Przetargi.pl
opracowanie projektu zamiennego budowlanego oraz projektów wykonawczych wraz z kosztorysami na rozbudowę Bloku Operacyjnego

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51-124 Wrocław, ul. H. Kamieńskiego 73a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3254375 , fax. 071 3270425
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
    ul. H. Kamieńskiego 73a 73a
    51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3254375, fax. 071 3270425
    REGON: 00097789300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssk.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    opracowanie projektu zamiennego budowlanego oraz projektów wykonawczych wraz z kosztorysami na rozbudowę Bloku Operacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu zamiennego budowlanego oraz projektów wykonawczych wraz z kosztorysami na rozbudowę Bloku Operacyjnego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Wrocławiu przy ul. Kamieńskiego 73a na podstawie posiadanego przez Zamawiającego projektu budowlanego, który uzyskał pozwolenie na budowę. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę, 2)opracowanie projektu zamiennego (uwzględniającego nowe wymagania Zamawiającego) na podstawie posiadanego przez Zamawiającego projektu budowlanego, który uzyskał już pozwolenie na budowę 3)wykonanie kompletu dokumentacji wykonawczej niezbędnej do realizacji rozbudowy bloku operacyjnego wraz z kosztorysami inwestorskimi, przedmiarem robót i specyfikacjami wykonania i odbioru robót budowlanych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajaący nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ UPRAWNIEŃ DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI OBJĘTYCH NINIEJSZYM ZAMÓWIENIEM ORAZ NIEPODLEGANIE WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA NA PODSTAWIE ART. 24 UPZP. POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ NIEZBĘDNEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIA, tj. wykazanie się w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 3 należycie wykonanymi projektami , odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za podobny projekt uważa się: Projekt o wartości brutto nie mniejszej niż oferowana oraz projekt wielobranżowy o co najmniej 5 kategorii złożoności w grupie obiektów nr 8 (zdrowie i opieka społeczna) Dysponowanie osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności posiadającymi uprawnienia do projektowania w zakresie następujących specjalności bez ograniczeń i sprawdzania projektów: 1.architektonicznej, 2.konstrukcyjno-budowlanej 3.instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i kanalizacyjnych, 4. instalacji w zakresie sieci wod-kan. i c.o. oraz posiadają aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego i opłacają składki na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej osób, ZNAJDOWANIE SIĘ PRZEZ WYKONAWCĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA, posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę: min. 100 000,00 zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia z art. 22 Pzp - załącznik nr 4 i załącznik nr 5. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnioną. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 6 do SIWZ Dokumenty potwierdzające, że projekty zostały wykonane należycie, potwierdzające wartość i min. 5 kategorię złożoności w grupie obiektów nr 8 (zdrowie i opieka społeczna) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik Nr 7 do SIWZ. Kserokopie uprawnień za poświadczeniem z oryginałem oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego i opłacaniu składki na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej osób, Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Pełnomocnictwo do podpisywania oferty o ile to nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssk.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach