Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie ogłasza przetarg
- Adres: 13-200 Działdowo, Lidzbarska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 236 972 239 , fax. 236 972 239
- Data zamieszczenia: 2019-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie
Lidzbarska 31
13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 236 972 239, fax. 236 972 239
REGON: 13038269900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzddzialdowo.home.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu na ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1365 N dr.woj. 544 Kurki-Petrykozy-gr.woj.(Łążek) od km 0+000 do km 10+407 o dł. 10,407km’’ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 2. Opracowanie projektu na ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1365 N dr.woj. 544 Kurki-Petrykozy-gr.woj.(Łążek) od km 0+000 do km 10+407 o dł. 10,407km’’ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w – Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ. 3. Nazwa i kod opisujące przedmiot zamówienia (CPV): 71320000-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502 z póź.zm.) osób wykonujących wszystkie czynności okreslone w zamówieniu. 6.1 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu wskazanym w SIWZ, umowie, w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu – których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 6.2 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, - rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 6.4 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium. Wadium wynosi: 2000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące /100)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - pełnomocnictwo;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych Powiatu Giżyckiego.
Dodano: 2024-03-06 - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa przebudowy dróg gminnych
Dodano: 2024-02-27 - Opracowanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenie Gminy Gizycko
Dodano: 2024-01-15 - Opracowanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenie Gminy Gizycko
Dodano: 2023-12-11 - Opracowanie i aktualizacja dokumentacji projektowej na potrzeby zadań realizowanych na przejściach granicznych znajdujących się na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
Dodano: 2023-10-18 - Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania: „Rozbudowa drogi krajowej nr 63 na odcinku Jeże - Wincenta” - II postępowanie
Dodano: 2023-09-18 - Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych Powiatu Giżyckiego.
Dodano: 2023-07-14 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy budynku nr 6 Szkoły Podstawowej w Szczęsnem, gm. Purda.
Dodano: 2023-07-03 - Opracowanie dokumentacji projektowej budowy leśnego ośrodka rehabilitacji dzikich zwierząt w Napromku.
Dodano: 2023-06-19 - Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę odcinka drogi powiatowej nr 1823N na odcinku Sulimy-Kożuchy Wielkie
Dodano: 2023-06-03