Przetargi.pl
Opracowanie projektu koncepcyjnego oraz programu funkcjonalno - użytkowego dla zaprojektowania i wykonania robót budowlanych polegających na budowie placówki opiekuńczo-wychowawczej typu socjalizacyjnego przy ul. Tynieckiej w Krakowie.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30529 Kraków, ul. Józefińska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6165482, 6165469 , fax. 126 165 428
  • Data zamieszczenia: 2017-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
    ul. Józefińska 14
    30529 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6165482, 6165469, fax. 126 165 428
    REGON: 35150530800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu koncepcyjnego oraz programu funkcjonalno - użytkowego dla zaprojektowania i wykonania robót budowlanych polegających na budowie placówki opiekuńczo-wychowawczej typu socjalizacyjnego przy ul. Tynieckiej w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opracowanie projektu koncepcyjnego budowy obiektu placówki opiekuńczo – wychowawczej typu socjalizacyjnego o powierzchni użytkowej ok 440 m2, wraz z zagospodarowaniem terenu, budową zjazdu z drogi publicznej, budową drogi dojazdowej, sieci wodociągowej i sieci gazowej oraz budową szczelnego zbiornika na ścieki. Na tym etapie wykonawca przeprowadzi również analizę możliwości realizacji obiektu w systemie pasywnym oraz porównanie kosztów jego realizacji w takim systemie do kosztów realizacji w technologii tradycyjnej. Decyzję odnośnie przyjętej technologii podejmie Zamawiający. 2. Szczególne wymogi Zamawiającego odnośnie projektowanego obiektu: 1) Realizacja w technologii pasywnej (jako wariant do rozpatrzenia na etapie projektu koncepcyjnego), z następującymi parametrami obiektu: a) Energia pierwotna zgodna z warunkami technicznymi na 01.01.2021, b) Energia użytkowa dla ogrzewania i wentylacji maks. 15 kWh na m² powierzchni w ciągu roku, c) Szczelność powietrzna według standardowej próby ciśnieniowej EN 13829 maks. 0,6 wymiany, d) Mostki termiczne liniowe maks. 0,01 W/(m*K) e) Współczynnik przenikania ciepła dla okien maks. 0,8 W/(m²*K). 2) Budynek przeznaczony na stały pobyt 14 podopiecznych oraz dodatkowo, wymiennie do 3 osób personelu placówki, 3) W budynku należy zapewnić stosowne pomieszczenia celem spełnienia wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie instytucjonalnej pieczy zastępczej. W zakres projektu koncepcyjnego wchodzi: 1) Sporządzenie mapy do celów projektowych, 2) Opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu, w tym przebiegu drogi dojazdowej oraz zjazdu z drogi publicznej oraz przebiegu infrastruktury technicznej (sieci i przyłącza), lokalizacji szczelnego zbiornika na ścieki, 3) Sporządzenie rysunków w zakresie rozwiązań architektonicznych budynku – elewacje, dach, rzuty kondygnacji z wykazem pomieszczeń i zestawieniem powierzchni. Wskazane rozwiązania mają uwzględniać uwarunkowania narzucone Decyzją Prezydenta Miasta Krakowa nr AU-2/6733/177/2016 z dnia 25.05.2016 r. o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w tym w szczególności w zakresie ograniczonej możliwości zagospodarowania terenu z uwagi na konieczność zachowania części drzewostanu. Wszystkie przyjęte rozwiązania mają być konsultowane z Zamawiającym, Wykonawca winien uwzględnić wszelkie uwagi Zamawiającego odnośnie przyjętych rozwiązań, o ile nie będą one stały w sprzeczności z obowiązującymi przepisami prawa , bądź postanowieniami w/w Decyzji Prezydenta Miasta Krakowa. 3. Wskazanie rodzaju i zakresu niezbędnych badań, uzgodnień, decyzji, opinii, pozwoleń itp., jakie należy uzyskać/ przeprowadzić celem uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz przeprowadzenia robót budowlanych. 4. Opracowanie programu funkcjonalno użytkowego w celu zlecenia wykonania obiektu, wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, w trybie zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego. 5. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego – oszacowanie planowanych kosztów robót budowlanych oraz prac projektowych, zgodnie z metodą wskazaną w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. 6. Sporządzenie wykazu materiałów, urządzeń i wyposażenia, które mają być użyte do realizacji robót budowlanych oraz w które ma być wyposażony budynek i które maja wpływ na jakość, trwałość, estetykę, ergonomię lub są konieczne z uwagi na specyfikę prac/obiektu/sposobu użytkowania. W wykazie tym należy podać markę i model urządzenia/materiału/wyposażenia oraz istotne parametry tych urządzeń/materiałów/wyposażenia z punktu widzenia ww. czynników (np. wymiary, wytrzymałość, klasę ścieralności, grubość itp.). Ponadto w zestawieniu mają bezwzględnie znaleźć się wszystkie materiały, urządzenia i sprzęty wskazane w projekcie koncepcyjnym. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia wszelkich uwag Zamawiającego odnośnie zakresu materiałów, urządzeń i wyposażenia, które winny się znaleźć w wykazie oraz sposobu ich opisu. 7. Weryfikacja i sprawdzenie dokumentacji projektowej opracowanej przez wykonawcę realizującego inwestycję w trybie zaprojektuj i wybuduj, w tym w szczególności weryfikacja: 1) Projektu budowlanego, 2) Projektów wykonawczych, 3) Wykazu materiałów, urządzeń i wyposażenia, 4) Innych opracowań, niezbędnych do przeprowadzenia zamierzenia inwestycyjnego. Jako weryfikację i sprawdzenie rozumie się cały proces zakończony akceptacją i przyjęciem dokumentacji – co może wiązać się z koniecznością jej kilkakrotnego sprawdzenia (po wprowadzeniu poprawek przez wykonawcę realizującego inwestycję).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.012,20 zł (słownie złotych: dwa tysiące dwanaście 20/100). 9.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach