Przetargi.pl
Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Wągrowiec dla terenów położonych w obrębie miejscowości Łęgowo oraz Długa Wieś

Gmina Wągrowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Cysterska 22
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2680800 , fax. 067 2680803
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wągrowiec
    ul. Cysterska 22 22
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2680800, fax. 067 2680803
    REGON: 00054805700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Wągrowiec dla terenów położonych w obrębie miejscowości Łęgowo oraz Długa Wieś
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Wągrowiec zgodnie z podjętą uchwałą Rady Gminy Wągrowiec Nr XII/94/2007 z dnia 28 grudnia 2007r w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania prze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 4 000 PLN w terminie do 30 kwietnia 2009 roku do godziny 900. 2. Wadium może być wnoszone w formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - minimum 1 osoba należąca do Izby Urbanistów - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 plany miejscowe - na powierzchni minimum 50 ha (nowe plany lub zmiany planów) uchwalone i ogłoszone w tym jeden plan pod działalność gospodarczo - przemysłową. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Pzp. 2. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty poprzez stwierdzenie: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty: a) dowód wniesienia wadium, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1- 4) - wg załącznika nr 2 do SIWZ, d) oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w zakresie art. 24 ust. 1 i 2) - wg załącznik nr 3 do SIWZ, e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w zamówieniu, oraz informacjami na temat ich kwalifikacji do wykonania zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć zaświadczenia o przynależności w/w osób do Izby Urbanistów, f) wykaz części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom - wg załącznika Nr 5 do SIWZ, g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat zamówień, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg załącznik nr 6 do SIWZ. Do wykazu dołączyć należy dokumenty potwierdzające, że wymienione zamówienia zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wagrowiec.wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach