Przetargi.pl
Opracowanie projektu zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Milówka w części opisowej

Gmina Milówka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-360 Milówka, ul. Jana Kazimierza 123
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8637190 , fax. 033 8637600
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milówka
    ul. Jana Kazimierza 123 123
    34-360 Milówka, woj. śląskie
    tel. 033 8637190, fax. 033 8637600
    REGON: 00054902200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milowka.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Milówka w części opisowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: opracowanie projektu zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w części opisowej dla Sołectw: Kamesznica, Milówka, Szare, Laliki i Nieledwia uchwalonych przez Radę Gminy Milówka następującymi uchwałami: - Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Milówka dla części sołectwa Nieledwia zatwierdzony uchwałą nr XXI.300.2004 Rady Gminy w Milówce z dnia 28.09.2004r. ogłoszoną w Dz. U. Woj. Śląskiego nr 112 poz. 3196 z dnia 29.11.2004r. - Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Milówka dla części sołectwa Szare zatwierdzony uchwałą nr XXI.301.2004 Rady Gminy w Milówce z dnia 28.09.2004r. ogłoszoną w Dz. U. Woj. Śląskiego nr 112 poz. 3197 z dnia 29.11.2004r. - Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Milówka dla części sołectwa Kamesznica zatwierdzony uchwałą nr XXI.302.2004 Rady Gminy w Milówce z dnia 28.09.2004r. ogłoszoną w Dz. U. Woj. Śląskiego nr 112 poz. 3198 z dnia 29.11.2004r. - Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Milówka dla części sołectwa Laliki zatwierdzony uchwałą nr XXI.303.2004 Rady Gminy w Milówce z dnia 28.09.2004r. ogłoszoną w Dz. U. Woj. Śląskiego nr 112 poz. 3199 z dnia 29.11.2004r. - Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Milówka dla części sołectwa Milówka Centrum zatwierdzony uchwałą nr XXII.304.2004 Rady Gminy w Milówce z dnia 29.10.2004r. ogłoszoną w Dz. U. Woj. Śląskiego nr 5 poz. 91 z dnia 12.01.2005r. - Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Milówka dla części sołectwa Milówka powyżej Skarpy, Milówka Prusów i siodło Salamonki zatwierdzony uchwałą nr XXII.305.2004 Rady Gminy w Milówce z dnia 29.10.2004r. ogłoszoną w Dz. U. Woj. Śląskiego nr 5 poz. 92 z dnia 12.01.2005r. Zamawiający zamierza zmienić część opisową ww. planów w następującym zakresie: a) kształtów i pokryć dachów, b) wysokości budynków użyteczności publicznej oraz obiektów przemysłowych, c) ustaleń strefowych: - zmniejszenie strefy wolnej od zabudowy L50 na L25, - w strefie POW likwidacja zapisu (zakaz rozbudowy i przebudowy zwiększającej kubaturę obiektów użyteczności publicznej), - ustalenia dla dróg: dopuszczenie przez zarządcę drogi możliwości zmniejszenia linii zabudowy na wniosek inwestora, d) stawki opłaty planistycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy: 1) którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące: a) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj: - wykonali co najmniej 2 usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50% wartości ceny ofertowej brutto każda. Wykonanie usług należy udokumentować referencjami. c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - dysponują min. 1 osobą będącą członkiem Izby Urbanistów, o której mowa w art.5 ust.3 ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. Nr 5 z 2001r., z późn. zm.) i która będzie pełnić funkcję głównego projektanta, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) wobec których jest brak podstaw do wykluczenia w rozumieniu art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) którzy wykonają przedmiot zamówienia w terminie do 12-tu miesięcy od dnia podpisania umowy lub w terminie zadeklarowanym przez siebie, 4) którzy akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń, 5) którzy złożą komplet wymaganych dokumentów wymienionych w Rozdziale IV. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 1) Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków. 2) Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. 3) Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku, zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi pisemne zobowiązanie i niezbędne dokumenty tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawo korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4) Oświadczenia woli muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę lub osoby do tego uprawnione. 5) Kopie dokumentów muszą być potwierdzone - za zgodność z oryginałem - przez osobę do tego uprawnioną. 6) Wykonawca, który nie potwierdzi spełnienia warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. 7) Pełnomocnictwo dla osób lub podmiotów uprawnionych do reprezentacji albo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza. 8) Pełnomocnictwo w formie pełnomocnictwa rodzajowego powinno dotyczyć przedmiotowego postępowania i Zamawiającego. 9) Z treści pełnomocnictwa powinien wynikać zakres umocowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania: 1.1 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć : 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik Nr 2; 1.2 W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków niezbędnych przy ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 (jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie takie powinno być złożone jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika); 2) wykaz zrealizowanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50% wartości ceny ofertowej brutto każda - Załącznik Nr 4. W wykazie należy podać wartość usług, ich przedmiot, daty wykonania i odbiorców. Należyte wykonanie usług należy udokumentować referencjami. 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik Nr 5. Wymaga się dysponowaniem min. 1 osobą będącą członkiem Izby Urbanistów, o której mowa w art.5 ust.3 ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. Nr 5 z 2001r., z późn. zm.) i która będzie pełnić funkcję głównego projektanta, 4) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; 1.3 Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest do wykazania za pomocą dokumentów wymienionych w pkt. 1.1, że w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. 2. Pozostałe oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ) zawierający m.in.: - oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze wszystkimi załącznikami i przyjęciu ich bez zastrzeżeń oraz o uznaniu się za związanymi określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania, - oświadczenie o przyjęciu: terminu płatności i terminu związania ofertą, 2) w celu stwierdzenia, czy osoba podpisująca oświadczenia woli lub udzielająca pełnomocnictwa posiada do tego uprawnienia, do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 4) zaparafowany projekt umowy (Załącznik Nr 6 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milowka.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach