Urząd Miasta Płocka ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Stary Rynek 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 3671598 , fax. 024 3671598, 3671615
- Data zamieszczenia: 2009-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Płocka
ul. Stary Rynek 1 1
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 024 3671598, fax. 024 3671598, 3671615
REGON: 00059286800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu technicznego monitoringu inklinometrycznego przemieszczeń Skarpy Wiślanej, zainstalowanie czterech inklinometrów na odcinku od budynku sądów do schodów w Jarze Kazimierza ze szczególnym uwzględnieniem ulicy Piekarskiej. Wykonanie pomiaru zerowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1.opracować projekt na wykonanie instalacji czterech kolumn inklinometrycznych przeznaczonych do wgłębnego pomiaru przemieszczeń mas gruntu w obrębie skarpy; a)dokonać wyboru technologii (typ, model) urządzeń pomiarowych i rur inklinometrycznych oraz technologii wiercenia otworów w zależności od warunków geologiczno-inżynierskich w terenie celem zapewnienia jak najlepszej dokładności pomiarów; b)wskazać propozycje optymalnych lokalizacji punktów pomiarowych; c)dokonać analizy dostępnych materiałów archiwalnych z zakresu geologii oraz pozyskać aktualne dane o terenie w drodze wizji; d)dokonać niezbędnych uzgodnień, w tym z Miejskim Konserwatorem Zabytków w Urzędzie Miasta Płocka, z Zespołem Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Urzędzie Miasta Płocka oraz z Wydziałem Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Płocka - w zakresie ostatecznej lokalizacji inklinometrów. 2.wykonać instalację sieci monitoringu wgłębnego skarpy składającej sie z czterech kolumn inklinometrycznych (sondy inklinometryczne w otworach pomiarowych uzbrojonych rurami inklinometrycznymi), zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i z zachowaniem odpowiednich norm i przepisów branżowych; 3.przeprowadzić pierwszy pomiar (pomiar zerowy) na zainstalowanej sieci monitoringu inklinometrycznego celem ustalenia początkowego kształtu i orientacji poszczególnych otworów pomiarowych; 4.sporządzić pełną dokumentację z wykonanych pomiarów, zawierającą szczegółowe wnioski wypływające z otrzymanych wyników, obejmującą: wykresy przemieszczeń kumulacyjnych, przyrostów przemieszczeń w interwałach pomiarowych oraz wektorów przemieszczeń najważniejszych powierzchni poślizgu.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium- 1000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w ww. zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 3.1.Wykonawca musi dysponować: geologiem z uprawnieniami kategorii VII lub VI do opracowania projektu i dokumentacji, geologiem uprawnionym w odpowiednim zakresie do nadzorowania prac geologicznych wykonywanych w terenie 3.2. Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 zamówienie polegające na zainstalowaniu co najmniej 1 szt. inklinometru. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to: a) warunek określony w pkt 1) i 2) musi spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, b) warunek określony w pkt 3.1) i 4) muszą spełnić łącznie wszyscy Wykonawcy składających ofertę wspólną. c) warunek określony w pkt 3.2 musi spełniać co najmniej 1 z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie odpowiednich dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Zał. Nr 2 SIWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej dokument winni złożyć wszyscy Partnerzy składający ofertę wspólną na jednym formularzu lub lider konsorcjum w imieniu wszystkich członków. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty wspólnej dokument winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. 3. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zał. Nr 3. 4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień przez geologów. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Załączniku Nr 5 do SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej robót budowlanych, pełnienie nadzoru autorskiego i zrealizowanie robót budowlanych, zgodnie z wykonaną dokumentacją, dla zadania p.n. Wzmocnienie konstrukcji budynku magazynu dekoracji teatralnych wraz z zabezpieczeniem budynku przed korozją, usytuowanego przy ul. Powstańców 3 w Ząbkach k. Warszawy
Dodano: 2016-06-22 - Wykonanie opracowania pt. Audyt BRD przejść dla pieszych bez sygnalizacji świetlnej na drogach zarządzanych przez ZDM dzielnicach Śródmieście, Ochota, Praga Południe pod kątem skuteczności oświetlenia tych przejść i zastosowanej organizacji ruchu
Dodano: 2016-02-25 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej robót budowlanych, pełnienie nadzoru autorskiego i zrealizowanie robót budowlanych, zgodnie z wykonaną dokumentacją, dla zadania p.n. Wzmocnienie konstrukcji budynku magazynu dekoracji teatralnych wraz z zabezpieczeniem budynku przed korozją, usytuowanego przy ul. Powstańców 3 w Ząbkach k. Warszawy
Dodano: 2015-10-21 - Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn.: Rozwój jakościowy płońskiego obszaru funkcjonalnego, w tym rewitalizacja przestrzeni architektonicznej, kulturowej i krajobrazu
Dodano: 2015-10-20 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej robót budowlanych, pełnienie nadzoru autorskiego i zrealizowanie robót budowlanych, zgodnie z wykonaną dokumentacją, dla zadania p.n. Wzmocnienie konstrukcji budynku magazynu dekoracji teatralnych wraz z zabezpieczeniem budynku przed korozją, usytuowanego przy ul. Powstańców 3 w Ząbkach k. Warszawy
Dodano: 2015-09-25 - Wykonanie prac w systemie zaprojektuj i wybuduj dla projektu do budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy: Poprawa spójności sieci tras rowerowych na Nowej Pradze i Pelcowiźnie
Dodano: 2015-04-15 - Wykonanie prac remontowych w systemie zaprojektuj i wybuduj dla projektu do budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy: Sieć pasów rowerowych na Starej Pradze.
Dodano: 2015-04-15 - Wykonanie dokumentacji projektowych: 1. budowy ul. 5 KUD; 2. budowy ul. 7 KUD; 3. odwodnienia drogi na odcinku od ul. Relaksowej do skrzyżowania ulic 5KUD/7KUD w oparciu o ustalenia Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dawnej wsi Kabaty
Dodano: 2015-04-15 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w obrębie Magdalenka, gmina Lesznowola
Dodano: 2015-03-02 - Wykonanie dokumentacji projektowej wielobranżowej ul. Rosoła/ul. Relaksowej na odc. ul. Jeżewskiego - ul. Rosnowskiego w Warszawie
Dodano: 2015-01-30