Narodowy Instytut Fryderyka Chopina ogłasza przetarg
- Adres: 00-355 Warszawa, ul. Tamka 43
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 44 16 100 , fax. 22 44 16 112
- Data zamieszczenia: 2011-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
ul. Tamka 43 43
00-355 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 44 16 100, fax. 22 44 16 112
REGON: 01730717100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nifc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie scenariusza oraz produkcja filmu krótkometrażowego o charakterze instruktażowo - informacyjno - wizerunkowym, wprowadzającym do zwiedzania Muzeum Fryderyka Chopina - z przeznaczeniem do emisji w Telewizji, Internecie oraz Kasach Muzeum Fryderyka Chopina - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie scenariusza oraz produkcja filmu krótkometrażowego o charakterze instruktażowo - informacyjno - wizerunkowym, wprowadzającym do zwiedzania Muzeum Fryderyka Chopina - z przeznaczeniem do emisji w Telewizji, Internecie oraz Kasach Muzeum Fryderyka Chopina. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w dokumencie stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ: Wytyczne do opracowania scenariusza i produkcji filmu krótkometrażowego o charakterze instruktażowo - informacyjno - wizerunkowym, wprowadzającym do zwiedzania Muzeum Fryderyka Chopina - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 921112004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość (scenariusz - objętość maks. 1 strona + scenorys filmu)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nifc.pl. / zakładka BIP
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja koncepcji informacyjno-promocyjnej Europejskiego Tygodnia Sportu 2016 w Polsce
Dodano: 2016-06-20 - Realizacja telewizji internetowej ze Światowej Wystawy EXPO 2015 w Mediolanie
Dodano: 2015-08-27 - Realizacja telewizji internetowej ze Światowej Wystawy EXPO 2015 w Mediolanie
Dodano: 2015-07-16 - NAKRĘCENIE 5 FILMÓW O REALIZACJI I REZULTATACH PROJEKTU POIG.01.03.01-14-016/08
Dodano: 2015-07-03 - Produkcja filmu promocyjnego dla potrzeb Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Warszawskiej w związku z realizacją projektu: wykorzystanie sieci neuronowych do sterowania procesów cieplnych w budynkach
Dodano: 2015-07-03 - Wyprodukowanie filmu informacyjno-edukacyjnego w technologii filmu sferycznego 360 z zachowaniem głębi obrazu 3D
Dodano: 2015-05-21 - Realizacja telewizji internetowej ze Światowej Wystawy EXPO 2015 w Mediolanie
Dodano: 2015-05-13 - Realizacja telewizji internetowej ze Światowej Wystawy EXPO 2015 w Mediolanie
Dodano: 2015-04-27 - Produkcja dziesięciu filmów edukacyjno- informacyjnych dotyczących rynku pracy na potrzeby projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Edukacja dla pracy etap 2 (nr sprawy 13/2014)
Dodano: 2014-10-01 - Przeprowadzenie transmisji internetowych online z konferencji w ramach projektu Wspieramy e-Biznes - budowa systemowej konkurencyjności w sferze e-gospodarki wokół beneficjentów działań 8.1 i 8.2 POIG
Dodano: 2014-09-25