Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska 9/11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (0-24) 364 01 20 , fax. (0-24) 367 19 10
- Data zamieszczenia: 2012-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
ul. Bielska 9/11 9/11
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. (0-24) 364 01 20, fax. (0-24) 367 19 10
REGON: 61020928000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd-plock.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu Systemu Informacji Miejskiej w Płocku - etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące poziomy informacji: P1 - informacja numerowa, P2 - informacja uliczna i o mostach, P4 - informacja kierująca pieszych oraz przygotowanie elektronicznej ewidencji oznakowania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712430003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd-plock.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną