Przetargi.pl
Opracowanie projektu sieci kanalizacji sanitarnej miejscowościach Rzuchów i Piskorowice oraz projektów rozbudowy sieci wodociągowej w miejscowościach Piskorowice i Rzuchów

Gmina Leżajsk ogłasza przetarg

  • Adres: 37-300 Leżajsk, ul. Opalińskiego 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 240 62 00 , fax. 017 240 62 48
  • Data zamieszczenia: 2010-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leżajsk
    ul. Opalińskiego 2 2
    37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 017 240 62 00, fax. 017 240 62 48
    REGON: 00054637700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lezajsk.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu sieci kanalizacji sanitarnej miejscowościach Rzuchów i Piskorowice oraz projektów rozbudowy sieci wodociągowej w miejscowościach Piskorowice i Rzuchów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1. dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz przepompowniami ścieków z zasilaniem energetycznym w miejscowościach Piskorowice i Rzuchów, 2. dokumentacji projektowej rozbudowy sieci wodociągowej w miejscowości Piskorowice. 3. dokumentacji projektowej rozbudowy sieci wodociągowej w miejscowości Rzuchów. Szczegółowy zakres opracowań obejmuje: 1) projekty budowlane opracowane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133), 2) projekty wykonawcze, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), 3) kosztorysy inwestorskie opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), 4) informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - na podstawie art. 21a ustawy z dnia 2 lipca 1994r. Prawo budowlane i przepisu wykonawczego, 5) wykonanie wszelkich pozostałych czynności, opracowań i uzgodnień niezbędnych do uzyskania wszystkich wymaganych prawem pozwoleń i decyzji w tym decyzji o pozwoleniu na budowę, w szczególności - w zależności od formy prawnej - uzyskanie decyzji administracyjnych lub zgód właścicieli działek w formie umów cywilno-prawnych z załącznikiem graficznym przedstawiającym przebieg kanalizacji i sieci wodociągowej, opracowanie dokumentacji geotechnicznej, przygotowanie materiałów do decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla sieci wodociągowej itd.), Dokumentacje projektowe należy sporządzić odrębnie dla każdego zadania. Dokumentacje projektowe nie mogą zawierać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zastosowanych materiałów i urządzeń. Dokumentację projektową (odrębnie dla każdego zadania) należy wykonać w ilościach: a) projekt budowlany - 4 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej, b) projekt wykonawczy - 3 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej, c) przedmiar robót - 1 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej, d) kosztorys inwestorski - 1 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej, e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej, f) dokumentacja geotechniczna - egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej. Formę elektroniczną dokumentacji projektowej należy zapisać w formacie pdf Zamawiający posiada decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Piskorowice i Rzuchów (załączniki 10 - 13 do siwz). Opracowana dokumentacja projektowa sieci kanalizacyjnej powinna być zgodna z tymi dokumentami. W przypadku konieczności wyjścia z projektowaną kanalizacją poza zakres określony w ww decyzjach, Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania - w ramach zaoferowanej ceny - niezbędnych materiałów koniecznych do ponownego przeprowadzenia postępowań o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Piskorowice obejmuje doprowadzenie sieci wodociągowej do przysiółka Mołynie i umożliwienie wykonania przyłączy wodociągowych do znajdujących się tam budynków. Sieć wodociągową należy prowadzić wzdłuż projektowanej sieci kanalizacyjnej zgodnie z przebiegiem wskazanym na załączniku nr 15 do decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego znak UG.PP.7331-97.1190507 z dnia 30.04.2007r. W czasie projektowania sieci wodociągowej należy uwzględnić uwarunkowania Miejscowowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego przyjętego Uchwałą Nr XVIII1022007 Rady Gminy Leżajsk z dnia 30.10.2007r. Zakres rozbudowy sieci wodociągowej w miejscowości Rzuchów obejmuje obszar przedstawiony na wg. załączniku nr 9 do siwz. Do zgód właścicieli działek (w tym także osób prawnych), które będą podstawą złożenia oświadczeń o prawie dysponowania nieruchomościami do celów budowlanych, należy dołączyć zestawienie zawierające imię i nazwisko (nazwę) właściciela nieruchomości, nr ewidencyjny działki oraz datę uzyskania zgody właściciela działki (datę zawarcia umowy). Zgody właścicieli nieruchomości należy uzyskać odrębnie dla każdej działki, z wyjątkiem właścicieli będących osobami prawnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713222003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złoty 00100 zł). Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Bank Pekao SA I O. w Leżajsku nr 45 1240 2630 1111 0000 3637 1846 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej: Opracowanie projektu sieci kanalizacji sanitarnej miejscowościach Rzuchów i Piskorowice oraz projektów rozbudowy sieci wodociągowej w miejscowościach Piskorowice i Rzuchów oraz włożyć do koperty zewnętrznej . Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: ­ odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ­ musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, ­ zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lezajsk.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach