Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3592048 , fax. 032 3592048
- Data zamieszczenia: 2009-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12 12
40-007 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 3592048, fax. 032 3592048 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu wielobranżowego wykonawczego na przeprowadzenie modernizacji infrastruktury laboratoriów dydaktycznych dla obiektu Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie projektu wielobranżowego wykonawczego na przeprowadzenie modernizacji infrastruktury laboratoriów dydaktycznych dla obiektu Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742220001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 000 PLN ( słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
1. określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV SIWZ,
3. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub umowę, zawierającą takie pełnomocnictwo (sporządzone wg. Zasad, o których mowa w cz. II pkt.3).
4. wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w niżej wymienionych specjalnościach i zakresach robót:
4.1 architektonicznej,
4.2 konstrukcyjno - budowlanej,
4.3 instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wewnętrznych instalacji sanitarnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
4.4 instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Osoby wymienione w pkt. 4 muszą przynależeć do Regionalnej Izby Architektów oraz posiadać aktualne ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wymagane odpowiednimi przepisami.
Zgodnie z art. 106 w/w Ustawy Prawo Budowlane osoby posiadające uprawnienia w zakresach sprzed jej wprowadzenia zachowują je w niezmienionym brzmieniu więc w przypadku uprawnień wydanych na podstawie przepisów wcześniejszych Zamawiający będzie oceniał zakres przedmiotowy określony w tych uprawnieniach.
5. wykazać, iż posiada doświadczenie w wykonaniu usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, t.j wykonał co najmniej dwa projekty budowlane wykonawcze budowy/rozbudowy/modernizacji obiektu kubaturowego o kubaturze nie mniejszej niż 10.000 m3 wraz z niezbędnymi instalacjami bytowymi i technologicznymi.
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1, warunek wymieniony w punkcie 4 i 5 muszą spełniać Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia//niespełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołaczonych do oferty. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty:
6. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1b do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 6, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian. (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku pkt. 6, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianami.).
8.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodny z Załącznikiem nr 1d (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ.
7.1. lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.7 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
9. Dokumenty potwierdzające, iż osoby które będą wykonywać niniejsze zamówienia, posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia tj :
9.1. Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej,
9.2. Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej
9.3. Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wewnętrznych instalacji sanitarnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
9.4. Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
Wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Architektów.
10. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny z Załącznikami nr 1c (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ, oraz załączenia dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie.
Dokumenty wymienione w pkt. 7-10, należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 6 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 7, muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie prac projektowych dla zadania inwestycyjnego -Likwidacja niskiej emisji zanieczyszczeń w centrum Cieszyna - etap I- dla 5 budynków wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji
Dodano: 2015-06-23 - Wykonanie prac projektowych dla zadania inwestycyjnego -Likwidacja niskiej emisji zanieczyszczeń w centrum Cieszyna - etap I- dla 26 budynków wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji.
Dodano: 2015-05-22 - Zaprojektowanie i wykonanie wielobranżowej modernizacji (adaptacji) VIII piętra (z wyłączeniem zespołu pomieszczeń przy ścianie zewnętrznej kierunku zachodniego wraz z korytarzem) budynku B dla potrzeb Oddziału Otorynolaryngologii oraz adaptacji pomieszczeń budynku C2, po dyslokacji Oddziału Otorynolaryngologii w celu utworzenia 30-łóżkowego Oddziału Medycyny Paliatywnej
Dodano: 2013-12-17 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego p.n. Budowa budynku wielorodzinnego z mieszkaniami socjalnymi przy ul. Wiślańskiej w Cieszynie na dz. nr 17 obr. 74
Dodano: 2013-11-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych objętych decyzjami Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Bytomiu
Dodano: 2013-09-10 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych objętych decyzjami Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Bytomiu
Dodano: 2013-07-15 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy części pomieszczeń poziomu 1 bloku łóżkowego A na aptekę szpitalną Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu wraz z przeprowadzeniem inwentaryzacji stanu istniejącego
Dodano: 2012-02-22 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla budynku dydaktycznego przy ul. 1 Maja 61 w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2011-09-06 - Wykonanie projektu wymiany instalacji gazowej dla budynku mieszkalnego - wielorodzinnego w Tychach, przy ul. Cyganerii 37-47
Dodano: 2011-07-07 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego p.n. Budowa budynku zbiorowego zamieszkania z małymi samodzielnymi lokalami socjalnymi przy ul. Wiślańskiej w Cieszynie na dz. nr 14 obr. 74
Dodano: 2010-11-19