Przetargi.pl
Opracowanie projektu technicznego pod wodociąg Bąkowa - Kochanów - Sajdy - Czarnolas etap II

Urząd Gminy Ciepielów ogłasza przetarg

  • Adres: 27-310 Ciepielów, ul. Czachowskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 37 88 080 , fax. 048 37 88 080
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ciepielów
    ul. Czachowskiego 1 1
    27-310 Ciepielów, woj. mazowieckie
    tel. 048 37 88 080, fax. 048 37 88 080
    REGON: 00053744400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciepielow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu technicznego pod wodociąg Bąkowa - Kochanów - Sajdy - Czarnolas etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie: Opracowanie projektu technicznego pod wodociąg Bąkowa - Kochanów - Sajdy - Czarnolas etap II, składający się z sieci wodociągowej o łącznej długości około 23 km i 181 przyłączy. Projekt budowlano wykonawczy należy opracować zgodnie ze specyfikacją. Zakres opracowania dokumentacji należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072), który winien obejmować: 1. dokumentację projektową - służącą do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których jest wymagane uzyskanie pozwolenie na budowę, składającą się w szczególności z : a) projektu budowlanego - w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, b) projektu wykonawczego - w zakresie o którym mowa w § 5 rozporządzenia, c) przedmiaru robót - w zakresie o którym mowa w § 6 rozporządzenia, d) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 2. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Szczegółowe informacje co winna zawierać specyfikacja techniczna określa § 14 rozporządzenia. 3. kosztorys inwestorski - sporządzony na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym. Kosztorys inwestorski należy złożyć Inwestorowi w zamkniętej i zalakowanej kopercie . Dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych należy wykonać w ilości 4 egzemplarzy + 1 egz. w wersji elektronicznej (CD), natomiast kosztorys inwestorski w 1 egzemplarzu + wersja elektroniczna (CD). Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje ponadto: 4. przygotowanie materiałów do uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, jeżeli jest ona wymagana zgodnie z przepisami o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 5. uzyskanie informacji od organu właściwego potrzeby i określenia zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko. W razie konieczności - sporządzenie powyższego raportu. W przypadku jeżeli sporządzenie raportu nie jest wymagane sporządzenie informacji zawierających dane określone w art. 49 ust. 3 - ustawy 954 z dnia 18 maja 2005r. o zmianie ustawy - Prawo ochrony środowiska oraz niektórych innych ustaw, 6. przygotowanie materiałów do uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (jeżeli dotyczy), 7. przygotowanie materiałów do uzyskania pozwolenia na budowę , Przed złożeniem wniosku o decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego obejmującego swoim zakresem teren będący własnością Skarbu Państwa wykonawca dokumentacji winien bezwzględnie uzyskać dokument dysponowania gruntem w formie pisemnych zgód potwierdzonych przez Skarb Państwa, natomiast na teren nie będący własnością Skarbu Państwa należy uzyskać dokument dysponowania gruntem w formie pisemnych zgód potwierdzonych podpisem i numerem dowodu osobistego właściciela nieruchomości. Wszystkie materiały niezbędne do opracowania dokumentacji technicznej, materiały do projektowania m. in.. mapy syt. - wys. do decyzji o lokalizacji celu publicznego, decyzji środowiskowej, koszt wymaganych uzgodnień itp. oferent winien uwzględnić w podanej cenie ryczałtowej oferty. 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.: a) sporządzenie aktualnego wykazu właścicieli nieruchomości przez które przebiegać ma projektowana sieć wodociągowa z przyłączami (2 egz.), b) uzyskanie decyzji o ustaleniu inwestycji celu publicznego dla w/w zadania, c) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (jeżeli dotyczy), d) uzyskanie oświadczeń właścicieli nieruchomości przez które przebiegać ma projektowana sieć wodociągowa z przyłączami. e) opracowanie projektu budowlanego sieć wodociągowa z przyłączami (4 egz.) f) opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie szczegółowości wymaganym do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń wynikających z przepisów i ustaw. Opracowanie powinno być opracowane w zakresie koniecznym do uzyskania pozwolenia na budowę dla całej inwestycji oraz ma stanowić materiał wyjściowy do realizacji inwestycji zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, g) wykonanie przedmiaru robót (4 egz.), h) opracowanie kosztorysu inwestorskiego dotyczącego budowy sieć wodociągowa z przyłączami, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (DZ. U. Nr 130, poz.1389 z późni. zm.) (1 egz.), i) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) . 2. Zakres rzeczowy zamówienia nie wyklucza wykonania innych niezbędnych opracowań wynikających z przepisów min. Prawa Budowlanego koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tego tytułu bez dodatkowego wynagrodzenia w ramach złożonej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713222003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia. 2. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: a) oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków, o których mowa w rozdziale V pkt. 1 (załącznik nr 4 do SIWZ), b) w celu potwierdzenia warunków, o których mowa w rozdziale V pkt 1 lit. a) i d): I. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; II. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; III. wykaz prac projektowych dotyczących przedmiotu zamówienia ( wraz z danymi dotyczącymi długości projektowanych sieci wodociągowych, ilości przyłączy oraz miejsc realizacji prac projektowych) - załącznik nr 4; IV. uprawnienia budowlane i zaświadczenie Okręgowej Izby Budowlanej o przynależności do izby załącznik nr 6 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 składane są w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Oferta musi zawierać: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty. 2. Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego 3. Parafowany na każdej stronie tekst umowy wg załączonego wzoru, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub własnoręczne oświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne. 6. Referencje.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciepielow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach