Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-848 Poznań, ul. Długa 1/2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8549121 , fax. 61 8529472
- Data zamieszczenia: 2015-03-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. Długa 1/2 1/2
61-848 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8549121, fax. 61 8529472
REGON: 00028882800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu kampanii prasowej i internetowej profilaktyki zdrowotnej wraz z drukiem ogłoszeń oraz zaproszeń i broszur dla pacjentów, w ramach projektu Wielkopolska Onkologia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie projektu kampanii prasowej i internetowej profilaktyki zdrowotnej wraz z drukiem ogłoszeń oraz zaproszeń i broszur dla pacjentów, w ramach projektu Wielkopolska Onkologia. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wadium nie wymaga
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Atrakcyjność kampanii prasowej i internetowej
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skpp.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie koncepcji funkcjonowania oraz kompleksowa obsługa i administracja fanepagea na portalu społecznościowym Facebook
Dodano: 2016-05-20 - DPR-III-4-1.434.7.2016 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej obejmującej outdoor oraz banery internetowe z podziałem na części
Dodano: 2016-02-19 - Przeprowadzenie Kampanii reklamowej na nośnikach zewnętrznych dla Spółki Termy Maltańskie Sp. z o.o. w Poznaniu przy ul. Termalnej 1
Dodano: 2015-11-10 - Przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii mediowej dla projektu e-UM: elektronizacja usług i wymiany korespondencji w Urzędach Marszałkowskich Województwa Wielkopolskiego i Kujawsko - Pomorskiego współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2015-07-31 - Kampania promocyjna markowego produktu turystyki wodnej Wielka Pętla Wielkopolski - promocja w Internecie i wybranych mediach oraz organizacja eventów, w tym konferencji prasowej
Dodano: 2015-03-12 - Przygotowanie koncepcji, realizacja kampanii informacyjnej, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych i gadżetów promocyjnych w ramach realizacji projektu - Czas zawodowców - wielkopolskie kształcenie zawodowe- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-03-06 - Wykonanie kampanii promocyjnej na nośnikach reklamy zewnętrznej typu citylight i billboard, wprowadzającej produkt turystyczny Naturalnie dookoła Poznania
Dodano: 2013-04-29 - Przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej Projektu Zakup taboru kolejowego dla regionalnych pasażerskich przewozów kolejowych
Dodano: 2012-08-10 - Przygotowanie koncepcji i realizacja kampanii informacyjnej oraz wykonanie i dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych i gadżetów promocyjnych w ramach realizacji projektu eSzkoła - Moja Wielkopolska współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2011-12-16