Przetargi.pl
Opracowanie projektu, wydrukowanie, opublikowanie materiału oraz zapewnienie kolportażu wkładek informacyjno - promocyjnych o Programie Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013

Województwo Małopolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
    ul. Basztowa 22 22
    31-156 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
    REGON: 35155428700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu, wydrukowanie, opublikowanie materiału oraz zapewnienie kolportażu wkładek informacyjno - promocyjnych o Programie Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu, wydrukowanie, opublikowanie materiału oraz zapewnienie kolportażu ośmiostronicowych kolorowych trzech różnych wkładek informacyjno - promocyjnych o Programie Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, w lokalnym dodatku dziennika ukazującym się w zasięgu województwa małopolskiego w nakładzie nie mniejszym niż 30 000 egzemplarzy. Zamawiający wymaga wydania w roku 2009 trzech 8 - stronicowych, pełno kolorowych wkładek informacyjno - promocyjnych oraz zamieszczenie 6 reklam promujących wkładki (po 2 reklamy na każdą wkładkę). 1.1. Zamawiający wymaga aby wkładki i reklamy promujące nie były publikowane w dzienniku o charakterze rozrywkowym, sportowym lub motoryzacyjnym. 1.2 Szczegółowy opis produktu zamówienia dla wkładek: Objętość: 8 - stronicowy, pełnokolorowy, format A3; Materiały: dostarcza Zamawiający pocztą elektroniczną; Termin składu: dwa dni przed terminem wydruku; Termin dokonywania ewentualnych poprawek: zgodnie z umową; Skład : Zapewnia Wydawca; Korekta: Zapewnia Wydawca; Papier: gazetowy o minimalnej gramaturze: papier lepszej jakości. Warunki płatności: przelewem, w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury VAT, nie później niż do 31 grudnia 2009r.; Terminy publikacji: Listopad - 2 wkładki; Grudzień - 1 wkładka; Nakład: nie mniejszy niż 30 000 egzemplarzy wkładki. 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla reklam promujących: Wykonawca przyjmie do zamieszczenia sześciu reklam promujących wkładkę informacyjno - promocyjną na pierwszej stronie gazety, o wielkości nie mniejszej niż 45,0 mm x 55,0 mm w określonych dniach z Zamawiającym. 2. Uwagi dla Wykonawców: 2.1 Wykonawca zobowiązany będzie do: a) Przygotowania projektu reklamy prasowej w oparciu o dostarczone przez Zamawiającego materiały; b) Wprowadzenie poprawek zgodnie z sugestiami Zamawiającego; c) Korekty wydawniczej oraz językowej: ortograficznej, na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego; d) Obróbki graficznej dostarczonego przez Zamawiającego materiału; e) Zamieszczenia tekstów dostarczonych przez Zamawiającego w gotowym projekcie reklamy prasowej; f) Zamieszczenie zdjęć przygotowanych przez Zamawiającego. 2.2 Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia w Wydawnictwie logotypów Unii Europejskiej, Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, Leader, Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego. Wzory nadruków logotypów (załącznik nr 1 do umowy) - zgodnych z księgą wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, określającego wymogi promocji unijnego źródła dofinansowania zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego w formie elektronicznej (JPG, Corel). 2.3 Przed przystąpieniem do druku Wkładki, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ostateczny projekt opracowanych przez Wykonawcę Wkładek i reklam promujących do akceptacji pocztą elektroniczną. 2.4 Zamawiający wymaga aby wkładki były publikowane w dzienniku nie mającym charakteru rozrywkowego, sportowego lub motoryzacyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798240006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy: a) Wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w realizacji w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zapewnienie wydania dwóch usług publikacji wkładki w wydaniu dziennika ukazującym się na terenie Województwa Małopolskiego o nakładzie nie mniejszym niż 30 000 egzemplarzy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty dostarczone do oferty, a których wykaz zawiera pkt. VII niniejszej specyfikacji. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo), chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Warunki udziału w postępowaniu, dotyczące wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usług stanowiącym przedmiot zamówienia (z uwzględnieniem zapisów pkt. VI ppkt 1 litera a) niniejszej specyfikacji, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 6 do SIWZ. 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, mając na uwadze, że warunki w zakresie wymaganego doświadczenia wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. VII ust. 1 lit. a), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 4. Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego - załącznik Nr 3. 5. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie - art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 189 poz. 1158 z późniejszymi zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach