Przetargi.pl
Opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów oraz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na powiększenie cmentarza komunalnego w Goleniowie

Gmina Goleniów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, Plac Lotników 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4698200 , fax. 091 4698298
  • Data zamieszczenia: 2013-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
    Plac Lotników 1
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4698200, fax. 091 4698298
    REGON: 81168436700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów oraz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na powiększenie cmentarza komunalnego w Goleniowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dotyczący opracowania zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów wraz z ekofizjografią i prognozą oddziaływania na środowisko obejmuje: 1) Sporządzenie w skali 1:10000 zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, zgodnie z harmonogramem rzeczowym prac planistycznych stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, Uchwałą Rady Miejskiej w Goleniowie Nr XXIV/283/12 z dnia 26 września 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ, obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r., Nr 118, poz. 1233) oraz ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Z 2012 r. poz. 647 z późn. zm.). 2) Analizę wniosków dotyczących obszaru wchodzącego w zakres zmiany Studium, sporządzenie wykazu, 3) Sporządzenie projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko uwzględniając wnioski dotyczące zmiany Studium , 4) Udział w posiedzeniach gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, 5) Uzyskanie od gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej pozytywnej opinii o projekcie zmiany studium, 8) Uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień projektu zmiany studium zgodnie z art. 11 ust. 6 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym sporządzenie wykazu , 9) Prezentację koncepcji projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko władzom Gminy, 10) Wprowadzenie zmian do projektu zmiany studium, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, 12) Udział w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie zmiany studium i w prognozie oddziaływania na środowisko, 13) Analizę i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu zmiany studium i prognozy oddziaływania na środowisko, 14) Wprowadzenie zmian w projekcie zmiany studium wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag, 15) Ewentualne ponowne uzgodnienie projektu zmiany studium z instytucjami i organami w niezbędnych zakresach, 16) Przygotowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko z listą nieuwzględnionych uwag z uzasadnieniem ich nieuwzględnienia, 17) przygotowanie pisemnego uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu zgodnie z art. 42 i art. 55 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 z późn. zmianami) 18) Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji prac planistycznych dotyczącej zmiany studium wraz z załącznikami i prognozą oddziaływania na środowisko w celu przekazania Wojewodzie. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dotyczący opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu przeznaczonego na powiększenie cmentarza komunalnego w Goleniowie wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, ekofizjografią, prognozą skutków finansowych uchwalenia planu obejmuje: 1) Sporządzenie w skali 1:1000 - miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu o powierzchni 24 ha obejmującego działkę nr 17/1 oraz części działek nr : 5, 6 i 18/1 położone w obrębie ewidencyjnym Łozienica wraz z ekofizjografią i prognozą oddziaływania na środowisko, zgodnie z harmonogramem rzeczowym realizacji zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ oraz uchwałą Rady Miejskiej w Goleniowie Nr XXIV/284/12 z dnia 26 września 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów w obrębie ewidencyjnym Łozienica z przeznaczeniem pod rozbudowę cmentarza komunalnego w Goleniowie stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ, obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 164 z 2003 r., poz. 1587) oraz ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Z 2012 r. poz. 647 z późn. zm.). 2) Analizę wniosków dotyczących obszaru wchodzącego w zakres planu, 3) Sporządzenie ekofizjografii i projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (mpzp) w dwóch wariantach; po wybraniu przez Zamawiającego jednego wariantu sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko, 4) Udział w posiedzeniach gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, 5) Uzyskanie od gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej pozytywnej opinii o projekcie mpzp, 6) Prezentację władzom Gminy projektu mpzp wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych, 7) Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia mpzp, 8) Uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień do projektu mpzp, zgodnie z art. 17 pkt. 6 Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 9) Sporządzenie wniosków i uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, 10) Wprowadzenie zmian do projektu mpzp, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, 11) Udział w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie mpzp i w prognozie oddziaływania na środowisko, 12) Analizę i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu mpzp i prognozy oddziaływania na środowisko, 13) Wprowadzenie zmian w projekcie mpzp wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag, 14) Ewentualne ponowne uzgodnienie projektu mpzp z instytucjami i organami w niezbędnych zakresach, 15) Przygotowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia mpzp oraz prognozy oddziaływania na środowisko z listą nieuwzględnionych uwag z uzasadnieniem ich nieuwzględnienia, 16) przygotowanie pisemnego uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu zgodnie z art. 42 i art. 55 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 z późn. zmianami) 17) Przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentacji prac planistycznych dotyczących mpzp wraz z załącznikami i prognozą oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 164 z 2003 r., poz. 1587) w celu przekazania Wojewodzie do oceny i publikacji. 18) Udział w ewentualnych postępowaniach przed Wojewodą lub Sądem Administracyjnym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 360 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goleniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach