Przetargi.pl
Opracowanie projektu wykonawczego wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego na zadanie pn. Modernizacja budynku wielofunkcyjnego polegającego na ociepleniu budynku będącego współwłasnością Województwa Warmińsko - Mazurskiego i Powiatu Nidzickiego wraz z wymianą schodów i wykonaniem zadaszenia schodów prowadzących do kotłowni i archiwum, będącego w trwałym zarządzie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie oraz Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy

Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 29
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6252313 , fax. 089 6254129
  • Data zamieszczenia: 2014-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy
    ul. Kolejowa 29 29
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6252313, fax. 089 6254129
    REGON: 51075050000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu wykonawczego wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego na zadanie pn. Modernizacja budynku wielofunkcyjnego polegającego na ociepleniu budynku będącego współwłasnością Województwa Warmińsko - Mazurskiego i Powiatu Nidzickiego wraz z wymianą schodów i wykonaniem zadaszenia schodów prowadzących do kotłowni i archiwum, będącego w trwałym zarządzie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie oraz Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 207000 euro Wykonanie projektu modernizacji budynku wielofunkcyjnego polegającej na jego ociepleniu wraz z wymianą schodów i wykonaniem zadaszenia schodów do kotłowni i archiwum. 1.1. Dokumentacja powyższa powinna być opracowana zgodnie z wymaganiami: - ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717); - ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późniejszymi zmianami); - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133); - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072) - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 627); - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389); - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126); oraz innymi aktami prawnymi powiązanymi z w/w oraz obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej, a także powinna zawierać wymagane opinie, uzgodnienie i sprawdzenie potwierdzające prawidłowość i zgodność z przepisami rozwiązań zawartych w projekcie. 1.2. Stan istniejący. Budynek wielofunkcyjny wybudowany w latach siedemdziesiątych ubiegłego wieku Nidzicy, przy ul. Kolejowej 29, na działce nr 184/21, jest użytkowany wspólnie przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie Rejon Dróg w Nidzicy i Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy. Został on pierwotnie zaprojektowany jako baza Powiatowego Zarządu Dróg Lokalnych. Budynek o rzucie w kształcie litery L, podzielono na dwie bryły: a/ część biurowa trzykondygnacyjna (jedna kondygnacja podziemna) z dachem płaskim jednospadowym, b/niepodpiwniczona część garażowo-magazynowa z zapleczem socjalnym, jednokondygnacyjna, pokryta dachem płaskim dwuspadowym. Ściany konstrukcyjne budynku wykonano z cegły kratówki gr. 38 cm wykończone z zewnątrz tynkiem cementowo - wapiennym trzywarstwowym, stropy i stropodachy typu DZ3 o rozpiętości 6 m. Część garażowo - magazynowo posiada częściowo ocieplone ściany zewnętrzne, stolarka okienna w całym obiekcie została wymieniona na stolarkę z PCV. Ogólna powierzchnia użytkowa budynku wynosi ok. 930,0 m2, w tym część ocieplona o pow. użytkowej ok. 140 m2. Obiekt jest wyposażony we wszystkie instalacje: wodno-kanalizacyjną, elektryczną i teletechniczną. Ogrzewanie budynku olejem opałowym z lokalnej kotłowni, znajdującej sią w piwnicy części biurowej. Dokumentacja techniczna budynku jest dostępna w siedzibie Zamawiającego. 1.3. Stan projektowany. Zamawiający planują wykonanie termomodernizacji budynku polegającej na ociepleniu ścian zewnętrznych, z wyłączeniem części już ocieplonej, oraz ociepleniu stropodachu zarówno na części biurowej jak i garażowo - magazynowo - socjalnej. Ponadto opracowanie projektowe powinno zawierać: - projekt remontu schodów zewnętrznych do wejścia głównego, - wymianę drzwi wejściowych głównych do budynku, - wymianę lub likwidację naświetli w części garażowej, - wymianę obróbek blacharskich, - przebudowę schodów do kotłowni od strony zachodniej budynku wraz z montażem zadaszenia., - remont schodów do archiwum od strony wschodniej budynku, - likwidację schodów zewnętrznych od strony wschodniej, - remoncie kominów, - poprawę funkcjonowania instalacji co w części garażowo - magazynowo - socjalnej, - obliczenie mocy kotła instalacji co po termomoderniacji dla całego obiektu, - wymianę instalacji odgromowej, Ocieplenie ścian należy przewidzieć poniżej poziomu przemarzania gruntu z przemurowaniem części ściany w kotłowni oraz wykonaniem nowej opaski odwadniającej. 2. Dokumentacja projektowa powinna zawierać: - Projekt wykonawczy - 5 egz., zawierający: Opis techniczny planowanych robót, Obliczenia , Część rysunkową - Szczegółowe specyfikacje techniczne, - Kosztorys ofertowy (ślepy) zgodny z SST wraz z przedmiarem robót w układzie specyfikacyjnym, - Kosztorys inwestorski w układzie specyfikacyjnym - 2 egz. Do Wykonawcy należy także wykonanie: - projektu instalacji odgromowej , - wykonanie obliczeń kotła co po wykonaniu termomodernizacji, - materiałów umożliwiających realizacje robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego - informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126). Kosztorys inwestorski powinien być sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389). Dokumentacja wykonawcza powinna zostać wykonana w sposób umożliwiający etapowanie robót. 3. Uzgodnienia 1. Po podpisaniu umowy Zamawiający pisemnie upoważni Wykonawcę do występowania we wszelkich czynnościach formalno-prawnych i administracyjnych związanych z realizacją przedmiotu umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich niezbędnych uzgodnień branżowych oraz wszelkich innych pozwoleń wymaganych przepisami. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania wszelkich wyjaśnień i uzupełnień do wykonanego projektu niezbędnych do wydania pozwoleń wymaganych przepisami. 4. Nadzór inwestorski 1. Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego będzie zgodny z art. 25 ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane. 2. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane do wykonania przedmiotu umowy 3. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru, w szczególności należy: a. Reprezentowania Zleceniodawcy na budowie przez sprawowanie kontroli prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z projektem budowlanym oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej. b. Sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie. c. Sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. d. Udział w odbiorze końcowym. e. Potwierdzanie usunięcia wad oraz potwierdzanie obmiaru robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót. f. Informowanie Zleceniodawcy o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713100007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną