Przetargi.pl
Opracowanie projektu kompleksowej termomodernizacji i modernizacji budynku Teatru Małego zlokalizowanego w Tychach przy ul. Ks. Kard. A. Hlonda 1 wraz z przebudową strefy wejściowej do budynku i zagospodarowaniem terenu

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Filaretów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2274091 w. 133, , fax. 322 273 145
  • Data zamieszczenia: 2020-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    Filaretów 31
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 2274091 w. 133, , fax. 322 273 145
    REGON: 27117635800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.tychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu kompleksowej termomodernizacji i modernizacji budynku Teatru Małego zlokalizowanego w Tychach przy ul. Ks. Kard. A. Hlonda 1 wraz z przebudową strefy wejściowej do budynku i zagospodarowaniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu kompleksowej termomodernizacji i modernizacji budynku Teatru Małego zlokalizowanego w Tychach przy ul. Ks. Kard. A. Hlonda 1 wraz z przebudową strefy wejściowej do budynku i zagospodarowaniem terenu, którym w imieniu Zamawiającego administruje Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, poprzez swoją jednostkę organizacyjną: Dział Techniczno-Eksploatacyjny z siedzibą w Tychach przy ul. Filaretów 31 3.2. Dodatkowe wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia. 3.2.1. Zamawiający proponuje wykonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. 3.2.2. Dokumentacja projektowa musi być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, tj. musi być opracowana należycie, gwarantować prawidłową wycenę i realizację robót budowlanych. Winna być opracowana w sposób eliminujący ryzyko wystąpienia robót dodatkowych, wynikających z jej niekompletności lub nieprawidłowości. Dokumentacja projektowa stanowi najistotniejszy element opisu przedmiotu zamówienia publicznego na roboty budowlane, zatem należy ją opracować zgodnie z: a) Zapisami dotyczącymi sposobu opisu przedmiotu zamówienia ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1609) c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowania kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r., poz. 1389), d) Wytycznymi wynikającymi z obowiązujących Norm i aprobat technicznych, e) Zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i ustalonymi zwyczajami. 3.2.3. W dokumentacji projektowej Wykonawca nie może wskazywać znaków towarowych, patentów, lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można jego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W takim przypadku Wykonawca dokumentacji musi wskazać parametry, które nie będą naruszały zasad uczciwej konkurencji, a także pisemne uzasadnienie specyfiki przedmiotu zamówienia uzasadniającej użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 3.2.4. W dokumentacji projektowej Wykonawca może opisać przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych lecz odniesieniu takiemu towarzyszyć muszą wyrazy „lub równoważne”. 3.2.5. Wszelkie dokumenty składające się na dokumentację projektową winny być sporządzone zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019r.o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062). 3.2.6. Przedmiot zamówienia składa się z zakresu podstawowego i zakresów objętych prawem opcji i obejmuje: 3.2.6.1 W zakresie podstawowym:  opracowanie inwentaryzacji budynku z uwzględnieniem uwag stwierdzonych po przeprowadzeniu odkrywek, badań geologicznych i geotechnicznych gruntu m.in. w obrębie fundamentów i strefy wejściowej do budynku  opracowanie audytu energetycznego,  opracowanie projektu termomodernizacji wraz z robotami towarzyszącymi  opracowanie inwentaryzacji instalacji wodno –kanalizacyjnej całej nieruchomości,  opracowanie inwentaryzacji instalacji centralnego ogrzewania całej nieruchomości,  opracowanie inwentaryzacji instalacji elektrycznej całej nieruchomości,  opracowanie inwentaryzacji instalacji hydrantowej oraz p.poż całej nieruchomości  opracowanie inwentaryzacji instalacji odgromowej,  opracowanie projektu zagospodarowania terenu,  opracowanie dokumentacji kosztorysowej, tj. przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego z wyodrębnionym zestawieniem materiałów, sporządzonego w technologicznej kolejności wykonania robót z podaniem podstaw wyceny,  opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.2.6.2 Prawo opcji I Zamawiający zastrzega sobie wykonanie w prawie opcji odrębnych opracowań (dokumentacji projektowych oraz kosztorysowych) dotyczących:  remontu pomieszczeń sanitarnych w MDK oraz Teatrze Małym;  rozbudowy szatni dla wychowanków MDK;  remontu garderób Teatru Małego;  remontu drewnianych podestów nad sceną Teatru Małego;  robót malarskich sufitu i ścian widowni Teatru Małego; Zakres dokumentacji objętej prawem opcji obejmuje:  opracowanie dokumentacji kosztorysowej, tj. przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego z wyodrębnionym zestawieniem materiałów, sporządzonego w technologicznej kolejności wykonania robót z podaniem podstaw wyceny;  opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.2.6.3 Prawo opcji II Zamawiający zastrzega sobie wykonanie w prawie opcji odrębnych opracowań (dokumentacji projektowej oraz kosztorysowej) na podstawie i w zakresie wynikającym z opracowania inwentaryzacji:  opracowanie projektu wymiany instalacji wodno –kanalizacyjnej, opracowanie projektu wymiany centralnego ogrzewania,  opracowanie projektu wymiany elektrycznej,  opracowanie projektu wymiany instalacji hydrantowej oraz p.poż,  opracowanie projektu wymiany instalacji odgromowej. Zakres dokumentacji objętej prawem opcji obejmuje:  opracowanie dokumentacji kosztorysowej, tj. przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego z wyodrębnionym zestawieniem materiałów, sporządzonego w technologicznej kolejności wykonania robót z podaniem podstaw wyceny,  opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.  opracowanie dokumentacji powykonawczej 3.2.6.4 Prawo opcji III  pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej (w przypadku, gdy Zamawiający pisemnie zobowiąże projektanta do sprawowania nadzoru autorskiego).  opracowanie dokumentacji powykonawczej (w przypadku konieczności jej wykonania), a Zamawiający pisemnie zobowiąże Wykonawcę do jej sporządzenia 3.3. Szczegółowy zakres określa opis ogólny przedmiotu zamówienia, który stanowi załączniki do SIWZ 3.4. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71 24 00 00 – 2 – Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71 32 00 00 – 7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71240000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.3. Na zawartość oferty składa się: 10.3.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 10.3.2. Formularz oferty cenowej stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ. 10.3.3. Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa; 10.3.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 10.3.5. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.3. (jeżeli dotyczy); 10.3.6. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach