Przetargi.pl
Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla rejonu Pieszyce Środkowe - Dorotka - Piskorzów Górny.

Gmina Miejska Pieszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 58-250 Pieszyce, ul. Kościuszki 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8365487, 8365488 , fax. 074 8367230
  • Data zamieszczenia: 2009-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pieszyce
    ul. Kościuszki 2 2
    58-250 Pieszyce, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8365487, 8365488, fax. 074 8367230
    REGON: 89071784600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pieszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla rejonu Pieszyce Środkowe - Dorotka - Piskorzów Górny.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla rejonu Pieszyce Środkowe - Dorotka - Piskorzów Górny. Opis i miejsce realizacji zamówienia: Pieszyce, obręby: Środkowe, Piskorzów, Bratoszów, Dolne oraz Rościszów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, którzy, złożą ważną ofertę wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami do terminu podanego w SIWZ, posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy dostarczą wymagane dokumenty i oświadczenia zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt 1, 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r., poz. 605 ), tj.: 1) wypełniony formularz ofertowy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) dokument potwierdzający, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wraz z zaświadczeniami o wpisie do centralnego rejestru członków właściwej izby samorządu zawodowego z potwierdzeniem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (zaświadczenia powinny być aktualne na dzień otwarcia ofert); 4) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i 2 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; 5) wykaz zrealizowanych podobnych zamówień w ciągu ostatnich trzech lat (co najmniej 6) z podaniem ich wartości, datą i miejscem robót oraz referencjami - zestawienie należy sporządzić wg załącznika nr 4 do SIWZ; 6) zaakceptowany projekt umowy przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy; 7) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zgodnie z art. 23 ust. 1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pieszyce.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach