Przetargi.pl
Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pszczyna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Rynek 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4493900 , fax. 032 4493955
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pszczynie
    ul. Rynek 2 2
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 032 4493900, fax. 032 4493955
    REGON: 00052364300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pszczyna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest (zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Pszczynie Nr XXXII/391/09 z 26.03.2009 r.) sporządzenie w granicach całej gminy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Pszczyna.Zakres zamówienia poniżej progów określonych w art. 11 ust. 8 Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Powyższy warunek będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) udokumentuje, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał jako główny wykonawca usługę odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (tj. opracowanie co najmniej jednego projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz co najmniej jednego miejscowego projektu planu zagospodarowania przestrzennego). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. b) dysponują do realizacji przedmiotu zamówienia zespołem składającym się z min. 2 osób, będących członkami izby urbanistów, wpisanymi aktualnie na listę oraz wyrażają zgodę na uczestnictwo w realizacji przedmiotu zamówienia w charakterze głównego projektanta i projektanta sprawdzającego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Uczestnik przetargu musi dostarczyć w swojej ofercie: 1. Ofertę na formularzu ofertowym, podpisaną i opieczętowaną przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta, na lub wg druku stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wskazujący osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy oraz sposób reprezentacji,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych lub dokumenty potwierdzające uzyskanie przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem, 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o braku zaległości w opłacaniu składek z tytułu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych lub dokument potwierdzający uzyskanie przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionego wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem, 5) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotu zamówienia, podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( np. referencji) - sporządzony wg załącznika Nr 3 do niniejszej SIWZ, 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia określonych w Rozdz. III niniejszej SIWZ wraz z danymi dotyczącymi ich kwalifikacji niezbędnych do realizacji zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w wykazie wymagane jest wskazanie, które osoby z wykazu są wpisane na listę izby urbanistów - załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ, 7) dokumenty potwierdzające uprawnienia urbanistyczne ,kserokopie za zgodność z oryginałem, aktualne zaświadczenia o wpisach na listę urbanistów głównego projektanta oraz projektanta sprawdzającego ,oryginały lub kserokopie za zgodność z oryginałem, oraz oświadczenia głównego projektanta i projektanta sprawdzającego o wyrażeniu zgody na udział w realizacji zamówienia ,oryginały, 8) w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcja/spółki cywilne) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy dołączeniem pełnomocnictwem w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii a) każdy z podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia winien przedłożyć w ofercie dokumenty wymienione w pkt 2 ppkt: 1, 2, 3, 4, pozostałe dokumenty, oświadczenia i informacje mogą być złożone wspólnie przez podmioty występujące wspólnie, Wspólne złożenie dokumentów, o których mowa, prowadzić ma do udowodnienia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, postawionych w SIWZ (wystarczające będzie, jeżeli dokumenty te złoży tylko jeden z wykonawców wspólnie składających ofertę, o ile potwierdzać to będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu postawionych w SIWZ). b) podmioty występujące wspólnie będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie przedmiotu zamówienia. c) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 1, 3, 4 składa dokument,dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokument wskazany w ppkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wskazane w ppkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9) Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.06.87.605), dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonej, za zgodność z oryginałem, przez wykonawcę. 10) W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa- tylko do wglądu przez zamawiającego. 11) Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzega że określone informacje nie mogą być udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 84 ust. 4 ustawy PZP. Ocena spełniania wg. formuły spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach