Przetargi.pl
Opracowanie projektu Systemu Identyfikacji Miejskiej

Urząd Miasta Szczecin ogłasza przetarg

  • Adres: 70-456 Szczecin, ul. Armii Krajowej 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4245102 , fax. 091 4245104
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Szczecin
    ul. Armii Krajowej 1 1
    70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4245102, fax. 091 4245104
    REGON: 00059982400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu Systemu Identyfikacji Miejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie projektu Systemu Informacji Miejskiej Kod CPV 79341000 2. Zakres zamówienia obejmuje: opracowanie projektu Systemu Informacji Miejskiej, w tym systemu oznakowania komunikacji miejskiej . Celem projektu jest uporządkowanie zasad prezentowania informacji w przestrzeni publicznej poprzez ustandaryzowanie zidentyfikowanych elementów informacji występujących w przestrzeni Miasta oraz zasad poruszania się w niej, zwiększając bezpieczeństwo i budując jednolity wizerunek Miasta Szczecin spójny z wizją Floating Garden oraz Systemem Identyfikacji Wizualnej FG - 2050. Integralną częścią przedmiotu zamówienia są: 1. Raport otwarcia zawierający założenia merytoryczne wyznaczające kierunki projektowania 2. Koncepcja Systemu 3. Katalog Systemu Informacji Miejskiej Miasta Szczecin 4. Plan wdrożenia SIM 5. Dokumentacja projektu, wraz z dokumentacją związaną z przekazaniem autorskich praw majątkowych do całości dzieła wraz z uprawnieniami do adaptacji, modyfikacji i licencjonowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) dysponują lub będą dysponować minimum: - jedną osobą znającą w bardzo dobrym stopniu język angielski, - jedną osobą znającą w bardzo dobrym stopniu język niemiecki, - jedną osobą mającą doświadczenie w projektowaniu elementów małej architektury (zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca przedstawi, iż wskazana przez niego osoba wykonała co najmniej dwa pakiety zawierające minimum pięć różnych elementów małej architektury (dwa zrealizowane lub niezrealizowane projekty), - jedną osobą mającą doświadczenie w opracowaniu systemu informacji przestrzennej obejmującego swym zakresem w szczególności: piktogramy, tablice kierunkowe, tablice informacyjne (zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca przedstawi, iż wskazana przez niego osoba opracowała co najmniej dwa systemy informacji przestrzennej, każdy dla innego zleceniodawcy), - jedną osobą mająca doświadczenie w zarządzaniu projektem, koordynacji procesu, komunikacji z klientem, planowaniu poszczególnych etapów, nadzorze nad realizacją zapisów umowy (zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca przedstawi, iż wskazana przez niego osoba zarządzała co najmniej dwoma projektami o wartości min. 200.000 zł brutto), - jedną osobą mającą doświadczenie w obsłudze w zakresie komunikacji prasowej, przygotowywania komunikatów, organizacji spotkań z mediami, zarządzaniu informacją w sytuacji kryzysowej, planowaniu działań komunikacyjnych (zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca przedstawi, iż wskazana przez niego osoba prowadziła obsługę PR co najmniej jednego projektu o zasięgu ogólnopolskim Zamawiający uzna warunek za spełniony także, gdy np. jedna wykazana osoba będzie łącznie spełniać warunki wymagane dla więcej niż jednego opisanego powyżej zakresu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena koncepcji - metodologii Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/UMSzczecinBIP/chapter_11710.asp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną