Przetargi.pl
Opracowanie projektu technicznego na wykonanie urządzeń wodnomelioracyjnych dla programu ochrony i regeneracji ekosystemów mokradłowych na terenie Nadleśnictwa Orneta. (2710/4/2010).

Nadleśnictwo Orneta ogłasza przetarg

  • Adres: 11-130 Orneta, ul. 1 Maja 26
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2421149 , fax. 055 2422902
  • Data zamieszczenia: 2010-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Orneta
    ul. 1 Maja 26 26
    11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2421149, fax. 055 2422902
    REGON: 17005387500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.lasy.gov.pl/orneta
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu technicznego na wykonanie urządzeń wodnomelioracyjnych dla programu ochrony i regeneracji ekosystemów mokradłowych na terenie Nadleśnictwa Orneta. (2710/4/2010).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Kod i nazwa dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: KOD CPV 74.23.22.00-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. Opracowanie projektu technicznego na wykonanie urządzeń wodnomelioracyjnych dla programu ochrony i regeneracji ekosystemów mokradłowych na terenie Nadleśnictwa Orneta (2710/4/2010) Przystosowanie zlewni małej retencji, położonej na terenie Obszaru Chronionego Krajobrazu Równiny Orneckiej, na działkach o nr ew. 3358, 3357, 3356, 3355, 3354, 3353/1, 3365, 3364, 3363/1, 3374, 3373/1 w obrębie geodezyjnym Nowy Dwór, gm. Orneta, Nadleśnictwo Orneta, leśnictwo Komasy, (zadanie XXII), woj. warmińsko-mazurskie. 2. Zamówienie obejmuje: Opracowanie projektu budowlanego na podstawie projektu wstępnej lokalizacji urządzeń wodno - melioracyjnych małej retencji (zadanie XXII) wraz z niezbędną dokumentacją oraz opracowanie raportu oddziaływania na środowisko, jeżeli będzie wymagany. Wstępna ilość urządzeń została określona na poziomie: - budowa progu (stopnia) 27 szt., - budowa oczek wodnych 9 szt., - budowa zastawek 27 szt. Ilość urządzeń może ulec zmianie po wykonaniu map sytuacyjno wysokościowych. Zamawiający zleci wykonawcy: a. Opracowanie projektu wykonawczego w zakresie j. w. z przedmiarem robót, b. Opracowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej c. Opracowanie operatu wodno prawnego, d. Złożenie dokumentów lub uzyskanie wymaganych pozwoleń (wodno prawnego i budowlanego lub zgłoszenia robót), e. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego, f. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, g. Opracowanie raportu oddziaływania na środowisko jeżeli będzie wymagany, h. Pełnienie nadzoru autorskiego. 3. Dokumentacja projektowa musi być wykonana w oparciu o: a) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072), ze szczególnym uwzględnieniem rozdziału 1 i 2 w/w rozporządzenia b) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389). c) Ustawę Prawo budowlane z dn. 07.07.1994r (tekst jednolity z 2000r. Dz. U. Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.) d) Ustawę Prawo wodne z dnia 18 lipca 2001r. tekst jednolity Dz. U. 2005, Nr 239, poz. 2019 z późn. zm.) e) Inne obowiązujące normy i przepisy. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia: - gwarancji jakości na opracowaną dokumentację na okres 2 lat od dnia końcowego protokółu odbioru dokumentacji. - rękojmi za wady dokumentacji projektowej do czasu wygaśnięcia odpowiedzialności Wykonawcy robót z tytułu rękojmi za wady obiektu lub robót wykonanych na podstawie tego projektu, jednak nie dłużej niż 7 lat od bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem wniosku o uzyskanie pozwolenia wodno prawnego w terminie do dnia 15.11.2010r. przekazać jeden egzemplarz projektu wykonawczego wraz z przedmiarem robót celem sprawdzenia go przez Zamawiającego. Zamawiający dokona sprawdzenia projektu i wniesie ewentualne uwagi w terminie nie dłuższym niż 14 dni. Opracowanie należy wykonać w: - 4 egzemplarzach - projekt budowlany, - 7 egzemplarzach - projekt wykonawczy wraz z przedmiarem robót, - 4 egzemplarzach - operat wodno prawny, - 3 egzemplarzach - kosztorys inwestorski i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz w wersji elektronicznej na płycie CD projekt wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz kosztorys inwestorski w formacie MS - Office (.doc, .xls) lub Adobe Acrobat (.pdf). Elementy graficzne dokumentacji należy przedłożyć w postaci plików w powszechnie rozpoznawalnych formatach (.bmp, .tif, .jpg, .gif) bądź dołączyć oprogramowanie pozwalające odczytać te pliki. Uwaga! Zamawiający wymagać będzie, aby Projektant w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót określił właściwości urządzeń i materiałów za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane (bez podania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia) w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych i ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Powyższy wymóg uzasadniony jest tym, że stwarzanie sytuacji powodującej pośrednio lub bezpośrednio narzucenie Wykonawcom robót przez podmioty trzecie konieczności dokonania zakupu u danego przedsiębiorcy poprzez podawanie w dokumentacji technicznej znaków towarowych, patentów, lub pochodzenia urządzeń lub materiałów stanowi tzw. czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742322006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.lasy.gov.pl/orneta
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach