Przetargi.pl
Opracowanie projektu systemu orientacji kierunkowej pomieszczeń w budynkach Kampusu Głównego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
  • Data zamieszczenia: 2019-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    Al. Racławickie 14
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
    REGON: 51406400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu systemu orientacji kierunkowej pomieszczeń w budynkach Kampusu Głównego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi opracowania projektu systemu orientacji kierunkowej pomieszczeń w budynkach Kampusu Głównego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie obejmuje sporządzenie dokumentacji projektu systemu orientacji kierunkowej pomieszczeń w budynkach Kampusu Głównego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II dla każdego z wymienionych etapów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem autorskich praw majątkowych i praw zależnych na wszystkich polach eksploatacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71242000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz „Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną” sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 3) Oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 niniejszej SIWZ; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 5) Próbki materiałów dotyczących systemu orientacji kierunkowej wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną. Próbki mają być wykonane zgodnie z opisem zamieszczonym w w/w Załączniku. Na ich podstawie Zamawiający dokona oceny oferty. Dostawa próbek odbywa się na koszt Wykonawcy, Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbek w ilości wskazanej w poszczególnych punktach z wszystkich wymienionych poniżej pozycji: Nazwa przedmiotu 1. Projekt/wzór tablic naściennych i wolnostojących w układzie modułowym (pdf z wzorem + zdjęcie realizacji) – 3 szt. 2. Projekt tablic wskazujących drogę do strategicznych miejsc i innych znaczących punktów kampusu (pdf z wzorem + zdjęcie realizacji) – 3 szt. 3. Projekt tablic kierujących do ważnych miejsc w budynkach (propozycja w pdfie) – 3 szt. 4. Projekt tablic zawierających znakowanie wskazujące np. toalet (propozycja w pdfie) – 3 szt. 5. Projekt nośników orientacji kierunkowej (tablice ogłoszeniowe, słupy informacyjne) (pdf z wzorem + zdjęcie realizacji) – 3 szt. 6. Projekt znakowania obejmującego swym zakresem znakowanie korytarzy, klatek schodowych, holi (pdf z wzorami – 3 szt.) 7. Projekt znakowania poziomego obejmującego swym zakresem sposoby wyznaczania obszarów pełniących określone funkcje (np. strefa miejsc palenia itp.) (pdf z wzorem + zdjęcie realizacji) – 3 szt. 8. Prezentacja tabeli kolorów systemu w popularnych systemach opisu barw dostosowanych do kolorystyki każdego budynku KUL (pdf z wzorem + zdjęcie realizacji) – 1 szt. 9. Prezentacja typografii i zasad jej stosowania, zestawu piktogramów i innych powtarzalnych graficznych elementów systemu. (propozycja w pdfie) – 3 szt. 10. Prezentacja kierunkowych form, kształtów i rozwiązań konstrukcyjnych, (propozycja w pdfie) – 3 szt. 11. Prezentacja próbek materiałów, tworzyw rekomendowanych do budowy elementów systemu na etapie jego wdrażania, z uwzględnieniem efektywności ekonomicznej i kosztowej proponowanych rozwiązań. (pdf z wzorem + zdjęcie realizacji) – 3 szt. Próbka ma pokazać jakość i estetykę wykonania materiałów dotyczących systemu orientacji kierunkowej. Próbki stanowią część oferty i będą podstawą do oceny oferty w kryterium „Jakość i estetyka wykonania” zgodnie z kryteriami opisanymi w Rozdziale XIV SIWZ. W przypadku braku którejkolwiek próbki oferta zostanie odrzucona. 6) Opis koncepcji, w której Wykonawca wskaże istotne punkty swojej metodologii, opisze planowany sposób realizacji zamówienia, zawierający wszystkie elementy wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach