Przetargi.pl
Opracowanie projektu termomodernizacji budynku A w kompleksie budynków CPR ul. Wiśniowa 13a w Poznaniu

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48618541300 , fax. +48618541204
  • Data zamieszczenia: 2016-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. +48618541300, fax. +48618541204
    REGON: 000514331
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu termomodernizacji budynku A w kompleksie budynków CPR ul. Wiśniowa 13a w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynku A w kompleksie budynków CPR ul. Wiśniowa 13a w Poznaniu oraz pełnienie nadzoru autorskiego. 2. Opis przedmiotu zamówienia: CELEM PROJEKTU JEST DOSTOSOWANIE STOLARKI ALUMINIOWEJ W FASADACH SZKLANYCH BUDYNKU „A” DO SPEŁNIANIA NORM CIEPLNYCH – AKTUALNIE STOLARKA JEST POWYŻEJ 1,5 W/K2- dot. pkt. 7. ZAKRES: 1) Zaprojektowanie wymiany elewacji szklanej tylnej (stolarki aluminiowej wraz z fasadą) w budynku „A”; 2) Zaprojektowanie wymiany elewacji szklanej przedniej (stolarki aluminiowej wraz z fasadą) w budynku „A”; 3) Zaprojektowanie wymiany okien w tylnej elewacji (nie związanych z fasadą)- z dostosowaniem do całości obiektu; 4) Zaprojektowanie wymiany okien w przedniej elewacji (nie związanych z fasadą)- z dostosowaniem do całości obiektu; 5) Opracowanie oddzielnych dla wymienionych 4 punktów dokumentacji obejmującej: projekty, kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót oraz STWiOR – wszelkiej dokumentacji umożliwiającej etapowanie zadania oraz przygotowanie dokumentacji, potrzebnej do uzyskania ewentualnych wymaganych prawem pozwoleń na budowę. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację w 4 egzemplarzach w wersji papierowej i w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej modyfikowalnej w formacie dwg oraz niemodyfikowalnej w formacie pdf. 6) Ponadto projektant uwzględni w dokumentacji prace związane z obróbką ścian po montażu stolarki wewnątrz pomieszczeń; 7) Przy projektowaniu należy wziąć pod uwagę konieczność spełniania norm cieplnych dla stolarki dla tego typu budynków; 3. Zakres pełnienia nadzoru autorskiego obejmuje: 1) udzielanie Zamawiającemu wyjaśnień i odpowiedzi na ewentualne zapytania złożone w prowadzonym postępowaniu przetargowym (postępowaniach) na prace budowlane, 2) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji na podstawie wykonanego Przedmiotu umowy, tj.:, a) kontrolowanie zgodności prowadzonych prac z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa i normami, b) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu budowlano-wykonawczego i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej, c) uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych, d) ewentualna korekta opracowania w przypadku jego wad, braków uniemożliwiających realizację robót budowlanych, e) nadzorowanie, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego, f) udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, uczestnictwo w odbiorach robót zanikających oraz w odbiorze końcowym robót. 3) w razie konieczności weryfikację złożonych ofert w zakresie przedmiotu zamówienia, 4) jednokrotną aktualizację kosztorysów inwestorskich na wniosek Zamawiającego w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia złożenia wniosku przez Zamawiającego mailowo lub pisemnie. 4. Dokumentacja powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć tj.: jako opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane do przeprowadzenia przetargu w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych, jako podstawa do realizacji pełnego zakresu robót budowlanych. 5. Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana z zachowaniem staranności oraz zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami. 6. Sporządzona dokumentacja musi być sporządzona z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. 7. Wykonawca jest zobowiązany przed przystąpieniem do sporządzania dokumentacji projektowej przeprowadzić wizję lokalną, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z Waldemarem Paternogą pod numerem tel. 61 8 549 972.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232130-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 500 zł (słownie: pięćset zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach