Przetargi.pl
Opracowanie projektu zagospodarowania terenu w ramach zadania: „Budowa placu zabaw w Woskowicach Małych”

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 190 359 , fax. 774 104 841
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 774 190 359, fax. 774 104 841
    REGON: 52451300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu zagospodarowania terenu w ramach zadania: „Budowa placu zabaw w Woskowicach Małych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 71420000 - 8 Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu Opracowanie projektu zagospodarowania terenu w ramach zadania: Budowa placu zabaw w Woskowicach Małych. Określenie przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu zagospodarowania terenu, stanowiącego załącznik do zgłoszenia zamiaru przystąpienia do wykonania robót budowlanych - budowy placu zabaw w Woskowicach Małych. Lokalizacja: Woskowice Małe, gmina Namysłów, powiat namysłowski, województwo opolskie, działka nr 82 k. m. 1. Zamawiający zapewnia wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, mapę do celów projektowych w skali 1:500 oraz możliwość zapoznania się z terenem. Pozostałe dokumenty i materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje we własnym zakresie, a ich koszt uwzględni w cenie oferty. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: • uzyskanie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego procesu projektowego, • uzyskanie niezbędnych uzgodnień i opinii do realizacji inwestycji, • sporządzenie projektu zagospodarowania terenu (działki) wraz z elementami jego wyposażenia w trzech egzemplarzach w formie papierowej. Zakres rzeczowy, który należy ująć w projekcie zagospodarowania terenu, obejmuje w szczególności: • wykonanie bezpiecznej nawierzchni piaskowej zamkniętej obrzeżem betonowym wokół istniejących urządzeń zabawowych, • wykonanie w środkowej części działki nasypu uformowanego w sposób naturalny (m. in. z ziemi pozyskanej z korytowania pod bezpieczną nawierzchnię piaskową), w obrębie którego mają się znaleźć: przejścia tunelowe, zjeżdżalnie, trap drewniany do wspinania z liną lub ścianka wspinaczkowa, wejście ze schodkami terenowymi z drewna, • montaż linarium, • montaż ścieżki zdrowia z drewnianych pniaków o różnej wysokości, • wykonanie labiryntu z żywopłotu (z roślin bezpiecznych dla dzieci), • wykonanie miejsca na ognisko wraz ze strefą wypoczynku ze stołem piknikowym i ławkami (ławki drewniane rzeźbione) oraz koszami na odpady. Elementy wyposażenia mają być wykonane głównie z produktów naturalnych oraz mogą zawierać materiały z recyklingu. Uwagi: 1) Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu rzeczowego, jedynie za zgodą Zamawiającego. 2) Wykonawca oświadcza, że dokumentacja będzie uzgadniana z Zamawiającym w zakresie rozwiązań funkcjonalnych, materiałowych i kosztowych na każdym etapie projektowania. Wykonawca zapewnia, że dokumentacja nie będzie naruszała praw autorskich innych osób lub podmiotów, w tym również będzie wolna od innych wad prawnych i fizycznych, które mogłyby spowodować odpowiedzialność Zamawiającego. 3) Wykonawca zobowiązany jest w ramach ceny ofertowej do wyjaśnienia wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań oraz uzupełnienia szczegółów dokumentacji projektowej, między innymi przy zgłoszeniu zamiaru przystąpienia do wykonania robót budowlanych. Usuwanie braków lub błędów w dokumentacji nie stanowi nadzoru autorskiego, lecz będzie wykonywane w ramach odpowiedzialności Wykonawcy za należyte wykonanie dokumentacji projektowej. 4) Przedmiot zamówienia należy wykonać w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r. poz. 1065 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), wszelkimi niezbędnymi przepisami z zakresu prawa budowlanego, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska i obowiązującymi standardami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: wykonanie dokumentacji projektowych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz. 3. Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71420000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach