Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu ogłasza przetarg
- Adres: 34-470 Czarny Dunajec, ul. Piłsudskiego 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2613540 , fax. 018 2613530
- Data zamieszczenia: 2012-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu
ul. Piłsudskiego 2 2
34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie
tel. 018 2613540, fax. 018 2613530
REGON: 49525000537757 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarny-dunajec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu rozbudowy i przebudowy Szkoły Podstawowej Nr 1 na Zespół Szkół Podstawowej i Gimnazjum w miejscowości Ciche - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu rozbudowy i przebudowy Szkoły Podstawowej Nr 1 na Zespół Szkół Podstawowej i Gimnazjum w miejscowości Ciche. 2. Projekt powinien być wykonany zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik Nr 8 do niniejszej specyfikacji. 3. Zamawiający wymagał będzie od firmy wyłonionej w ramach przetargu, opracowania do trzech koncepcji, z pośród których wybierze tę mającą być podstawą do sporządzenia końcowej dokumentacji. Koncepcja ta składać się będzie ze szkiców lub rysunków zagospodarowania budynku na działce, rozkładu pomieszczeń i elewacji (lub perspektyw, wizualizacji). W przypadku gdy żadna z przedstawionych koncepcji nie będzie odpowiadała Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia kolejnej koncepcji uwzględniającej wszystkie uwagi, zalecenia i wskazówki Zamawiającego. 4. Zamawiający żąda, by architektura budynku zespołu szkół, nawiązywała do istniejącego budynku Sali Gimnastycznej i architektury regionalnej. 5. Projektant w uzgodnieniu z inwestorem rozwiążę zagadnienia dotyczące ogrzewania budynku. W ramach opracowania należy rozwiązać kwestę funkcjonowania budynku Sali gimnastycznej w czasie prowadzenia robót budowlanych - dotyczy zasilania w energię elektryczna, wodę i ogrzewanie. Dobór rozwiązań na podstawie wspólnych konsultacji. 6. Zamawiający proponuje, aby dokumentacja projektowa była dwuetapowa. I etap opracowanie projektu budowlanego będącego podstawą do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę. II etap - opracowanie projektu wykonawczego uwzględniającego wszelkie niezbędne szczegóły konieczne do prawidłowego wykonania obiektu. Zastrzega się, iż w przypadku braków lub błednych rozwiązań w projekcie, które spowodują w czasie realizacji budowy dodatkowe koszty, będą finansowo obciążać projektanta. 7. W trakcie wykonywania zamówienia, Zamawiający upoważni Wykonawcę do występowania w imieniu Zamawiającego na każdym etapie postępowania administracyjnego o pozwolenie na budowę, w tym przed wszystkimi organami i instytucjami uzgadniającymi. 8. Po wykonaniu przedmiotu Wykonawca przeniesie na Zamawiającego prawa autorskie do dokumentacji projektowej w zakresie wykorzystania jej do wykonania robót budowlanych 9. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ma odpowiadać dokumentacji przetargowej. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania, 11. Przed złożeniem oferty Zamawiający proponuje zapoznanie się Oferenta z obiektem i terenem objętym zakresem opracowania projektu. 12. Szczegółowy zakres opracowania, wyszczególniona w załączniku nr 9 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742220007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składający ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości - 4.000,00 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarny-dunajec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną