Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg
- Adres: 43-100 Tychy, Filaretów
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2274091 w. 133, , fax. 322 273 145
- Data zamieszczenia: 2020-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
Filaretów 31
43-100 Tychy, woj. śląskie
tel. 032 2274091 w. 133, , fax. 322 273 145
REGON: 27117635800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.tychy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu kompleksowej termomodernizacji i modernizacji budynku Teatru Małego zlokalizowanego w Tychach przy ul. Ks. Kard. A. Hlonda 1 wraz z przebudową strefy wejściowej do budynku i zagospodarowaniem terenu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu kompleksowej termomodernizacji i modernizacji budynku Teatru Małego zlokalizowanego w Tychach przy ul. Ks. Kard. A. Hlonda 1 wraz z przebudową strefy wejściowej do budynku i zagospodarowaniem terenu, którym w imieniu Zamawiającego administruje Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, poprzez swoją jednostkę organizacyjną: Dział Techniczno-Eksploatacyjny z siedzibą w Tychach przy ul. Filaretów 31 3.2. Dodatkowe wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia. 3.2.1. Zamawiający proponuje wykonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. 3.2.2. Dokumentacja projektowa musi być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, tj. musi być opracowana należycie, gwarantować prawidłową wycenę i realizację robót budowlanych. Winna być opracowana w sposób eliminujący ryzyko wystąpienia robót dodatkowych, wynikających z jej niekompletności lub nieprawidłowości. Dokumentacja projektowa stanowi najistotniejszy element opisu przedmiotu zamówienia publicznego na roboty budowlane, zatem należy ją opracować zgodnie z: a) Zapisami dotyczącymi sposobu opisu przedmiotu zamówienia ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1609) c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowania kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r., poz. 1389), d) Wytycznymi wynikającymi z obowiązujących Norm i aprobat technicznych, e) Zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i ustalonymi zwyczajami. 3.2.3. W dokumentacji projektowej Wykonawca nie może wskazywać znaków towarowych, patentów, lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można jego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W takim przypadku Wykonawca dokumentacji musi wskazać parametry, które nie będą naruszały zasad uczciwej konkurencji, a także pisemne uzasadnienie specyfiki przedmiotu zamówienia uzasadniającej użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 3.2.4. W dokumentacji projektowej Wykonawca może opisać przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych lecz odniesieniu takiemu towarzyszyć muszą wyrazy „lub równoważne”. 3.2.5. Wszelkie dokumenty składające się na dokumentację projektową winny być sporządzone zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019r.o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062). 3.2.6. Przedmiot zamówienia składa się z zakresu podstawowego i zakresów objętych prawem opcji i obejmuje: 3.2.6.1 W zakresie podstawowym: opracowanie inwentaryzacji budynku z uwzględnieniem uwag stwierdzonych po przeprowadzeniu odkrywek, badań geologicznych i geotechnicznych gruntu m.in. w obrębie fundamentów i strefy wejściowej do budynku opracowanie audytu energetycznego, opracowanie projektu termomodernizacji wraz z robotami towarzyszącymi opracowanie inwentaryzacji instalacji wodno –kanalizacyjnej całej nieruchomości, opracowanie inwentaryzacji instalacji centralnego ogrzewania całej nieruchomości, opracowanie inwentaryzacji instalacji elektrycznej całej nieruchomości, opracowanie inwentaryzacji instalacji hydrantowej oraz p.poż całej nieruchomości opracowanie inwentaryzacji instalacji odgromowej, opracowanie projektu zagospodarowania terenu, opracowanie dokumentacji kosztorysowej, tj. przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego z wyodrębnionym zestawieniem materiałów, sporządzonego w technologicznej kolejności wykonania robót z podaniem podstaw wyceny, opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.2.6.2 Prawo opcji I Zamawiający zastrzega sobie wykonanie w prawie opcji odrębnych opracowań (dokumentacji projektowych oraz kosztorysowych) dotyczących: remontu pomieszczeń sanitarnych w MDK oraz Teatrze Małym; rozbudowy szatni dla wychowanków MDK; remontu garderób Teatru Małego; remontu drewnianych podestów nad sceną Teatru Małego; robót malarskich sufitu i ścian widowni Teatru Małego; Zakres dokumentacji objętej prawem opcji obejmuje: opracowanie dokumentacji kosztorysowej, tj. przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego z wyodrębnionym zestawieniem materiałów, sporządzonego w technologicznej kolejności wykonania robót z podaniem podstaw wyceny; opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.2.6.3 Prawo opcji II Zamawiający zastrzega sobie wykonanie w prawie opcji odrębnych opracowań (dokumentacji projektowej oraz kosztorysowej) na podstawie i w zakresie wynikającym z opracowania inwentaryzacji: opracowanie projektu wymiany instalacji wodno –kanalizacyjnej, opracowanie projektu wymiany centralnego ogrzewania, opracowanie projektu wymiany elektrycznej, opracowanie projektu wymiany instalacji hydrantowej oraz p.poż, opracowanie projektu wymiany instalacji odgromowej. Zakres dokumentacji objętej prawem opcji obejmuje: opracowanie dokumentacji kosztorysowej, tj. przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego z wyodrębnionym zestawieniem materiałów, sporządzonego w technologicznej kolejności wykonania robót z podaniem podstaw wyceny, opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. opracowanie dokumentacji powykonawczej 3.2.6.4 Prawo opcji III pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej (w przypadku, gdy Zamawiający pisemnie zobowiąże projektanta do sprawowania nadzoru autorskiego). opracowanie dokumentacji powykonawczej (w przypadku konieczności jej wykonania), a Zamawiający pisemnie zobowiąże Wykonawcę do jej sporządzenia 3.3. Szczegółowy zakres określa opis ogólny przedmiotu zamówienia, który stanowi załączniki do SIWZ 3.4. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71 24 00 00 – 2 – Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71 32 00 00 – 7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71240000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.3. Na zawartość oferty składa się: 10.3.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 10.3.2. Formularz oferty cenowej stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ. 10.3.3. Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa; 10.3.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 10.3.5. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.3. (jeżeli dotyczy); 10.3.6. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie programów funkcjonalno-użytkowych dla budowy chodników
Dodano: 2024-03-22 - Opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego na potrzeby dofinansowania Projektu pn. „Rozwój zeroemisyjnej mobilności nad Jeziorem Żywieckim i Międzybrodzkim”
Dodano: 2024-03-13 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie instalacji wentylacji i termoizolacji budynku przy ul. Sienkiewicza 106b”
Dodano: 2023-12-18 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja, modernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku położonego przy ul. Jagodowej 8 na lokale mieszkalne”
Dodano: 2023-12-07 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja i modernizacja budynku niemieszkalnego przy ul. Andersa 16”
Dodano: 2023-12-07 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja i modernizacja budynku przy al. Bielskiej 128 w Tychach”
Dodano: 2023-10-31 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja, modernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku położonego przy ul. Jagodowej 8 na lokale mieszkalne”
Dodano: 2023-10-02 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja i modernizacja budynku niemieszkalnego przy ul. Andersa 16”
Dodano: 2023-08-19 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja i modernizacja budynku niemieszkalnego przy ul. Andersa 16”
Dodano: 2023-08-10 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zad. inwestycyjnego: „Adaptacja części budynku biurowego położonego przy ul. Orzeszkowej 15 i al. Jana Pawła II 40 z przeznaczeniem na lokale mieszkalne”
Dodano: 2023-08-09