Przetargi.pl
Opracowanie projektu rozbudowy sieci wod - kan w miejscowości Gniewczyna Łańcucka

Gmina Tryńcza ogłasza przetarg

  • Adres: 37-204 Tryńcza, Tryńcza 127
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6421221 , fax. 016 6421221
  • Data zamieszczenia: 2009-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tryńcza
    Tryńcza 127 127
    37-204 Tryńcza, woj. podkarpackie
    tel. 016 6421221, fax. 016 6421221
    REGON: 65090056500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tryncza.itl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu rozbudowy sieci wod - kan w miejscowości Gniewczyna Łańcucka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu projektów budowlanych rozbudowy sieci wodno - kanalizacyjnych w miejscowości Gniewczyna Łańcucka: teren przy drodze powiatowej P1 0518R relacji Gniewczyna Łańcucka - Świętoniowa po przeciwnej stronie od istniejącej sieci w kierunku Zakręcia. 2. Zakres zadań obejmuje również dołączenie do projektów pisemnych zgód (umów wejścia w teren) właścicieli wszystkich dziełek na których będzie projektowana sieć kanalizacyjna i wodociągowa. Należy opracować kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. Projekt należy opracować w wersji elektronicznej. Ponadto na etapie projektowania należy przedstawić koncepcję rozwiązania projektowego opracowania rozbudowy sieci wod-kan i okazać ją w terenie z udziałem przedstawiciela Zamawiającego, a wynikłe z tegoż okazania poprawki należy nanieść do ostatecznej wersji projektu. 3. W skład zamówienia wchodzą również wszystkie niezbędne opracowania (w tym geodezyjne, mapy do celów projektowych, wypisy z rejestru gruntów, warunki do projektowania od zarządców sieci, materiały do decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia ewentualne projekty organizacji ruchu, wszystkie opłaty związane z opracowaniem w/w projektów wraz z uzyskaniem pozwoleń na budowę m. in. uzgodnienia, ZUD, zezwolenia, opinie itp.). 4. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy - w/g załącznika nr 1, (wzór załączony do SIWZ). Dokumentację należy opracować w następującej ilości egz. : - projekt budowlany: 5 egz. - kosztorys inwestorski i przedmiar robót : 3 egz. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót: 2 egz. - wersja elektroniczna projektu budowlanego: 1 egz. 5. Projekty budowlane mają zawierać odrębnie niezbędne uzgodnienia, mają być zaopatrzone w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie projektanta że wykonane zostały zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, że zostały wydane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć, umożliwiając prawidłowe wykonanie inwestycji - co potwierdzone zostanie protokołem odbioru i przekazania dokumentacji. 6. W celu prawidłowego sporządzenia oferty należy dokonać wizji w terenie, koszt sporządzenia oferty i przeprowadzenia wizji terenowej leży po stronie Wykonawcy. Wizja lokalna nie musi być przeprowadzona w obecności przedstawiciela Urzędu Gminy, nie trzeba potwierdzać tego faktu w Urzędzie Gminy a tym samym nie ma konieczności dołączania oświadczenia o jej odbyciu do oferty. W zakres opracowania wchodzi również uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713222003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 2 ust. 1 pkt 1 - 3: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.,: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługi projektowe stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że projekty te zostały wykonane należycie - minimum dwa projekty odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć: 1.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługi projektowe stanowiące przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że projekty te zostały wykonane należycie - minimum dwa projekty odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (wzór formularza stanowi załącznik nr 2 do siwz). 2.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór formularza stanowi załącznik nr 4 do siwz); 2.3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2.4., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do projektowania w zakresie sieci instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tryncza.itl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach