Marianowo, Chociwel. Podział scenariuszy zajęć na lata edukacyjne: - I klasa SP: 160, - II klasa SP: 160, - III klasa SP: 160, 6) scenariusze zajęć należy przekazać w formie elektronicznej na płycie cd/dvd w plikach o formacie doc lub odt, np. - MS Office Word lub LibreOffice Writer lub OpenOffice Writer, w oparciu o dostarczony przez Zamawiającego szablon scenariusza zatwierdzony przez koordynatora merytoryczno-administracyjnego, 7) miejsce wykonywania pracy: wymaga się ażeby minimum 80% czasu pracy zespołu złożonego z minimum 10 specjalistów wykonywano bezpośrednio w budynkach należących do Zamawiającego (Zamawiający obliguje się do zapewnienia odpowiedniego pomieszczenia). 8) tematyka scenariuszy zajęć musi być związana z następującymi obszarami tematycznymi: boisko szkolne, sala gimnastyczna, dom: a) pokój dziecka, b) kuchnia, c) łazienka; ogród działkowy, park, bieżnia sportowa wraz z boiskiem do piłki nożnej, sklep spożywczy, ulica w mieście, las, łąka, pole uprawne, sad, góry, brzeg jeziora/morza/rzeki, samochód osobowy, zagroda/stodoła. 7. Opracowane scenariusze zajęć wraz z wypracowanymi narzędziami będą wdrożone pilotażowo w szkołach podstawowych w Suchaniu, Marianowie, Chociwlu. 8. Scenariusze zajęć powinny zawierać 1) Temat lekcji, 2) Imię i nazwisko autora, 3) Realizowany cel podstawy programowej, 4) Cele ogólne i szczegółowe lekcji, 5) Stosowane metody pracy - w tym metoda doświadczalna powinna mieć charakter wiodący w scenariuszu, 6) Opisaną formę zajęć, 7) Dokładny przebieg lekcji, 8) Załącznik w postaci scenariusza doświadczenia, zawierającego wytyczne do jego przeprowadzenia. 9. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ - wniosek o dofinansowanie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 11 czerwca 2014 r. do godziny 11.30, decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe Urzędu Miejskiego w Suchaniu Pyrzycko - Stargardzki Bank Spółdzielczy Oddział Stargard Szczeciński, Nr 02 9387 1042 4206 0091 2000 0030, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - wadium powinno zostać dołączone do oferty przetargowej, w oddzielnej kopercie. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 2). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 14. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium wpłacone pieniądzem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach